-נקודת המבט של ליה-
"וזה הכל לשבוע הזה" אריאל, היחצ"נית שלי ושל קלרה אומרת לנו. "לא שבוע ממש עמוס, חוץ מהביקור בבית החולים לילדים."
אני וקלרה בפגישה איתה ועם המנהלת שלנו, ג'ן כדי שנדע מה אנחנו עושות השבוע. השבוע יש לנו צילומים, ראיון לעיתון וביקור בבית החולים לילדים. מזל שאין לנו הרבה דברים כי יש לי עוד עבודה על ספר להגיש.
הפגישה מסתיימת ואנחנו יוצאות מהבניין. "אני שונאת לבקר בבית החולים" קלרה אומרת. "זה ממש מדכא."
"אבל זה שווה את זה לא? כשאת רואה שהילדים שמחים" אני אומרת.
"כן" היא אומרת. "זה פשוט מבאס. לילדים האלה לא מגיע להיות שם. מגיע להם לחיות."
קלרה שידועה כתאומה הבעייתית ממש אוהבת ילדים. בגלל זה ממש קשה לה לבקר בבית החולים ולראות ילדים חולים. זה קשה לכולם אבל לקלרה ממש קשה לא לבכות שם.
הלוואי שכולם היו רואים את הצד הזה בקלרה. הצד שהיא לא מראה כי היא לא אוהבת להראות רגשות. לא משנה מה חושבים עליה היא מדהימה.
אנחנו נוסעות הביתה בשקט וברגע שאנחנו מגיעות קלרה הולכת ישר לחדר שלה.
"מה עובר עליה?" אמא שואלת. היא לובשת מכנס טרנינג וחולצה של אבא.
אני מורידה נעליים ומתיישבת לידה בסלון. "יש לנו ביקור בבית החולים לילדים השבוע. את יודעת איך קלרה מרגישה עם זה."
"כן קלרה לא רוצה לראות ילדים חולים" אמא אומרת. "היא ילדה קשוחה. לפחות זה מה שהיא מראה לכולם. אני חושבת שכולם, כולל קלרה, שוכחים שהיא פשוט ילדה שכמו כולם מרגישה. היא לא חסרת רגשות כמו שהיא מנסה להיראות."
אני מבינה לגמרי על מה אמא מדברת. "היא ממש סגורה" אני אומרת. "למה את חושבת שהיא ככה?"
"אני חושבת שזה בגלל הסגנון חיים שלכן" אמא אומרת. "גדלתן בצל של הקריירה של אבא שלכן ואז נהייתה לכן קריירה משלכן. קלרה פשוט למדה לסגור את עצמה בפני כולם ולא להראות לעולם את הבחורה המתוקה שאנחנו מכירות. אני פשוט לא יודעת למה."
"אולי היא לא רוצה שיהיו ציפיות גבוהות ממנה?" אני מציעה. "היא מבלה הרבה ושותה. אולי היא פשוט לא רוצה שיצפו ממנה ליותר מידי?"
"זה אפשרי" אמא אומרת. "אבל היא לא צריכה. קלרה מדהימה במה שהיא עושה ואני לא אומרת את זה כי אני אמא שלה. אני לא יודעת למה היא לא מעריכה את עצמה."
"על מה אתן מדברות?"
אבא בדיוק נכנס הביתה ומוריד את המעיל שלו. הוא מתיישב לידנו. "קלרה ולמה היא כל כך סגורה" אני אומרת.
"אה" אבא אומר. "אני חושב שהיא ירשה את זה ממך" הוא אומר לאמא.
"איך?" אמא שואלת.
YOU ARE READING
Double Take ( Boundעונה שנייה ל)- מתורגם
Fanfiction"אהבה זה כמו לשתות בירה. ברגע שיש לך יותר מידי מזה אתה מתחיל להתנהג בטיפשות" - קלרה סטיילס. "אהבה היא הדבר היחיד בעולם שמכפר על הכאב וגורם לך להרגיש נפלא שוב" - ליה סטיילס. ליה אהבה את האהבה. היא אהבה את האהבה של ההורים שלה. איך הארי סטיילס המפורסם...