אפילוג

527 38 9
                                    

למרות שהן היו ממש לחוצות ליה וקלרה עברו את התצוגה של ויקטוריה סיקרט בהצלחה גדולה.

מה שבמיוחד עזר להם זה האנשים שהיו שם בשבילן בקהל. למרות שהיה קצת מביך שאבא שלהן ישב כשהן צועדות בהלבשה תחתונה הכל עבר חלק. המבטים של וין ודילן בכל פעם שהן יצאו היו הדבר הכי טוב בשבילן.

כשהן סיימו את התצוגה הן לבשו בחזרה את הבגדים שלהן והלכו למשפחה. הן לא רצו ללכת למסיבה שאחרי התצוגה אלא למשפחה ולבני הזוג שלהן.

"אז" קלרה אומרת כשכולם כבר באוטו. הם בדרך למסעדה כדי לחגוג. ההורים באוטו אחד והילדים באחר. "איך זה מרגיש לצאת עם הבחורות הכי יפות בעולם?"

וין ודילן פשוט צוחקים.

"ממש טוב האמת" דילן אומר. 

"הייתן מדהימות. אני חושב שאני ודילן צילמנו מיליון תמונות" וין אומר.

"אני לא רוצה לדעת מה תעשו עם זה" קלרה אומרת.

"קלרה" ליה מתלוננת והבנים צוחקים.

אחרי כמה דקות כולם מגיעים למסעדה. 

"לקח לכם זמן" הארי אומר כשהם מגיעים.

"פקקים" ליה אומרת.

אחרי שכולם מזמינים אוכל הבנות מתחילות לדבר על התצוגה. ברגע שהן התחילו לצעוד על המסלול כל הלחץ שלהן נעלם.

"אנחנו ממש גאים בכן" קלסי אומרת.

קלסי אף פעם לא חשבה שהבנות שלה יהיו דוגמניות מצליחות אבל היא גם לא חשבה שהיא תתחתן עם הארי סטיילס. אבל עכשיו יש לה בעל אוהב ושתי בנות מדהימות. מה עוד היא צריכה?

גם הארי אף פעם לא חשב שהוא יתאהב בבחורה שהוא היה חייב להתחתן איתה. אבל עכשיו הוא מאושר. והוא שמח שהבנות שלו מצאו בנים שמשמחים אותן.

"יש לך צ'יפס משלך" דילן אומר כשליה לוקחת צ'יפס מהצלחת שלו.

"אבל שלך יותר טעימים" ליה מחייכת. היא מנשקת אותו וממשיכה לאכול.

דילן שם את היד שלו על הרגל של ליה. היא מאושרת והחיוך לא יורד לה מהפנים. כשהיא ראתה את דילן בפעם הראשונה היא לא חשבה שהיא תתאהב בו כל כך. 

"את יודעת מה אנחנו צריכים לעשות?" וין לוחש לקלרה.

"מה?" קלרה שואלת.

"ללכת לאמפייר סטייט לפני שחוזרים ללונדון" הוא עונה. "שם הייתה התמונה הראשונה שלנו ביחד."

וין מראה לקלרה את התמונה והיא מחייכת. 

"אתה רוצה לשחזר זיכורות וויני?" היא שואלת.

"איתך? תמיד" הוא אומר.

"אתה ממש דביק" היא אומרת. "נלך מחר."

וין מהנהן וקלרה מחייכת. בפעם האחרונה שהם היו פה היא לקחה את וין לניו יורק כי היא כבר התחילה להרגיש אליו דברים. 

זה הדבר הכי טוב שקרה לה. מרגיש ממש טוב שיש מישהו לצידך. וין כל הזמן הראה לקלרה כמה הוא אוהב אותה והיא אהבה את זה.

לשתי האחיות היו נקודות מבט שונות על אהבה. ליה חשבה שזה מדהים וטהור וקלרה חשבה שזה בזבוז זמן. אבל הכל השתנה כוין ודילן נכנסו לחיים שלהן.

ההתחלה של ליה ודילן הייתה קשה אבל הם התגברו על הכל והאהבה שלהם ניצחה.

וקלרה הבינה היא יכולה לאהוב ושזה מרגיש ממש טוב. זה קרה לה ממש מהר אבל לא אכפת לה.

שתי הבנות נולדו מתוך סיפור אהבה מדהים של שני אנשים שהתחתנו למרות שהם לא רצו. 

כנראה שהקלשיאות של האהבה עדיין לא מתו.

_______________________________________

היי,

זה הפרק האחרון של הסיפור.

לא תהיה עוד עונה לסיפור הזה.  
תודה לכל מי שקרא, הצביע ואהב את הסיפור הזה.

תודה ❤

🎉 You've finished reading Double Take ( Boundעונה שנייה ל)- מתורגם 🎉
Double Take ( Boundעונה שנייה ל)- מתורגםWhere stories live. Discover now