פרק 25 - תיזהרי

325 25 0
                                    

- נקודת המבט של ליה-

"קלוון קליין?"

"כן הוא ביקש ספציפית אותכן בנות."

"אבל זה צילומים בלי בגד עליון.."

"אני יודעת ליה ובגלל זה אמרתי לחברה שאני קודם אבדוק אם אתן מסכימות" ג'ן אומרת. "פשוט תודיעו לי."

"כן אנחנו נחזור אלייך" אני אומרת.

"היי בנות" המנהלת שלנו אומרת ומנתקת את השיחה.

"אז את רוצה לעשות את זה או ש..?" קלרה שואלת.

"אני לא יודעת" אני אומרת. "מה איתך?"

"לא עשינו דברים כאלה לפני אבל נראה לי שיהיה כיף" היא אומרת. "כל עוד נוח לך עם זה. אנחנו לא חייבות."

"זה לא זה" אני אומרת. "זה פשוט ש...לא אכפת לי מה אנשים אומרים עלינו אוקיי? אבל אני גם לא רוצה שכולם ישפטו אותנו על זה."

אני דוגמנית ואני אמורה להיות בסדר עם כל דבר שדורשים בצילומים. אמא ואבא היו מאשרים לנו כל עבודה אבל עכשיו שאנחנו בנות 18 אנחנו מחליטות לבד.

זה לא שאני מתביישת בגוף שלי. הגוף שלי נראה טוב. לי ולקלרה יש דיאטה שאנחנו אוכלות לפיה ואנחנו מתאמנות.

אני פשוט לא רוצה לראות את כל הביקורת.אני יודעת שכולם יגידו שאני וקלרה צעירות מידי לצילומים כאלה.

"אני מבינה אותך" קלרה אומרת. "אבל למי אכפת מה אומרים? אם לא היינו עושות דברים כי היינו מפחדות ממה שיגידו אז לא היינו עושות כלום. הם יבקרו אותנו על כל דבר. אבא היה עושה מה שבא לו זוכרת? לא היה לו אכפת מה אומרים כל עוד המשפחה והחברים אוהבים אותו."

אני מחייכת. קלרה שוב צודקת. בתחילת הקריירה שלו לאבא היה אכפת מה אנשים חושבים עליו אבל זה שבר אותו. אחרי שהוא פגש את אמא הוא קיבל יותר ביטחון. לא היה לו אכפת ממה שאנשים חושבים וברגע שהייתה שמועה עליו הוא ישר היה מתווכח.

גם אמא כזאת. היא אומרת מה שהיא רוצה. אולי אם אני אירגע ואהיה כמו המשפחה שלי אני לא אהיה כל כך מודאגת כל הזמן.

"אוקיי" אני אומרת. "אני מסכימה אבל את יכולה להתקשר לג'ן? אני צריכה לצאת."

קלרה מהנהנת ואני יוצאת מהבית. אני נכנסת לאוטו ואחד מהמאבטחים שלנו בא אליי. "את צריכה אחד מאיתנו היום?" הוא שואל.

"לא תודה" אני עונה.

"תנהגי בזהירות" הוא אומר.

התעוררתי היום בבוקר עם הנגאובר וזיכרון של הנשיקה שלי ושל דילן.

בכל פעם שאני חושבת על זה אני מסמיקה. ולמרות שאני מספרת הכל לקלרה על זה לא סיפרתי לה.

היא בטח תארגן מסיבה רק בשביל זה.

אז החלטתי לא לספר לה עד שאני אהיה מוכנה. עד שאני אבין מה קורה ביני לבין דילן. אני בדרך לבית החולים לבקר את ריילי. דילן סימס לי בבוקר ושאל אם אני יכולה לבקר וברור שהסכמתי. בשביל ריילי כמובן. לראות את דילן זה בונוס.

Double Take ( Boundעונה שנייה ל)- מתורגםWhere stories live. Discover now