- Szia anya- mondom normális hangerővel.
- Szia kincsem- mondta- Hogy hogy itthon vagy? Nem a rendőrségen kellene lenned?
- Történt egy- és ekkor megjelenik Julia a háta mögött.
- Szia Emily- köszön.
- Szia hogy vagy?- kérdezem aggódóva, és közben a konyhába megyünk.
- Jól- mondja - és te? Mi az a fejeden?- néz rám furcsán.
- Hát... Beütöttem, és össze kellett várni, de már nincs semmi bajom- mondom- És hogy vagy, voltál már orvosnál?- kíváncsisodok.
- Juli, tudja már Emily. De csak ő- mondja anya.
- Igen voltam- mondja- A baba jól van...
- És te?- kérdezem.
- Nem tudom. Vettek vért, meg elküldtek pár vizsgálatra, és azt mondták hogy majd hívnak.
- Értem. Biztos nem lesz semmi baj- mondom kedvesen- És meg van már a kislány neve?- kérdezem kíváncsian.
- Hát.. két név között vacilálunk Scott-al. Az egyik Stella a másik meg Emma.
- Mindkettő szép név, de a Stella jobb szerintem- mondom őszintén.
- Anya? Szerinted?
- Szerintem is a Stella- mondja.
- Akkor valószínűleg az lesz csak még megbeszélem Scott-al- mondja izgatottan, és ekkor megcsörren anya telefonja. Mi meg csak csöndben hallgatunk.
- Igen tessék.... Micsodaaa?? Azonnal megyünk- mondja ilyedten- köszönöm, hogy szólt vissz hall.
- Alexot elvitte a mentő, mert amerikaifoci közben kiment a bokája.
- Bemenjünk veled a kórházba?- kérdezem.
- Nem kell, köszönöm. De légyszi maradjatok itthon.
- Persze, jó- mondjuk szinte egyszerre Juliaval.
Teltek-múltak az órák, mikor egyszer csak megcsörren a telefonom.
- Igen anya- mondom, és közben kihangosítóm, hogy Julia is hallja amit mond anya.
- Szia Emily. Lassan haza érünk. Nem történt nagyobb baj, csak kapott egy gipszet a bokájára és kész.
- Rendben, várunk. Puszii- köszöntem el.
- Puszi.
Egy harminc perc múlva ajtó csapódást hallottunk. Odasétálok a bejárati ajtóhoz és csak ennyit hallok.
- Anyaaa várj már meg!! Nem tudok olyan gyorsan menni ezzel a fossal- mondja.
- Hogy beszélsz??- mondja anya.
- Jól van na!- felesel vissza Alex.
- Óhh sziasztok!- mondja- Lányok légyszi valaki csináljon egy tejes kávét, kikészített az öccsétek míg haza nem értünk. Egész úton csak nyavajgott.
- Miiii?? Nem is!
- Ahh inkább gyere ne nyavajogj!- mondja Julia. Én gyorsan csináltam anyunak egy kávét és kiültünk a teraszra. Alex pedig bemenet a szobájába. Sokat beszélgettünk, időközben Juliáért jött Scott. Aztán Bobby is haza ért Edwarddal. Én pedig este segítettem anyának a vacsorát elkészíteni. Miután megvacsoráztunk, kaptam egy üzenetet Davidtól.
Messenger:
- Szia. Bocsi ha későn írok. Csak azt akartam kérdezni, hogy hogy vagy?
- Szia. Nem írsz későn, egyébként jól 🙂
- Na az szuper😀 És pihentél ma egész nap ugye?!😁
- Igen😂
- Helyes😂 holnap találkozunk jó éjt 🌜
- Jó éjt 🌜Istenem, de kedves, hogy gondol rám. Na mindegy. Az utam a fürdő felé vezetett, hogy megfürödjek. Aztán lefeküdtem aludni.
YOU ARE READING
Gyakornok /BEFEJEZETT/
RomanceEz a történet Emilyről és a családjáról szól, aki Miamiban laknak. Emily elmegy rendőr gyakorlatra, ahol megismerkedik a tanítójával és egyben a rendőr társával. Egyszer az apja hülyesége miatt elrabolják Emilyt és a rendőr társat, Davidot. Az alatt...