34- Görev

1.5K 149 22
                                    

Bai Che, 2 günlük bir sürenin ardından tarikatın kurallarını ve bölgelerini genel hatlarıyla öğrendi, tabi bunda Li Zhen'in de büyük yardımları oldu. Aslında ağacın altında yaşananlardan sonra Li Zhen, Bai Che'ye yapıştı, bir daha da bırakmadı.

İkili panonun önünde görevleri inceliyordu.

"Şuna ne dersin: Dağ Haydutlarını avla – 2,5 yıldız (3 yıldıza çıkma olasılığı yüksek)" dedi Li Zhen.

Bai Che düşünmeden reddetti. Çünkü çoktan dürtüleri onu ele geçirmiş ve bir başka göreve kitlenmesini sağlamıştı. "Boynuzlu Şeytanı avla – 4 yıldız (4,5 yıldız olma olasılığı çok fazla. Durum tahmin edildiği gibi değilse 5 yıldız olma ihtimali bile var)"

Li Zhen reddeder gibi oldu, ancak bir şey söylemedi. Bai Che görev kağıdını koparıp aldı ve binanın içine girdi. İçerisi bir tavernaydı. Lakin içerde içen ve eğlenen kişiler sayısı çok azdı. Sadece birkaç masa doluydu, onlarda da bazı görevliler duruyordu. Gerçekten de tüm öğrenciler gayretle ve azimle çalışıyordu, bir tarikatın farkı burada ortaya çıkıyor olmalıydı.

Yao Tarikatında bir öğrenci 24 yaşına geldiğinde artık öğrenci olmaktan çıkar gücüne, yetişimine ve yeteneğine göre bir göreve verilirdi. Gökyüzü Kaynak Alemine varıp büyük başarılar gösterirse bir kıdemli bile olabilirdi. Tabi farklı yeteneklerine göre Simyacı, Hap Ustası gibi farklı ünvanlar alabilirdi. Eğer yetişimi düşükse basit koruma görevleri veya dış tarikatta bir eğitmen olarak çalışırdı. Tarikat her çalışana farklı maaşlar verirdi. Bu maaşları da etraftaki topraklardan gelen vergiler, hap bölgelerinden yapılan alışverişler -sadece tarikat içinden değil kıtanın farklı bölgelerinden yetişimcilerin de yaptığı alışverişler- ve tarikatın toprakları dışında gerçekleştirilen ve karşılığında para alınan görevlerden gelen parayla karşılanırdı.

Bai Che kayıt masasına yürüyüp kağıdı görevliye uzattı. "Bu görevi almak istiyorum."

"Sadece ikiniz mi gideceksiniz?" diye sordu görevli sıkılmış bakışlarını ikilinin üstünde gezdirerek.

"Evet."

"Üzgünüm ama bu görevi almak için yeterli yetişim seviyesine sahip değilsiniz. Yanınıza en az Gökyüzü Kaynak Aleminin başlangıçlarında biri olması gerekli şu durumda. Size tavsiyem 1,5 – 2yıldız görevlerden birini seçmeniz yönünde."

"Ben Fen Hao'nun öğrencisi olan Bai Che'yim ve size diyorum ki, bu görevi almak istiyorum." dedi Bai Che aurasını usulca yayarak.

"Bakın," dedi görevli Gökyüzü Kaynak Alemi 3.seviye yetişimini göstermek istercesine aurasını yayarak. "bu görevi almak sizin için ölüm olur. Sadece bir kıdemlinin öğrencisisiniz diye tevazu gösterecek de değilim."

Bai Che basit bir görevlinin bile Kekanların bir koruyucusuyla aynı yetişime sahip olmasını beklemediği açıktı. Yine de geri adım atmaya niyeti yoktu. "Asıl siz bana bakın!" diye çıkıştı Bai Che.

Görevli kadın da karşılık verecekti ki bir el omzuna dokundu. "Shin Te, bu işi bana bırakabilirsin." dedi elin sahibi yaşlı adam.

Görevli kadın, omzundaki elin sahibini görünce bir an irkildi. "Ama Kıdemlim," diyecek oldu, ancak sözlerini yumuşatıp dışarıya saldı. Sadece hafif bir fısıltı gibi çıktı ağzından.

"5 yıldız 7 tane ve 5,5 yıldız 3 tane üst seviye görev elimize ulaştı. Bu 10 görev için Kıdemli Rhui, Kıdemli Dues ve benim görev paylaşımı yapmam gerek. Gökyüzü Kaynak Aleminin ortalarında veya daha üst seviye yetişime sahip görevlileri belirle. Bulundukları pozisyon bir süre boş kalabilir mi bir bak, ya da o pozisyona bir süreliğine başkası bakabilir mi. Sonuçta 5,5 yıldız düzeyindeki bir görevin birkaç haftada bitmesi beklenemez." diye açıkladı yaşlı elin sahibi.

Kudretlilerin LorduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin