*Shawn
Po skonsumowaniu muffinki w pięć sekund, popijam ją herbatą.
-Dziękuję jeszcze raz - dopijam herbatę i uśmiecham się.
-Nie ma sprawy -odwzajemnia uśmiech i siada na plastikowym krześle obok mojego łóżka.
Wzdycham i patrzę na blondynkę. Wygląda na zmęczoną, ma sine wzory pod oczami i patrzy na mnie sennym wzrokiem. Mimo to nadal wygląda pięknie.
Zastanawiam się dlaczego tak dużo czasu mi poświęca. Ma coś wspólnego z tym co mi się przytrafiło?. Chłopak o, którym mówiła, jak on miał... Tom, ciekawe czy był dla niej kimś ważnym. Kiedy mówiła, że dostał wyrok. Składała słowa tak szybko jakby się czegoś bała.
Liżę wargę i odchrząkuję.
-Potrzebujesz czegoś jeszcze? - na jej zmęczoną twarz wpływa uśmiech.
Mam ochotę Cię przytulić.
-Obejrzymy coś? - wyciągam z szafki obok łóżka laptopa i włączam ekran startowy.
Zerkam na T/I, ziewa i poprawia kosmyki jasnych włosów.
Wygląda tak uroczo i niewinnie.
-Chodź tutaj - robię jej miejsce obok siebie. Dziewczyna patrzy na mnie niepewnie-Nie gryzę - uśmiecham się chytrze -Chociaż...może? - chichoczę, a rozbawiona dziewczyna kręci głową.
Kładzie się na łóżku i opiera głowę o poduszkę. Patrzy na ekran laptopa i wskazuje palcem na małą ikonkę.
-Masz tutaj Zanim się pojawiłeś? - patrzy w moje oczy ze zdziwieniem i rozbawieniem.
-Lubię takie filmy - wzruszam ramionami i włączam owy film.
Rozciągam się i kładę prawą rękę obejmując dziewczynę. Widzę jak na jej usta wpływa uśmieszek.
Przegryzam wargę i poprawiam włosy.
T/I opiera głowę o moje ramię.
Truskawki...
Zaciągam się jej zapachem.
Super, teraz się nie skupię na filmie. Przecieram twarz dłonią.
Czuję delikatny ciężar na mojej piersi, patrzę w dół i widzę głowę blondynki. Niepewnie głaszczę jej włosy, a ona bardziej się we mnie wtula mrucząc jak kot.
Uśmiecham się do siebie.
-Jesteś taki cieplutki - parskam śmiechem.
-Dziękuję - oglądam film.
-Jak grzejnik - patrzę na nią.
-A to się nie nazywa kaloryfer?. Patrzę na swój brzuch - dziewczyna chichocze.
-Jesteś moim grzejnikiem - liżę wargi.
-Tak, bezprzewodowy grzejnik Shawn Mendes - T/I całuje mnie w policzek. Dziwi mnie ten gest, więc nic nie mówiąc patrzę tępo na film.
Blondynka zasypia w moich objęciach. Wyłączam laptopa i kładę na krześle, gdzie wcześniej siedziała dziewczyna. Okrywam ją kołdrą, wtula się we mnie bardziej. Uśmiecham się i również zamykam oczy.
........................................................
Aww i tutaj również urocze zakończenie 😊