-נקודת המבט של קלרה-
"את מאמינה שאנחנו מסיימות בית ספר עוד כמה שבועות?" ליה שואלת. אני וליה עוד מעט מסיימות בית ספר ואז נלך לאוניברסיטה. זה ממש מרגש.
"אני כבר מתה לעוף מפה" אני אומרת. "לקום ולא ללכת לבית ספר."
"אני מופתעת שהצלחנו" היא אומרת.
"במה?" אני שואלת.
"שלמדנו במקביל לקריירה" היא אומרת. "חוץ מההפסקה שאנחנו עושות עכשיו תמיד למדנו במקביל לקריירה. הייתי בטוחה שניכשל."
"אם כבר אז אני הייתי נכשלת ולא את" אני אומרת. "אני מופתעת שזה לא קרה."
"אנחנו ממש מאמינות בעצמנו" היא צוחקת.
"וההורים שלנו ממש אופטימיים" אני אומרת. "איפה הם נכשלו?"
"התפוח נפל רחוק מידי מהעץ כנראה" היא אומרת.
אנחנו יוצאות מהבית ספר והולכות לאוטו של ליה. "את לא מבלה עם החבר שלך היום?" אני שואלת.
"אני יכולה לשאול אותך את אותו הדבר" היא אומרת. "אבל לא, יש לו חזרה עם הלהקה שלו."
"וין עושה שיעור פרטי לילד מהבית ספר אז נתראה אחר כך" אני אומרת.
"איך הולך ביניכם? אתן לא יכולים להוריד את הידיים האחד מהשנייה" היא שואלת. "כבר שכבתם?"
"לא" אני אומרת. "מי את חושבת שאני?"
"אני צוחקת" היא אומרת.
"את לא" אני אומרת. "את רוצה לדעת כי את מכירה אותי."
"סליחה אחותי" היא אומרת.
"זה בסדר" אני אומרת. אני לא כועסת. "עם וין זה שונה. זה אמיתי. הוא לא מישהו שאני רוצה לשכב איתו ואז לא לראות אותו יותר. זה הרבה יותר מזה, הוא הרבה יותר מזה. אוף, אני נשמעת כמו מישהי מסרט."
"לא את נשמעת כמו מישהי שסוף סוף התאהבה" היא אומרת. "זה מדהים לא? את מאוהבת בו?"
"אני לא יודעת. אני לא יודעת מה זה להיות מאוהבת" אני אומרת.
"איך את מרגישה כשאת איתו?" היא שואלת.
"ברצינות ליה?" אני שואלת.
"כן" היא אומרת לי. "עכשיו תספרי לי איך את מרגישה איתו."
"לא יודעת, שמחה?" אני שואלת. "אני מרגישה שהוא מבין אותי כמו שאף אחד חוץ ממך ומההורים מבין אותי. הוא לא שופט אותי והוא שם בשבילי כשאני מבקשת וכשלא. אני מרגישה שמחה כשאני איתו. הוא גורם לי לצחוק ולהרגיש טוב. הוא לא מקשיב לכל השמועות שמפיצים עליי. אני שוכחת מכל הבעיות שלי כשאני איתו כי הוא גורם לי להרגיש יותר טוב. אני אוהבת לנשק אותו. אני יכולה לנשק אותו לנצח. ואף פעם א אהבתי להחזיק ידיים אבל זה מרגיש טוב איתו. ולדבר איתו מרגיש טוב. אני רוצה להרגיש ככה לנצח."
YOU ARE READING
Double Take ( Boundעונה שנייה ל)- מתורגם
Fanfic"אהבה זה כמו לשתות בירה. ברגע שיש לך יותר מידי מזה אתה מתחיל להתנהג בטיפשות" - קלרה סטיילס. "אהבה היא הדבר היחיד בעולם שמכפר על הכאב וגורם לך להרגיש נפלא שוב" - ליה סטיילס. ליה אהבה את האהבה. היא אהבה את האהבה של ההורים שלה. איך הארי סטיילס המפורסם...