Xuan Linxie, Bai Che’yi aşağı çekti ve azarlamaya başladı. “Biri seni görseydi ne olurdu biliyor musun? Bir daha böyle bir şey ya…” Xuan Linxie sözünü bitiremeden yetimhane kapısı kırıldı ve içeri 3 kişi girdi.
İçerisi zifiri karanlıktı. Perdeleri açarak içeriye ışığın girmesine izin verdiler. Yetimhanede dolaşmaya, etrafa taramaya başladılar. Belli ki buraya erzak için gelmişlerdi. Hemen mutfağa yöneldiler. Aniden bir kahkaha duyuldu içeriden. “Burası bir ambar kadar dolu, buranın bir yetimhane olduğuna inanmak zor.”
Tabi ki arka odada sesi duymuşlardı. Tek umutları ise bulunmamaktı. Bir süre sonra ayak sesleri kapıya yaklaştı. “Hey buraya da bakalım.”
“Boş ver yeteri kadar erzak aldık.”
“PFFF. Tamam o zaman gidelim” dedi ve çıkışa yöneldiler. Ama biranda içeriden hafif bir nefes alma sesi duydular.”hehehehehe. Görünüşe göre biraz eğleneceğiz!” dedi saçlarını gevşekçe bağlamış orta yaşlı adam.
Yanındaki bıyıklı kel adam da söylenmeye başladı “Bıktım senin eğlencelerinden.”
Saçlarını gevşekçe bağlamış orta yaşlı adam elinde tuttuğu 2 keskin palayla çok korkutucu gözüküyordu.
Bıyıklı kel adam elindeki kılıç ve kalkanla gladyatörü andırıyordu. Bunlar ‘ölümün ikizleri’ idi. Kekanlar gibi büyük bir grupta bile kendilerine isim yapacak kadar güçlüydüler. Ama en belirgin yanları güçleri değil, acımasızlıklarıydı.
Saçını gevşekçe bağlamış orta yaşlı adam yüzünde pis bir gülümsemeyle tekrarladı “Eğleneceğiz!” Ve biranda kapıya tekmeyi savurdu. İçeride kızlı erkekli 40 civarı çocuk ve 50’li yaşlarda bir kadın vardı.
Bunu gören saçlarını gevşekçe bağlamış orta yaşlı adam heyecandan yerinde duramadı ve kapının kenarındaki bir çocuğun kafasını kesti. Odadaki herkes dehşete düşmüştü. Hızlı bir şekilde odanın kenarına Xuan Linxie’nin yanına toplandılar. Bai Che ise keskinlik dolu bir hızla dolaba girmişti. Tabi Cang Yuyue’yi de almıştı.
Orta yaşlı adam, kel adama bakarak sordu. “Köleye ihtiyacımız yoktu değil mi?”
“Hayır” diye cevapladı bıyıklı kel adam.
“Harika! Yani hepsini öldürebilirim!”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kudretlilerin Lordu
Fantasy"Kudretlilerim, Bizler kurtarıcı değiliz, Bizler katiliz, yok ediciyiz. Bizler avcıyız, 'Onları' avlayacak olanlarız. 'Onlar' birçok isimle bilinirler. Yaratıcı, Tanrı, Yöneten, Kutsayan Ve Ölümsüzler. İsimlerini sınamamızın vakti geldi. Tanrılar av...