פרק 40 - להרוס

319 29 1
                                    

-נקודת המבט של ליה-

הטיסה לאיטליה עוברת ממש מהר. מהר מאד אנחנו כבר עושים צ'ק אין במלון. אני וקלרה בחדר ביחד ווין ודילן בחדר מולנו. כמעט כל המשפחה כבר פה.

אחרי שאני וקלרה פורקות אנחנו מחליטות ללכת לאכול צהריים כי כבר שלוש בצהריים. אנחנו יוצאות מהחדר והולכות לקרוא לבנים.

קלרה דופקת ודילן פותח את הדלת. "אתם מוכנים?" קלרה שואלת.

דילן מהנהן. "בוא וין הולכים" הוא צועק לו.

אחרי כמה שניות וין ודילן יוצאים מהחדר. אנחנו הולכים למעלית אבל אבא עוצר אותנו.
"אתם יוצאים?" הוא שואל.

"אנחנו הולכים לאכול צהריים" אני אומרת.

"המאבטחים בלובי. קחו לפחות אחד מהם איתכם" אבא אומר.

"באמת אבא?" קלרה שואלת.

"כן" הוא עונה. "אני יודע שיש לכן שני בנים חזקים אבל אני צריך מאבטח איתכם כדי להיות רגוע."

"אוקיי אבא" אני אומרת.

אבא מהנהן והולך. אחרי זה אנחנו הולכים למעלית ונוסעים ללובי. קלרה קוראת למאבטח והוא בא אלינו.

אני וקלרה היינו פה כבר כמה פעמים אז אנחנו מובילות את החבורה.

אנחנו הולכים למסעדה האהובה עליי ועל קלרה. נלמד להיות פה, במיוחד עם דילן.

"אני פה חמש דקות ואני כבר אוהב את המקום" דילן אומר ומחזיק לי את היד.

"חכה שנעלה על הסירה" אני אומרת כשאנחנו מתקרבים לנהר.

אנחנו נכנסים לסירה, שטים ומסתכלים על העיר היפה. וין ודילן מצלמים את העיר המדהימה.

אני גם מצלמת את העיר ואותי ואת דילן.

מהר מאד השיט נגמר ואנחנו מגיעים למסעדה. "תלכו לאכול אני אלך להסתובב קצת" המאבטח שלנו אומר.

"אתה בטוח? אתה יכול להצטרף אלינו" אני אומרת.

"אני לא רוצה להיות גלגל שלישי" הוא אומר. "תתקשרו אליי כשתסיימו."

המאבטח הולך ואנחנו נכנסים למסעדה ומתיישבים. אני ודילן יושבים מול קלרה ווין.

אני מסתכלת על התפריט ורואה שקלרה מייעצת לוין מה להזמין. אני שמחה שקלרה מצאה בחור מדהים כמו וין.

קלרה השתנתה מאז שהם ביחד. היא כבר לא הולכת למסיבות ולא חוזרת הביתה באמצע הלילה. אני לא חושבת שקלרה אפילו מבחינה בזה. כיף לראות איך הם עברו מלהיות אנשים שלא קשורים אחד לשני לבני זוג.

_______________________________________

שאר המשפחה והחברים מגיעים בהמשך היום. זה אומר שהיום נצא לחגוג. חוץ מכריסטי שלא מרגישה טוב ואהרון שהחליט להישאר איתה.

Double Take ( Boundעונה שנייה ל)- מתורגםWhere stories live. Discover now