7- Basınç Zırhları

1.6K 152 0
                                    

Bai Che bir süre düşündükten sonra kararını verdi. Siyah olan 10 kg’lığı giydi ve köyün etrafında 1 gün boyunca koştu. Zırha alıştığında siyahı çıkarmadan gri zırhı giydi. Biranda vücuduna 30 kg’lık bir basınç geldi. Bai Che basınç yüzünden hareket edemedi ve yere kapaklandı. Ama yine de pes etmedi. Sürünmeye başladı. Bir süre sonra emekledi. Ardından zorda olsa yürümeye başladı. 5 gün sonunda ise basınç karşısında direnebiliyor ve düzgünce yürüyebiliyordu. Bai Che içten içe güçlendiğini hissetti. Erzağı sırtladı ve yola koyuldu. Her adımında yüzündeki terleri etrafa saçıyordu. Kıyafeti terden sırılsıklam olmuştu. Adeta kıyafeti üstüne yapışmıştı.
Bir süre sonra bir şelale buldu. Şelale çok hızlı bir şekilde akıyordu.

"Sanırım burada yetişime başlayabilirim” diye düşündü Bai Che .

Bu dünyada kaynak gücü her şey demekti. Dünyadan kaynak enerjisini özümser ve güçlenirdin.
Bai Che’nin yaşadığı köyde kimse yetişimci değildi. Çünkü hepsinin potansiyeli çok kötüydü. Bai Che güçlenmek istiyordu. Bu yüzden yetişimci olmak onun için şarttı.

Sırtındaki erzağı ve üstündeki zırhları çıkardı. Bai Che’nin son günde yaptığı eğitimler sayesinde etraftaki kaynak enerjisini hissetmeye başlamıştı. Şelalenin altına oturdu. Gelen su çok tazyikliydi. Yukarıdan gelen su mermi gibi Bai Che’nin üstüne vuruyordu. Bai Che basınç karşısında zar zor duruyordu. Ama yine de meditasyona başladı. 2 günün sonunda başlangıç kaynak alemine giriş yaptı. Şelalenin altında meditasyona devam etti. 1 hafta sonunda başlangıç kaynak alemi 2. Seviye’ye ulaştı. Artık şelalenin baskısı ona zarar vermiyordu. Bu bir yetişimci ile normal bir insan arasındaki farktı.

Bai Che şelaleden çıktı ve biranda kükredi. Sanki kendi kudretini ifade etmeye çalışıyordu. Çünkü güçlenmişti. Zırhları giydi ve erzakları yüklendi. Hareketleri çok daha kolaylaşmıştı. 2 hafta önce 10 kg’lık basınca zar zor dayandığı zamanları hatırladı. Yüzünde bir gülümseme oluştu. Artık zırhların baskısı karşısında durabiliyordu

Kudretlilerin LorduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin