פרק 39 - מלכה

308 27 0
                                    

- נקודת המבט של קלרה-

ה20 לינואר, יום החתונה של אמא ואבא, מתקרב מהר מאד. כמעט הכל מוכן חוץ מזה שאין לי דייט. עדיין לא ביקשתי מאף אחד לבוא איתי ואני מתכוונת לוין. כדאי שאני אשאל אותו ממש בקרוב גם כי החתונה מתקרבת וגם כדי שאמא וליה ירדו ממני.

זה זמן טוב לשאול אותו עכשיו כי הוא למטה מלמד את ליה.

אני הולכת לחדר שבו הם לומדים וליה בדיוק יוצאת מהחדר ומשאירה את וין לבד. "היי" אני אומרת מאחורי וין והוא נבהל.

"תודה על ההתקף לב קלרה. תמיד רציתי למות בגיל 18" הוא אומר.

אני צוחקת ומתיישבת לידו. "אני צריכה לשאול אותך משהו."

"אוקיי" הוא אומר.

אני מאבדת את עצמי בעיניים שלו, הן ממש יפות. "אתה יודע שההורים שלי מתחתנים נכון?"

"כן" הוא אומר. "מה עם זה?"

"תהיתי" אני אומרת. "אם אתה רוצה לבוא איתי? להיות הדייט שלי?"

וין נראה מופתע. בחיים לא הצעתי למישהו להיות הדייט שלי, תמיד הציעו לי. זה חדש בשבילי ואני בלחץ שוין יגיד לא.

"כן אני ישמח" הוא אומר.

"יופי" אני אומרת.

אני קמה אבל וין עוצר אותי. "בתנאי אחד" הוא אומר.

"מה זה?" אני שואלת.

"נשיקה כדי לחתום את העסקה" הוא אומר.

"אני חושבת שאני יכולה לעשות את זה" אני אומרת.

וין מקרב אותי אליו ואנחנו מתנשקים נשיקה רכה ואיטית שבחיים לא חוויתי. השפתיים של וין על שלי ממש מרגיעות אותי.

וין אפילו לא מנסה להעמיק את הנשיקה ולא אכפת לי כי זאת הנשיקה הכי טובה שהייתה לי.

"שיט סליחה" ליה מפריעה לנו.

אנחנו מתנתקים ומסתכלים על ליה.

"אל" אני אומרת.

"אתם ממש חמודים ביחד" היא אומרת.

"טוב עכשיו תורך" אני אומרת כשוין לא מקשיב.

"למה את מתכוונת?" היא שואלת.

"עשיתי צעד קדימה עם וין אז עכשיו תורך לדבר עם דילן על להיות רשמיים" אני אומרת.

"לא השתמשת בוין נכון?" היא שואלת.

"ברור שלא" אני עונה. "ביקשתי שהוא יהיה הדייט שלי כי רציתי, נישקתי אותו כי הוא ביקש וכי רציתי."

"טוב אני אשאל אותו בחתונה" הוא אומרת.

"את סתם דוחה את זה" אני אומרת.

"נכון כי אני פוחדת" היא אומרת.

"תגדלי ביצים זה יעזור לך" אני אומרת.

_______________________________________

"מה עשית?"

אבא פשוט צוחק ומעביר יד בשיער הקצר שלו. הוא גזר את כל השיער הארוך שיש לו כבר שנים ועכשיו יש לו תספורת קצרה שנראית די טוב. בחיים לא ראיתי אותו עם שיער כל כך קצר.

"הסתפרתי בשביל החתונה" אבא אומר ומתיישב ליד אמא. "רציתי להיראות טוב."

"אני אוהבת את זה" אמא מחייכת. "אתה נראה בדיוק כמו שנראית כשהצטלמת לדנקריק."

"הכל בשביל החתונה המלכותית שלנו" הוא צוחק.

"זאת לא חתונה מלכותית" אמא אומרת.

"500 אנשים מוזמנים לחתונה אמא" ליה אומרת. בחתונה המלכותית היו 600 מוזמנים אז אתם די קרובים."

"תשתקי" אמא אומרת. אני וליה צוחקות ואבא מנשק את אמא. 

"זאת לא חתונה מלכותית אבל זאת החתונה המלכותית שלנו" אבא אומר. "הכל יהיה סביבך כי את המלכה שלי."

אמא מנשקת את אבא. "אתם מגעילים" אני אומרת.

"אנחנו לא" אמא אומרת.

אני מחייכת. הם באמת לא.

Double Take ( Boundעונה שנייה ל)- מתורגםWhere stories live. Discover now