25- Yin He

1.4K 137 2
                                    

1 aydan fazla süre çalışmanın sonunda Kızıl Öncü Başlangıç kaynak alemi 9. Seviyeye, Boyu da 1.5 metreye ulaşmıştı. 'Zırh Ateşi', 'Ateş Topu' ve 'Ateş Kırbacı' tekniklerinin temellerini kavradı. Hatta biraz uzmanlaşmayı bile başardı. 'Alev Meteoru'nun temellerini ancak kavrayabildi. Sonuçta 'Alev Meteoru' daha yüksek seviye bir teknikti.


Beyaz General Gerçek gerçek kaynak alemi 3. Seviyeye ulaştı. Artık normal bir kaplan boyutuna ulaşmıştı. 'Buz sarkacı' yeteneğini mükemmelleştirmişti. Yani ulaşabilecek en yüksek seviyeye ulaşmıştı. 'Buz Adımı', 'Zırh Buzu' ve '100 Bin Buz Oku' tekniklerinin temellerini kavramış, birazda ilerleme kaydetmişti. 'Buz Sarkacı'nın tamamını bu kadar hızlı kavrayabilmesinin sebebi diğer tekniklerden çok daha kolay olması. Sonuçta 'Buz Sarkacı' 2. Katta bulunan bir teknik ama diğer 3 teknik 4. Kattan alınmıştı.


Bai Che'nin ise yetişimi artmamıştı. Onun yerine tekniklerin üzerine çalışmıştı. 'Alevin Hükmü' tekniğini mükemmelleştiremedi ama uzmanlaştı. 'Elemental Vücut Güçlendirme' tekniğinde büyük bir ilerleme kaydetti. 'Kükremenin Kudreti' tekniğinin 1. Kısmını mükemmelleştirdi ve 2. Kısmın temellerini kavradı. 'Fısıltının Saflığı' için büyük miktarda efor sarf etti. Ve bu eforlar sonucunda tekniğin temellerini kavradı. Bu kavrama yeteneği muazzam olarak nitelendirilebilirdi.


Kapı tıklatıldı ve içeri Hei Kardeşler girdi. Bai Che yerinden kalktı. Beyaz ve Kızıl da sırasıyla Bai Che'nin sağına ve soluna geldi.


"Bugün toplantı var. Ana merkeze gideceğiz. Hazır mısın?" dedi Hei Long.


"Evet, Usta." Diye karşılık verdi Bai Che ve dışarıya çıktılar. Meydana yöneldiler. Meydanda dev bir kartal vardı. Bai Che'nin şaşkınlığını gören Hei Tie Kartalı göstererek "Bu abimin evcili, yeryüzü kaynak alemi seviyesinde bir 'Kara Kartal'" dedi ve açıklamaya başladı. "Kekanların 7 tane karargahı var. Toplantı Ana Merkez'de olucak." Dedi Hei Tie.


Bai Che hafifçe kafa salladıktan sonra "Peki neden sadece Hei Taburunun öldürme yetkisi var?"


Hei Tie bu soruyu bekliyormuş gibi açıklamaya başladı. "Aslında bakarsan uzun hikaye." Dedi ve ağır bir iç çekişin ardından açıklamayı sürdürdü. "Biz daha çocukken bütün ailemiz armasında yanan bir kuş tüyü olan lanet bir klan tarafından öldürüldü." Sesindeki öfke hissedilebiliyordu. "Sadece biz kaçabildik. Bu sırada Reis bir gezintiye çıkmıştı ve bizimle karşılaştı. Bizi kendi çocuğu görüp besledi ve eğitti. Tabur kurmamız için bizim yaşlarımızda kişiler verdi. Ve sadece bizim sahip olduğumuz 2 ayrıcalık verdi. Öldürme hakkı ve 2 Generalin aynı Taburda bulunması." Dedi Hei Tie. Ortamda bir sessizlik oluştu.


Sessizliği bozan Gui Mo oldu. "Kaptan, Yin He'yi getirdim."


Yin He 18 yaşında uzun, düz saçlarıyla yakışıklı bir gençti. Ruh kaynak alemi 1. Seviye yetişimiyle dahi denmesini hak eden biriydi.


"Yin He, Kaptanı selamlar." Dedi. Ardından Bai Che'ye baktı. Onda özel bir şey göremedi. "Sadece bir velet..." diye geçirdi içinden.


Hei Long kartalın üstüne atladı. Hei Tie atladıktan sonra Gui Mo ve Yin He'ye gelmelerini işaret etti.


Bu sırada Bai Che kartalın etrafından dönüyordu. Kartalın kafasının önüne geldiğinde Kartalla göz göze geldi. Kartalın içinde belli belirsiz bir itaat duygusu kabardı. Kafasını yere yapıştırdı. Sanki Bai Che'nin çıkmasını istiyormuş gibiydi.


Bai Che yavaşça Kartalın kafasına çıktı ve oturdu. Onu, Beyaz ve Kızıl takip etti. Kartal o kadar büyüktü ki kafasında Bai Che ve evcillerini kolaylıkla taşıyabiliyordu. Hei Kardeşler zevkle Bai Che'yi izliyorlardı.


Yin He ise afallamış bir ifadeyle Bai Che'ye bakıyordu. "Bu bir Yeryüzü seviye Kartal. Nasıl böyle bir velete itaat edebilir?" diye düşündü.


Hei Long, Bai Che'nin yanına gitti ve onu deri eyerin üstüne getirdi. Tabi evcillerini de.


Kartal yavaşça havalandı ve uçmaya başladı. Gittikçe hızlandı. O kadar hızlıydı ki altındaki dünya durmadan değişiyordu. Bu sırada Hei Long anlatmaya başladı. "Bu toplantıda 30 yaş altındaki dâhilerle karşılaşacaksınız. Her tabur 5 kişi gönderme hakkı var. Toplantıda 2 bölüm var. Avlanma ve Takım savaşı. Toplantının sonunda puanlara göre ödül verilir. Ve tabi ki bu ödüller basit değil."


Yin he bir süre düşündü ve "Biz 2 kişiyiz. Dezavantajlı durumda değil miyiz?" diye sordu.


Hei Kardeşler cevap vermediler. Onun yerine yüzlerinde gülümsemeyle Bai Che'ye baktılar."


Kudretlilerin LorduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin