-נקודת המבט של ליה-
חופשת החורף הגיעה ואני וקלרה עזרנו לאמא ואבא לקשט את הבית לקראת הכריסמס.
החג עצמו מתרחש עוד כמה ימים אבל כבר קניתי את כל המתנות שרציתי. קניתי לאמא שרשרת שהיא רצתה, לקלרה סט איפור ולאבא יומן כי הוא אמר שהוא צריך.
המשפחה הזאת לא קונה לעצמה דברים שהיא צריכה.
החלק הכי טוב הכריסמס הוא המסיבה שאנחנו עושים. בכל שנה עושים את המסיבה בבית אחר של אחד מחברי להקת וואן דיירקשן. השנה המסיבה אצלינו.
אמא מסדרת את הבית לקראת המסיבה למרות שאבא הציע לשכור מישהו שיעזור לה. אבל אמא עקשנית ולא רוצה אז אני וקלרה עוזרות לה.
המסיבה היא ב23 כי לכולם יש תוכניות לערב הכריסמס ולחג עצמו. כולנו עוזרים לאמא כי אנחנו לא רוצים שהיא תהיה עצבנית. זה יכול להיות די מפחיד.
"אז מה אתה מביא לאמא?" אני שואלת את אבא.
"הפתעה" הוא אומר.
"הפתעה אפילו לי?" אני שואלת. "נשמע חשוד."
"את תאהבי את זה" הוא אומר. "אבל לא כמו אמא שלך."
"עכשיו אני עוד יותר רוצה לדעת" אני אומרת.
"תחכי עד הכריסמס" הוא אומר.
אני נאנחת. אבא תמיד מביא לאמא מתנות מיוחדות רק כדי לראות אותה מחייכת. זה ממש חמוד.
אבא מדליק טלוויזיה ואני מתיישבת על הספה לידו.
"את מזמינה את הבחור שלך למסיבה?" אבא שואל. "הבחור שיצאת איתו. דילן נכון?"
אני מסמיקה. אני לא רוצה לדבר על דילן עם אבא. לא משנה כמה קרובים אני לא רוצה לדבר על הנושא הזה איתו.
"כן אבל אני אפילו לא יודעת מה אנחנו" אני אומרת. "אני לא יודעת אם כדאי לי להזמין אותו."
"תזמיני אותו" הוא אומר. "זו רק מסיבה משפחתית. אין נזק בלהזמין אותו."
אני חושבת על זה ולוקחת את הפלאפון.
ל: דילן טנר
המשפחה שלי מארחת מסיבת כריסמס ב23. רוצה לבוא?
אני שולחת ומחכה שהוא יענה. אחרי כמה שניות הוא עונה.
מ: דילן טנר
את תהיי שם?
ל: דילן טנר
ברור
מ: דילן טנר
אז ברור שאני אבוא.
_______________________________________
זה לא מרגיש כמו כריסמס עד שיש שלג אז כשקמתי היום בבוקר והיה שלג ממש התרגשתי. במהלך היום כשעזרנו לאמא עם ההכנות האחרונות למסיבה היום בערב הסתכלתי על השלג מהחלון.
ממש קר בחוץ אבל בגלל שהמסיבה בבית אני לובשת שמלת תחרה אדומה.
הכל כבר מוכן ועוד כמה דקות כולם מגיעים.
אחרי כמה דקות יש צלצול בדלת ודוד ליאם והמשפחה שלו נכנסים. "חג שמח" הם אומרים ואנחנו מתחבקים.
דודה דניאל הולכת לעזור לאמא למטבח. לאט לאט גם השאר מגיעים.
אבא שם שירי כריסמס וכולם מדברים ונהנים.
יש צלצול בדלת ואני הולכת לפתוח כי אני יודעת מי האורח החסר. אבל כשאני פותחת את הדלת אני מופתעת.
לא רק דילן הגיע אלא גם וין.
"היי" אני אומרת. "תיכנסו."
"היי בייב" דילן אומר ומנשק את הלחי שלי.
"וין לא ידעתי שאתה מגיע" אני מחייכת.
"כן קלרה הזמינה אותי" הוא אומר.
קלרה הזמינה את וין? יש מצב שהיא אוהבת אותו?
הבנים נכנסים ואומרים שלום לכולם. דילן אפילו לוחץ לאבא את היד.
אני מחפשת את קלרה. אני מוצאת אותה במטבח שותה בירה. היא נראית לחוצה.
"את בסדר?" אני שואלת. "וין בדיוק הגיע."
"אני יודעת" היא אומרת. "למה לעזאזל הזמנתי אותו?"
"כי את אוהבת אותו וזה נס של כריסמס" אני אומרת. "את פשוט לא מוכנה להודות בזה."
"אני לא בקטע של רומנטיקה ליה" היא אומרת. "אני לא יודעת מה קורה. הוא אפילו לא הטעם שלי."
"הטעם שלך זה לא חתיך, חכם וחמוד?" אני שואלת.
"אני לא טובה בזה" היא אומרת.
"כולם יודעים שאת לא בעד מערכות יחסים, גם וין. הוא לא מצפה שתהיי החברה שלו. הוא רק צריך רמז את מבינה? שידע שאת רוצה משהו" אני אומרת.
"אבל אני לא יודעת אם אני רוצה משהו" היא אומרת. "את מכירה אותי. אני שוכבת עם גברים שאני לא מכירה. וין זה מסוכן."
"כי הוא מהבית ספר?" אני שואלת.
"כי הוא ידיד שלך" היא אומרת. "אני הורסת דברים ואני לא רוצה להרוס מישהו שאכפת לך ממנו."
"את לא מעריכה את עצמך מספיק קלרה" אני אומרת. "אני יודעת שאת לא רגילה להודות ברגשות שלך אבל את צריכה לקחת את הסיכון. תילחמי על מה שאת רוצה. וין בחור מדהים ומגיעה לו מישהי מדהימה. אני יודעת שזו יכולה להיות את."
"את כל כך דביקה אבל אני אוהבת אותך" היא אומרת.
"אני יודעת. עכשיו לכי על זה" אני אומרת.
YOU ARE READING
Double Take ( Boundעונה שנייה ל)- מתורגם
Fanfic"אהבה זה כמו לשתות בירה. ברגע שיש לך יותר מידי מזה אתה מתחיל להתנהג בטיפשות" - קלרה סטיילס. "אהבה היא הדבר היחיד בעולם שמכפר על הכאב וגורם לך להרגיש נפלא שוב" - ליה סטיילס. ליה אהבה את האהבה. היא אהבה את האהבה של ההורים שלה. איך הארי סטיילס המפורסם...