Bunu gören köylüler ellerine ne geçerse aldılar. Sopalar, mızraklar, tırpanlar, tavalar…
Ve Bai Che’ye doğru koşmaya başladılar. Bunu gören Bai Che, Beyaz’ı sırtına aldı. Sırtına astığı mızrağı çıkardı ve köylülere doğrulttu. Bakışları soğuktu ve ölüm yayıyordu. Beyaz’a yapılanı unutamazdı. Köylüler koşmaya devam ediyordu. Bai Che’ye ilk ulaşan elinde tırpan olan bir adam oldu. Bai Che en ufak bir tereddüt göstermeden mızrağını adamın göğsüne sapladı.
Birbiri ardına gelen köylüleri tek tek öldürdü. Bazılarını boydan boya kesti. Bazılarının boynunu doğradı.
Kan gölünün ortasında Bai Che öylece duruyordu. Gözlerindeki umut yerini umutsuzluğa bıraktı. Gözlerindeki neşe nefrete dönüştü.
Aniden kafasında Fate’in sesini duydu. “Düşmana karşı merhamet etmek, kendine karşı acımasız olmak demektir.”
Bai Che sesi duyduğunda sinirden hayvansal bir şekilde kükredi ve kendi kendine küfretmeye başladı. “Beyaz’ın bu durumda olması benim suçum, sadece benim. Eğer o kadını öldürseydim…” dedi ve yere yığıldı. Her yeri sızlıyordu. Her tarafından kan akıyordu. Ellerini destek alarak doğrulmaya çalıştı. Ama başaramadı. Uyumak istiyordu. Çok yorgundu. Öyle ki uyumanın dünyadaki en güzel şey olduğunu düşünecek kadar.
“Velet” dedi kadim bir ses ve devam etti “Senin için bir teklifim var.”
Ses çok yakından geliyordu. Adeta kafasının içindeydi. Bai Che dudaklarını yavaşça oynattı ve “Dinliyorum.” dedi
“Sana bir hap vereceğim. Bu hap yaraları iyileştirir ve kişiye yaşam gücü verir. Nasıl bir yara olduğu önemli değil.” dedi kadim ses.
Bai Che’nin gözleri fal taşı gibi açıldı. Ve açıldığında ortamın tekrar karardığını ve bir çift gözün ona doğru baktığını gördü. Beyaz da yanında yatıyordu. Her tarafı kan olmuştu. Her saniye ölüme biraz daha yaklaşarak… öylece yatıyordu.
Bai Che yavaşça doğruldu ve gözlere doğru bakarak “Bana hapı ver.” dedi.
“Karşılığında ne verebilirsin?” diye sordu kadim ses “Mızrağını mı? Üstündeki paçavraları mı? Cebindeki taşları mı?"
Bai Che büyük bir kararlılıkla “Hayatımı!” dedi ve hançeri karnına sapladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kudretlilerin Lordu
Fantasy"Kudretlilerim, Bizler kurtarıcı değiliz, Bizler katiliz, yok ediciyiz. Bizler avcıyız, 'Onları' avlayacak olanlarız. 'Onlar' birçok isimle bilinirler. Yaratıcı, Tanrı, Yöneten, Kutsayan Ve Ölümsüzler. İsimlerini sınamamızın vakti geldi. Tanrılar av...