-נקודת המבט של קלרה-
"או אתה פה"
המילים עוזבות את הפה שלי וליה מסתכלת עליי. אני נשענת על הדלת של החדר שבו ליה ווין לומדים.
"כן וין פה" ליה אומרת. "אנחנו לומדים."
"אני יודעת" אני אומרת. "אפשר לשמוע את השעמום מרחוק."
ליה נאנחת ווין שומר את המבט על הספרים. "לכי קלרה" היא אומרת. "אנחנו מנסים ללמוד."
"את כל כך רעה" אני אומרת וליה מסתכלת עליי. "טוב אני הולכת."
אני מסתובבת בבית וחושבת מה לעשות. פתאום אני נתקלת במישהו. "תיזהרי מותק" אמא אומרת.
"סליחה אמא" אני אומרת.
"מה קרה?" היא אומרת. "את נראית משועממת."
"כי אני באמת משועממת" אני אומרת. "אין לי מה לעשות."
אמא צוחקת. "למה שלא תלכי לשחות?" היא אומרת ומצביעה על הבריכה שיש לנו בגינה.
"טוב" אני אומרת. "תודה."
"בשביל מה יש אמא?" היא אומרת והולכת לסלון לראות טלוויזיה.
אני מחליפה לביקיני שחור, לוקחת מגבת והולכת לבריכה.
אני שוחה בערך שעה ונהנית מהשמש החמימה.
אני יוצאת מהבריכה, עוטפת את המגבת סביבי ונכנסת לבית. אני הולכת לחדר שלי ובדרך נתקלת במישהו. בגלל שלא ציפיתי לזה המגבת נופלת ואני נשארת בביקיני.
אני מסתכלת למעלה ונתקלת בעיניים הכחולות של וין. הוא מסתכל עליי בהלם.
"אני...אני" הוא מגמגם. הוא מרים את המגבת ומביא לי. "המגבת שלך."
אני צוחקת ולוקחת את המגבת. רואים שוין הוא מהתמימים. היו לו עיניים כחולות גדולות, נמשים על האף ושפתיים ורודות שהוא נושך כשהוא לחוץ. וין חמוד בדרך התמימה.
"אתה נראה כאילו אף פעם לא ראית בחורה בביקיני" אני אומרת.
אני מתכסה במגבת ווין נרגע. הוא מסמיק ואני שונאת להודות בזה אבל הוא נראה טוב. "סליחה שנתקלתי בך" הוא אומר.
"זה בסדר" אני אומרת. "אתה הולך?" אני שואלת כשאני מבחינה בתיק על הגב שלו.
וין נראה מופתע ואני לא מאשימה אותו. בדרך כלל אני מתעלמת ממנו. "כן" הוא עונה. "אני וליה סיימנו ללמוד."
"טוב אני אלך להחליף בגדים" אני מחייכת. "נתראה."
אני הולכת ושומעת את הדלת נטרקת כשהוא עוזב. אני מסתובבת ורואה את ליה נשענת על הקיר ומחייכת.
"היית נחמדה לוין" היא אומרת. "למה?"
"אני יכולה להיות נחמדה מדי פעם" אני אומרת.
"את מתרככת בשביל וין?" היא שואלת.
"אני לא מתרככת בשביל אף אחד" אני עונה.
"אבל את אף פעם לא נחמדה לבנים. את תמיד מגעילה אליהם או שאתם שוכבים. אבל היית ממש נחמדה לוין. זה בטח אומר משהו?" היא שואלת.
"או" אני אומרת. "שאת מעמיקה בזה יותר מידי. תשמרי את החלומות שלך לעצמך. את יודעת שאני לא רוצה חבר."
"אף פעם לא אמרתי שוין צריך להיות החבר שלך" היא מחייכת.
אני נאנחת וסוגרת את הדלת של החדר שלי. ליה צוחקת. אחיות יכולות להיות ממש מעצבנות לפעמים.
YOU ARE READING
Double Take ( Boundעונה שנייה ל)- מתורגם
Fanfic"אהבה זה כמו לשתות בירה. ברגע שיש לך יותר מידי מזה אתה מתחיל להתנהג בטיפשות" - קלרה סטיילס. "אהבה היא הדבר היחיד בעולם שמכפר על הכאב וגורם לך להרגיש נפלא שוב" - ליה סטיילס. ליה אהבה את האהבה. היא אהבה את האהבה של ההורים שלה. איך הארי סטיילס המפורסם...