-נקודת המבט של ליה-
"אני הולכת להיכשל. אני אכשל במבחן, אני לא אסיים בית ספר ואני אמות בלי השכלה."
וין, דילן וקלרה מסתכלים עליי כאילו השתגעתי. "את תהיי בסדר" וין אומר. "לפחות בפיזיקה. אני מלמד אותך כבר כמה חודשים. אם תיכשלי אני הורג אותך."
"זה נורא" אני אומרת.
וין ודילן אצלנו וארבעתנו לומדים למבחני הבגרות שלנו. אני תמיד נלחצת ממבחנים ובגלל שזה בגרויות אני לחוצה עוד יותר.
"ממתי את כל כך פסימית?" דילן שואל אותי.
"כן ליה זה התפקיד שלי. את התאומה השמחה זוכרת?" קלרה אומרת.
"אולי כדאי שאני אהיה כמוך" אני אומרת.
"אחת כמוני זה מספיק. תשמרי על האופטימיות שלך" קלרה אומרת.
"כמו נסיכה" דילן אומר. אני זורקת עליו כרית שפוגעת בטעות בקלרה. "איה" היא אומרת.
קלרה זורקת את הכרית על דילן. "אנחנו לא נתקדם לשום מקום אם תמשיכו לריב כמו ילדים" וין אומר.
"למה?" אני שואלת. "אני בכל זאת אכשל."
"אני לא אדבר איתך אם תיכשלי בפיזיקה. אני מלמד אותך כבר חודשים ואני יודע שלימדתי אותך נכון" וין אומר.
"אני חושבת שפיזיקה זה המבחן היחיד שאני יעבור" קלרה אומרת.
"זאת הגישה" דילן אומר.
אחרי שעתיים של לימודים החלטנו שמספיק להיום. זה הזמן לארוחת ערב ואמא הזמינה לנו אוכל סיני.
אנחנו יושבים בסלון ואוכלים. אני לוקחת את הפלאפון ועוברת על מיילים. מייל אחד מויקטוריה סיקרט מושך את תשומת ליבי.
"קלרה" אני אומרת. "התצוגה של ויקטוריה סיקרט בניו יורק השנה."
"זה רק גורם לי להתרגש יותר. אני לא מאמינה שזה עוד חודש" קלרה אומרת.
"אם נמשיך ככה אולי נקבל את הכנפיים" אני אומרת.
"הם יהיו משוגעים אם הם לא יביאו לכן את הכנפיים" דילן אומר.
וין צוחק ומהנהן. "זאת התמיכה שאני רוצה לראות. אתה וויני צריכים להיות הכי רועשים בקהל" קלרה אומרת.
"רגע" וין אומר. "דילן ואני באים?"
"ברור" אני אומרת. "אני וקלרה אולי דוגמניות עם ניסיון אבל אנחנו עדיין צריכות תמיכה."
"אבל אם תעודדו מישהי שהיא לא אני או ליה אני הורגת אותכם" קלרה אומרת. הבנים לא התווכחו.
_______________________________________"אני צריך להגיד לך משהו"
אני מסתכלת על דילן שעומד ליד הלוקר שלי. "כן?" אני אומרת.
YOU ARE READING
Double Take ( Boundעונה שנייה ל)- מתורגם
Fanfiction"אהבה זה כמו לשתות בירה. ברגע שיש לך יותר מידי מזה אתה מתחיל להתנהג בטיפשות" - קלרה סטיילס. "אהבה היא הדבר היחיד בעולם שמכפר על הכאב וגורם לך להרגיש נפלא שוב" - ליה סטיילס. ליה אהבה את האהבה. היא אהבה את האהבה של ההורים שלה. איך הארי סטיילס המפורסם...