- נקודת המבט של ליה-
"יש לך תוכניות אחרי בית ספר?" דילן שואל. אנחנו יושבים ביחד בספרייה. לי יש שיעור חופשי והוא הבריז מספורט כדי לארח לי חברה.
"כן" אני אומרת. "אמא הולכת למדוד את שמחת הכלה שלה ואני וקלרה הולכות איתה כדי למדוד את השמלות שלנו."
"זה נחמד" דילן אומר. "אמא שלך מתרגשת?"
"מאד" אני אומרת. "לא הייתה להם חתונה. אז זה כמו חלום שמתגשם בשבילה. אני ממש שמחה בשבילם."
"מגניב" הוא אומר. "את וקלרה תהיו בחתונה של ההורים שלכם."
"נכון" אני אומרת. "והבונוס הוא שיהיה לי דייט ממש חתיך לחתונה."
"קיוויתי שיהיה לך" הוא מחייך.
"כן אז אתה חושב שרוי בייקר משיעור ספרות ירצה לבוא איתי?" אני צוחקת.
"לא מצחיק" הוא אומר.
"סתם צחקתי" אני אומרת.
"שברת לי את הלב נסיכה" הוא אומר.
"תן לי לתקן את זה" אני אומרת ומנשקת אותו.
הוא מחזיק אותי במותניים ומקרב אותי אליו. למזלנו אנחנו יושבים בקצה של הספרייה אז לא רואים אותנו.
אחרי כמה דקות אנחנו מתנתקים כדי לנשום. "זה אף פעם לא יימאס לי" הוא אומר.
"גם לי" אני מסמיקה.
_______________________________________
דודה ג'מה מצטרפת אלינו למדידות של אמא. אני וקלרה השושבינות של אמא. נחמד לקחת חלק בחתונה שלהם.
בהתחלה אני וקלרה מנסות את השמלות שאמא בחרה לנו. השמלות שחורות, החלק העליון מלא בתחרה והחלק התחתון חלק.
עכשיו אנחנו יושבות בזמן שאמא מנסה שמלות ומנסה למצוא את השמלה המושלמת. אחרי כמה דקות אמא יוצאת עם שמלה מהממת.
החלק העליון של השמלה עשוי מתחרה והגב פתוח. השמלה נראית כאילו היא נתפרה בשבילה.
"וואו" קלרה אומרת בדיוק את מה שאני חושבת.
"זה לא טוב?" אמא שואלת.
"לא" קלרה אומרת. "את נראית מדהים אמא."
"זה נכון" אני אומרת. "את מהממת."
"קלסי אני חושבת שמצאת את השמלה" ג'מה אומרת.
"גם אני חושבת" אמא מחייכת. "זאת השמלה."
"זה ממש מרגש" אני אומרת כשאמא הולכת להחליף בחזרה לבגדים שלה. "סוף סוף הם יקבלו את החתונה שלהם."
"אף פעם לא הבנתי למה הם לא התחתנו" קלרה אומרת.
"כי הם לא רצו חתונה" ג'מה אומרת. "הארי היה בלהקה מפורסמת וקלסי לא רצתה את כל תשומת הלב. והם גם לא רצו להתחתן."
"אני יודעת שסבתא קלרה ארגנה את הכל" אני אומרת. "אבל אמא ואבא באמת לא אהבו אחד את השני בהתחלה?"
"הם לא אהבו את הרעיון. אבל זאת הייתה הבקשה של אמא של קלסי אז הם הלכו על זה. בהתחלה זה היה קשה אבל אז הכל הסתדר" ג'מה אומרת.
"איך קשה?" קלרה שואלת.
"קלסי התמודדה עם האובדן של אמא שלה" ג'מה אומרת. "והיא הייתה צריכה לעבור ללונדון עם הארי. היא גם הלכה איתם לסיבוב הופעות כדי לא להיות לבד. אבל תראו אותם היום, אף פעם לא ראיתי שני אנשים כל כך מאוהבים."
"ספרי עוד" קלרה אומרת.
"אני חושבת שהארי חשב על חתונה בגלל שבהתחלה הם לא רצו. הם התחתנו בלי רצון והם כבר 19 שנה ביחד. ויש להם אותכן. חתונה עכשיו זו דרך טובה לחגוג." היא אומרת.
סיפור האהבה של ההורים שלי מדהים. הם התחילו בחתונה ואז התאהבו. אני רואה שזה גם מוצא חן בעיני קלרה ואני בטוחה שזה בגלל וין.
_______________________________________
"אמא" אני אומרת ונשכבת ליד אמא.
"מה קרה?" היא שואלת.
"איך אני גורמת לדילן לבקש ממני להיות החברה שלו?" אני אומרת.
"למה את מתכוונת?" היא שואלת.
"אני מתכוונת" אני אומרת. "שאני ודילן יוצאים כבר חודשיים והוא עדיין לא ביקש שאני אהיה החברה שלו" אני אומרת.
"אני לא יודעת איך זה עכשיו אבל כשהייתי בגילך זה לא היה רעיון טוב לשאול בחור מה אנחנו" אמא אומרת.
"אז מה אני צריכה לעשות?" אני שואלת.
"מותק את כנראה מבקשת עזרה מהאדם הלא נכון. לא ממש היו לי בני זוג לפני אבא שלך אז אין לי ממש ניסיון בזה" היא אומרת.
"אוף" אני אומרת. "למה הייתם חייבים להיות שונים?"
"זה מה שהביא אותך ואת אחותך" היא אומרת.
"איכס אמא אני לא רוצה לשמוע על זה" אני אומרת ואמא צוחקת.
"אמא פעם חשבת שאת ואבא תגיעו כל כך רחוק?" אני שואלת.
"האמת" היא מחייכת. "שלא ממש. התחתנתי עם אבא שלך רק בגלל אמא שלי. ידעתי שאני אצטרך לגרום לזה לעבוד בשבילה. אבל להתאהב באבא שלך היה הדבר הכי קל שעשיתי."
"באמת?" אני שואלת.
"כן" היא אומרת. "כשהבנתי שאנחנו לא ילדים שהכריחו אותם לגור ביחד, נפתחתי וגיליתי כמה מדהים הארי. אבא שלך אוהב מכל הלב והוא תמיד מתוק ודואג. בהתחלה היינו עצבנים ולא הסתדרנו אבל מהר מאד זה עבר לנו. הוא הבין מה עבר עליי והיה שם בשבילי. לא חשבתי שנגיע לאן שאנחנו עכשיו אבל אני שמחה שזה קרה."
אני מחייכת. לשמוע את אמא מדברת עליה ועל אבא גורם לי לשמוח. בגיל 19 הכריחו אותם לחייך ועכשיו בגיל כמעט 40 הם עדיין מאוהבים וביחד. הם נבראו אחד בשביל השני וזה יפה.
זה סיפור אהבה מדהים ואני לא מאמינה שאני וקלרה התוצאה של זה.
YOU ARE READING
Double Take ( Boundעונה שנייה ל)- מתורגם
Fanfiction"אהבה זה כמו לשתות בירה. ברגע שיש לך יותר מידי מזה אתה מתחיל להתנהג בטיפשות" - קלרה סטיילס. "אהבה היא הדבר היחיד בעולם שמכפר על הכאב וגורם לך להרגיש נפלא שוב" - ליה סטיילס. ליה אהבה את האהבה. היא אהבה את האהבה של ההורים שלה. איך הארי סטיילס המפורסם...