פרק 41 - חתונה

335 27 1
                                    

-נקודת המבט של ליה-

היום החתונה וכולם רצים לכל עבר כדי לארגן את הדברים האחרונים. ג'מה, קלרה ואני כרגע בחדר המלון של אמא. אנחנו עוזרות לה להתארגן לחתונה. השיער והאיפור של אמא ושלנו נעשה על ידי מומחים.

"זה מוזר שאני בלחץ?" אמא שואלת. "אנחנו ביחד 19 שנים ואני לחוצה."

"זה נורמלי קלסי" ג'מה אומרת. הוא שמה יד על הבטן ההריונית שלה. עוד ארבעה חודשים היא אמורה ללדת. "אף פעם לא הייתה לכם חתונה אמיתית."

"היינו בני 19" אמא אומרת. "ואם החיים שלו זה היה משוגע."

"לפחות אתם עושים את זה עכשיו" היא אומרת. "עדיף מאוחר מאשר לעולם לא."

"וזה מיוחד כשהילדים שלך בחתונה שלך" קלרה אומרת.

"ברור" אמא מחייכת.

יש דפיקה בדלת ולוגן נכנס. הוא החבר הכי טוב של אמא. הוא מלווה אותה לחופה וזה ממש חמוד.

"איך את קלס?" לוגן שואל.

"ממש מתרגשת" היא אומרת ומחבקת אותו. "אני שמחה שאתה פה."

"גם אני" הוא אומר ואז מסתכל עליי ועל קלרה. "וואו, גדלתן מאז שהתראנו."

"ראית אותנו לפני כמה חודשים" קלרה אומרת. "אל תהיה דרמטי."

"כבר ראית את הארי?" אמא שואלת.

"כן הרגע הגעתי מהחדר שלו" הוא עונה. "מצחיק לראות אותו כזה לחוץ. כאילו זאת הפעם הראשונה שאתם מתחתנים."

"הם פספסו את כל הרגשות והלחץ לפני החתונה אז הם חווים הכל עכשיו, נכון קלסי?" ג'מה שואלת.

"כן" אמא עונה.

הגיע הזמן שאמא תלבש את השמלה. כשהיא יוצאת עם השמלה כולנו מסתכלים עליה. היא נראית כמו נסיכה.

אנחנו יוצאים מהמלון ונוסעים למקום של החתונה. כמובן שאמא ואבא נוסעים במכוניות שונות.

כשאנחנו מגיעים למקום זאין, ליאם ונייל מחכים לנו כי הם השושבינים של אבא.

אבא כבר עומד בחופה יחד עם לואי שמלווה אותו וכומר.  כל האורחים כבר כאן והלהקה שהוזמנה כבר מנגנת.

אחד מהעובדים נותן לי, לקלרה ולאמא את זרי הפרחים שלנו. "את מוכנה אמא?" אני שואלת.

"מוכנה" היא עונה.

המוזיקה משתנה ומגיע הזמן שלנו להיכנס. קלרה נכנסת עם ליאם ואז אני נכנסת עם נייל.

"זה מרגש" נייל לוחש לי. "פאקינג משוגע."

"יש פה כומר, אל תקלל" אני צוחקת.

ג'מה וזאין נכנסים אחרינו וכולנו עומדים ליד אבא. אני מסתכלת על האורחים עד שאני רואה את דילן יושב ליד וין. הוא מחייך אליי ואני מסמיקה.

Double Take ( Boundעונה שנייה ל)- מתורגםWhere stories live. Discover now