-נקודת המבט של ליה-
הטיסה הביתה הייתה מביכה.
דילן ניסה לדבר איתי המון פעמים אבל התעלמתי ממנו. אני לא יודעת אם אמא ואבא שמו לב למה שקורה בינינו אבל הם לא אמרו כלום בינתיים.
אנחנו נוחתים ואני, קלרה, אמא ואבא נוסעים הביתה. הנסיעה הייתה שקטה ואני שמחה שאמא ואבא לא אומרים כלום עליי ועל דילן כי אני בטוחה שהם שמו לב שמשהו קרה.
אני חושב, למרות שאני לא רוצה, על דילן. פחדתי לעשות איתו את השיחה על להיות ביחד רשמית כי חלק ממני ידע שזה לא יקרה. מה שבקושי התחיל בינינו נגמר מהר מידי וזה ממש כואב.
יכול להיות שהייתי עיוורת מידי מכדי להבחין במה באמת קורה? היו סימנים שדילן לא רוצה מערכת יחסים רגילה ולא שמתי לב אליהם?
כדי לא לחשוב על דילן אני נכנסת לטוויטר. כולם מדברים על החתונה של אמא ואבא. תמונות מהחתונה נמצאות בכל אתרי הרכילויות. יש כמה תמונות שלי ושל דילן אבל אני מדלגת עליהן. זה הולך להיות קשה.
_______________________________________
להתעלם מדילן היה קל יותר ממה שחשבתי. אפילו שהלוקרים שלנו היו צמודים אחד לשני. לי ולקלרה היו המון צילומים וראיונות השבוע. אני שמחה שזה שבוע עמוס כי ככה אני אחשוב פחות על דילן.
אני וקלרה כרגע בפגישה עם ג'ן, המנהלת שלנו. בדרך כלל היא לא עושה לנו שיחות במשרד שלה אז זה מרגיש כאילו עשינו משהו לא בסדר.
"מה קורה ג'ן? אני מרגישה שהסתבכתי" קלרה אומרת בדיוק מה שאני חושבת.
"אתן כמעט מסיימות את התיכון" ג'ן אומרת. מה זה קשור בכלל? "יש לכן רק עוד כמה חודשים לסיום אז החלטתי שתהיו בחופש בזמן הזה."
"מה? למה?" אני שואלת.
"כי הלימודים שלכן יותר חשובים מהדוגמנות." היא אומרת. "זה רק ארבעה חודשים בנות. ואני לא אומרת שלא תעבדו בכלל בזמן הזה, פשוט לא תעשו פרוייקטים גדולים. שבוע האופנה הוא רק בספטמבר וההספקה שלכן תיגמר עד אז. אבל החזרה שלכן לעבודה הולכת להיות ענקית."
"ומה בדיוק זה אומר?" קלרה שואלת.
"תצוגת אופנה של ויקטוריה סיקרט" ג'ן עונה.
זה מדהים. תצוגת אופנה של ויקטוריה סיקרט זה עניין רציני והם בוחרים רק את הדוגמניות הכי טובות. זה תמיד היה חלום שלי.
"את רצינית?" קלרה שואלת. "בחרו בנו?"
"אתן נראות מופתעות" ג'ן אומרת. "אתן הדוגמניות הכי מבוקשות בתעשייה. ובגלל זה ההפסקה טובה לכן. אנשים ישתגעו כשהן יראו אותכן בתצוגה של ויקטוריה סיקרט. אתן בסדר עם זה?"
"אנחנו בפנים" אני וקלרה עונות.
_______________________________________
"אני לא מאמינה שהחברות הכי טובות שלי ידגמנו לויקטוריה סיקרט" טליה אומרת. "אתן הולכות לככב שם."
אנחנו ממש מתרגשות להשתתף בזה. גם ההפסקה טובה לנו. ככה אני אוכל להתרכז יותר בלימודים. אני לוקחת את הלימודים שלי ממש ברצינות.
אני נפרדת מהבנות והולכת לשיעור פיזיקה. אני מתיישבת ליד וין. "אז מה קורה איתך ועם אחותי?" אני שואלת.
"אם הייתי יודע במאה אחוז הייתי אומר לך" וין אומר. "קלרה מסובכת, את יודעת את זה. אבל אני רוצה להיות איתה. אני ממש אוהב אותה אני פשוט לא בטוח שהיא מוכנה למערכת יחסים."
רואים שהוא ממש אוהב את קלרה וכואב לי לראות שהוא לא בטוח במה שהיא מרגישה לגביו. "וין קלרה אוהבת אותך יותר ממה שאתה חושב" אני אומרת. "היא כל הזמן אומרת ששינית אותה לטובה. שהיא שמחה יותר. אף פעם לא שמעתי אותה מדברת על בחור כמו שהיא מדברת עליך. תאמין לי כשאני אומרת שהיא אוהבת אותך."
וין מחייך וגם אני. אם לקלרה אין אומץ להגיד לו אז אני אגיד לו.
אחרי חצי שעה מהשיעור אני מבקשת מהמורה ללכת לשירותים. ידעתי שאני לא צריכה לשתות קולה לפני השיעור. כשאני יוצאת מהשירותים אני רואה את דילן וקופאת.
"את מתעלמת ממני" הוא אומר.
"נכון" אני אומרת.
"אפשר לדבר בבקשה ליה?" הוא אומר.
"על מה דילן?" אני אומרת. "אתה לא רוצה מערכת יחסים ואני לא רוצה להיות תלויה באוויר. מה עוד יש להגיד?"
"שאני מצטער" הוא אומר. "לא רציתי לפגוע בך..."
"שטויות" אני אומרת. "בילינו ביחד כמה חודשים וידעת מה אני מרגישה לגביך. ידעת ובחיים לא נתת לי את ההרגשה שאתה לא רוצה משהו רציני. גרמת לי להאמין שאתה מחבב אותי כמו שאני מחבבת אותך ואז פשוט לקחת את זה."
"אבל אני כן מחבב אותך ליה" הוא אומר. "אני פשוט לא יכול להיות במערכת יחסים, אני יהרוס את זה."
"איך אתה יודע אם לא ניסית?" אני שואלת. "אתה לא יכול לא לנסות כי אתה מפחד מהתוצאה. לנסות זה מה שגורם למערכת יחסים לעבוד."
"אני מכבדת את עצמי מספיק כדי לא להתפשר על מה שלא מגיע לי" אני אומרת. "ולי מגיע מערכת יחסים אמיתית אם מישהו שמוכן לנסות."
"אני לא יודע אם אני יכול" הוא אומר.
המילים שלו כואבות כי הוא אפילו לא מנסה. "תחשוב על מה אתה רוצה" אני אומרת וחוזרת לכיתה.
הרגשות שלי לדילן ממש חזקים וכואב לי שהוא אפילו לא מנסה.
אני מאוהבת בדילן וזה רק גורם ללב שלי להישבר יותר.
YOU ARE READING
Double Take ( Boundעונה שנייה ל)- מתורגם
Fanfiction"אהבה זה כמו לשתות בירה. ברגע שיש לך יותר מידי מזה אתה מתחיל להתנהג בטיפשות" - קלרה סטיילס. "אהבה היא הדבר היחיד בעולם שמכפר על הכאב וגורם לך להרגיש נפלא שוב" - ליה סטיילס. ליה אהבה את האהבה. היא אהבה את האהבה של ההורים שלה. איך הארי סטיילס המפורסם...