- נקודת המבט של ליה-
אני רוצה למות.
ידעתי שלצאת עם קלרה זה רעיון רע ועכשיו אני מתחרטת על זה. הראש שלי כואב והכדור לא עוזר. יש לי הנגאובר מטורף.
"אני שונאת אותך" אני ממלמלת לקלרה כשאנחנו יוצאות מהמלון.
"לא אמרתי לך להשתכר" קלרה אומרת. "הכל באשמתך."
"יכולת להיות אחות טובה ולעצור אותי" אני אומרת.
"אבל ממש נהנית" קלרה אומרת.
"סתמי" אמרתי.
אנחנו יוצאות מהמלון והפאפארצי מחכים לנו. אני וקלרה מתעלמות מהם ונכנסות לאוטו.
"את חושבת שהם שמו לב שאני ממש בהנגאובר?" אני שואלת את קלרה.
"הם רגילים שלי יש הנגאובר" היא אומרת.
אנחנו נוסעות לשדה התעופה. הטיסה שלנו יוצאת עוד שעה וחצי.
אני לוקחת את הפלאפון, נכנסת לטוויטר וקוראת כמה ציוצים.
המון אנשים כותבים על כמה שהשתכרתי אתמול. יש מלא תמונות שלי עם חיוך שיכור ומשקה ביד. זה נראה בדיוק כמו תמונות שאני רגילה לראות של קלרה.
"אלוהים" אני ממלמלת ורואה שיש גם כתבות בנושא.
ליה סטיילס, הולכת בעקבות אחותה?
נראה שהתאומות סטיילס די חגגו אתמול. קלרה וליה סטיילס, 17, נראו אתמול חוגגות במועדון בניו יורק. למרות שפה בארה"ב לבנות אסור לשתות זה לא עוצר אותן מלחגוג.
אנחנו רגילים לזה מקלרה אבל ליה? ליה המתוקה והתמימה בדרך כלל לא שותה. אבל התמונות מאתמול מספרות סיפור אחר.
מה אתם חושבים? קלרה משפיעה על ליה או שהבנות פשוט רוצות להינות?
אני לא מאמינה שיש אנשים שחושבים דברים כל כך רעים על אחותי והיחסים בינינו. באמת נראה להם שאני מושפעת כל כך בקלות? אני ממש כועסת עכשיו.
איך הם מעיזים להגיד את זה? היא אחותי, לא שטן שמנסה לדרדר אותי. קלרה תמיד עוזרת לי להיפתח ושיהיה לי ביטחון.
כשמתייחסים אליי רע אני מתנהגת כמו קלרה. ונחמד לפעמים לא לחשוב על מה אחרים חושבים עלייך.
קלרה יושבת במושב לידי עם עיניים עצומות ואוזניות באוזניים.
לא מגיע לאחותי כל הרע הזה.
_______________________________________
"מה חשבתן לעצמכן?"
אני וקלרה יושבות על הספה בסלון ולא מעיזות להסתכל על אמא שכועסת ומאוכזבת. קלרה כבר התמודדה עם דברים כאלה בעבר אבל בשבילי זה חדש. לא ממש הסתבכתי בצרות אז מפחיד אותי שאמא כועסת עליי.
YOU ARE READING
Double Take ( Boundעונה שנייה ל)- מתורגם
Fanfic"אהבה זה כמו לשתות בירה. ברגע שיש לך יותר מידי מזה אתה מתחיל להתנהג בטיפשות" - קלרה סטיילס. "אהבה היא הדבר היחיד בעולם שמכפר על הכאב וגורם לך להרגיש נפלא שוב" - ליה סטיילס. ליה אהבה את האהבה. היא אהבה את האהבה של ההורים שלה. איך הארי סטיילס המפורסם...