פרק 21 - השפעה

333 24 0
                                    

- נקודת המבט של קלרה-

"תורך"

"קלרה לא"

אני זורקת כרית על ליה. "אנחנו בניו יורק ליה. העיר שלא ישנה" אני אומרת. "בואי נבלה. זה כולה מועדון."

"לא אכפת לי קלרה אני לא רוצה ללכת. חוץ מזה שאנחנו לא בגיל שמותר לשתות בארה"ב." היא אומרת.

"אז?" אני שואלת. "זה לא עצר אותנו בעבר."

"זה לא עצר אותך בעבר" הוא אומרת. "חוץ מזה אני לא אוהבת מועדונים."

"איך את יכולה לא לאהוב משהו שלא ניסית?" אני שואלת. "את תהני ליה. את לא חייבת לשתות. פשוט תרקדי ותהני. אולי אפילו תחייכי" אני משתמשת בשורה מסדרה שליה אוהבת.

"את לא תוותרי הא?" היא שואלת.

"לא" אני אומרת. "אנחנו חוזרות הביתה מחר בערב. מה רע בלבלות?"

"הפאפראצי פה הרבה יותר גרועים מבבית" היא אומרת.

"בגלל זה יש לנו מאבטחים איתנו" אני אומרת. "את גורמת לזה להיראות כאילו אנחנו פושעות אבל אנחנו רק הולכות לבלות."

"טוב" היא נכנעת. "אבל אם אני עושה מעצמי טיפשה את אשמה."

"סיכמנו" אני אומרת.

_______________________________________

לקחת את ליה למועדון זה או הדבר הכי טוב או הדבר הכי רע שעשיתי.

הכנסתי אותנו למועדון כי התחלתי עם השומר. שתינו לובשות שמלות שחורות קצרות ואנחנו נראות מדהים.

ליה שתתה יותר מידי ועכשיו היא רוקדת. המועדון חשוך והמוסיקה ממש רועשת.

אני אוהבת את זה.

ליה נהנית מהמסיבה. היא שותה, רוקדת וצוחקת כל הלילה. אף פעם לא ראיתי את ליה כל כך משוחררת.

אנחנו פה כבר שש שעות. הבוקר מתקרב וכדאי ללכת. אני לא ממש שיכורה אבל ליה ממש שיכורה. השתדלתי לא לשתות הרבה כי זו הפעם הראשונה של ליה במועדון ורציתי לשמור עליה. אבל לא עשיתי עבודה ממש טובה כנראה.

אני עוברת בין האנשים ומגיעה אל ליה. פתאום המועדון נראה לי מגעיל.

בזמן שאני הולכת אל ליה מישהו דוחף אותי. "תסתכל מה אתה עושה" אני צועקת לבחור השיכור. "ליה בואי" אני תופסת לה את היד.

ליה מסתכלת עליי בבלבול. "מה את עושה?" היא שואלת.

"הגיע הזמן ללכת הביתה" אני אומרת. "כבר מאוחר."

"אבל אני נהנית" היא אומרת והולכת אחריי. "אמרת את זה בעצמך קלרה. אני צריכה להינות."

"כן אבל נהנית יותר מידי" אני אומרת. "הולך לכאוב לך הראש בטירוף בבוקר."

"הורסת מסיבות" הוא אומרת.

אנחנו יוצאות והאמבטחים מחכים לנו בחוץ. "היא גמורה" אחד מהם אומר על ליה.

"זה ממש עוזר" אני עונה בציניות.

אנחנו הולכות ומיד מגיעים צלמי פאפארצי. אחד המאבטחים לוקח אותנו לאוטו והאחר מרחיק את הפאפראצי.

"ליה! קלרה!"

"יחייבו למצלמה"

"וואו ליה שתית כל כך הרבה פעם?"

"זה לא ממש חוקי"

"קלרה השפיעה עלייך נכון?"

"מזל טוב קלרה. ליה היא התאומה שלך"

ליה מסתובבת אל הפאפראצי וצועקת להם. "תסתמו את הפה בני זונה."

ליה בחיים לא דיברה ככה. אני לא יודעת אם זה טוב או רע.

הפאפראצי ממשיכים לצלם. "אין לכם מושג על מה אתם מדברים" ליה אומרת. "אז עופו מפה."

"הם לא שווים את זה ליה, בואי" אני אומרת. פתאום נהיה לי קר. איך לא שמתי לב שכל כך קר קודם?

ליה סוף סוף נכנסת לאוטו ואני נכנסת אחריה.

אני מסתכלת על ליה ומחייכת. מי חשב שככה היא תהיה כשהיא שיכורה? היה נראה שהיא מוכנה להרביץ לפאפארצי וזה לא משהו שמצפים מהבת המתוקה יותר למשפחת סטיילס.

מאז שהתחלנו את הקריירה שלנו ליה הצטיירה כמתוקה ותמימה. אני תמיד הייתי המרדנית והבעייתית. לי לא הייתה בעיה עם זה. היה יותר גרוע אם היינו בדיוק אותו הדבר.

אבל זה לא מה שאני רוצה. המילים של הפאפראצי שהשפעתי עליה מהדהדות לי בראש. אם ב17 שנים לא השפעתי עליה אז למה שלילה אחד ישפיע? הם גם אומרים שליה חלשה ולא יכולה להחליט לבד. אני מכירה את ליה והיא עקשנית כמו אמא וכמוני. לא קל להשפיע עליה.

אני לא חושבת שישכחו מזה מחר כי זה לא מה שקורה לנו בדרך כלל.

Double Take ( Boundעונה שנייה ל)- מתורגםWhere stories live. Discover now