Anya este hét óra körül neki állt vacsorát csinálni, ami nem más, mint az én kedvenc ételem a tojásos lecsó. Bettyék hét óra előtt körülbelül negyedórával mentek el. David ahogy eredetileg is volt itt alszik nálunk. Sajnos, amit ma estére terveztünk azt nem sikerült megvalósítani. De helyette találkoztam a legjobb barátnőmmel és órákon keresztül beszélgettünk. Egyébként Bobby a pót apukám is haza ért fél hétre. És az volt az első neki, hogy elnyúlt a kanapén és bekapcsolta a TV-t, amiben a Gyilkos elmék című sorozat ment.
Anya fél nyolckor találta a vacsorát, amiben segítettem. Eléggé fagyott volt a légkör az asztalnál. Próbáltam kérdezgetni a nevelő apámtól, de egy-két szóval válaszolt. Edwardnak viszont egyfolytában beszélt. Igaz ő is érzékelte, hogy nem nagyon figyelnek rá, de azért csak mondta és mondta. Egyszer csak felállt Bobby az asztaltól.
- Bocsánat, de most én befejezném a vacsorát. Nagyon finom volt!- mondja és anya egyszerűren lefagyott.
- Hova mész?- mondta miután észhez tért.
- A hálószobába.
- Nem hiszem el, hogy nem tudsz várni! Történt valami a munkahelyen?- kérdezi anya aggodalommal. Ugyanis ez nem megszokott, hogy így viselkedik. Főleg, hogy itt van David, mindig meg akar felelni másoknak, hogy ne a rosszat lássák benne. Oké tudom, hogy vannak nehéz napok is, meg van amikor bal lábbal kel fel az ember. De reggel még semmi baja nem volt.
- Nem mindegy?- válaszol flegmán.
- Hogy beszélsz?- mordul fel anya- Mit képzelsz magadról? Azért mert aggódok és felteszek egy kérdést nem így kell rá válaszolni!
- Mi az hogy mit képzelek magamról? Mi lenne, ha leszállnál rólam? Törődj a magad dolgával!- üvölti Bobby.
- Gyerekek menjetek a szobátokba- Niki, Edward és Alex így is tesz. David is menne, de én nem engedem.
- Nem értelek apa! Mi történt, hogy így kell viselkedned?- szólok bele a vitába.
- Magán dolog! Nem fogok erről mostanság beszélni!
- De hát nekem bármit elmondhatsz! Miért nem bízol bennem?- néz Bobby felé kétségbeesetten anya.
- Nem erről van szó. Teljesen megbízok benned. Ez teljesen más- mondja higgadtabban a nevelő apám- Most egy kis magányra van szükségem. A hálószobában leszek, már ha érdekelne valakit- aztán fogja magát és elmegy. Miután halló távolságon kívülre esett, anyához fordulok.
- Menj csak utána, én majd elpakolom az aszalt meg a konyhát.
- Köszönöm kincsem!- mondja hálásan anya, majd Bobby után megy. David egy kicsit sokkot kapott. Amint elment anya és már nem hallott minket megszólal.
- Ez mi volt?- kérdezi döbbenten.
- Nem tudom- válaszolok.
- Én úgy tudom, hogy nem szoktak veszekedni a szüleid- mondja David.
- Igen, én is úgy tudtam. De ha segítenél, azt nagyon megköszönném- mondom. David egyből segített leszedni az asztalt. És szó nélkül segített elmosogatni. Mondjuk nagy részét a mosogatógépbe raktuk be. De maradt egykét evőeszköz, meg tányér amit el kellett mosogatni. Miután készen lettünk Edward jelent meg a konyha ajtajában.
- Mi csinálsz itt?- kérdezem Edwardtól.
- Anyáék most összevesztek?
- Csak egy picit, de meg fogják beszélni- mondom.
- Oké.
- Menj fürödni- mondom- Szólj Nikinek, hogy segítsen, ha kell.
- Rendben- mondja majd elfut Niki szobája felé.
Ekkor két kar átöleli a derekam, majd lágyan a nyakamra nyomott egy csókot David.
- Figyelj ez itt a konyha, inkább menjünk át a szobámba- mondom.
- Okés- és már be is mentünk a szobámba. David az ajtót becsukta. Én a gardróbom előtt megálltam, majd felkapott és az ágyra tett. Ezt egy kis kacagás követte, majd a felsőmet levette és a földre hajította. Én ugyanezt tettem és közben szenvedélyesen csókolóztunk. Ekkor a nadrágján az övet kicsatolta, utána a kigombolta a nadrágját. Majd az én nadrágom következett. És pont amikot már a bugyimat akarta levenni, benyitott Alex.
- Emily! Jézus Mária!- üvölti el magát. Majd becsukta az ajtót.
- Hát most majdnem sikerült- mondja David.
- Be kellett volna zárni az ajtót- forgatom meg a szemeim. Majd a felsőmet felvettem, a nadrágomat, amit az ágy szélére dobott a szerelmem, azt is felvettem. David csak betakarózott. Én pedig kimentem Alexhez.
- Mond, hogy még nem voltatok full meztelenek és nem történt meg még akkor az a bizonyos dolog- mondja zavartan az öcsém.
- Nem, de mit szeretnél?- kérdezem türelmetlenül.
- Jaa csak, hogy menjetek fürödni.
- Komolyan, ezért nyitottál be? Hát ez kész őrület!- mondom.
- Jó, nem gondoltam volna, hogy szexszelni akartatok!- mondja fenn hangon. Erre kijön a folyosó végén lévő szobából anya.
- Vannak gyerekek is ebben a házban!- mondja anya.
- Ezt neki mond- mutogat rám Alex, anya pedig közelebb jön.
- Figyelj nincs azzal semmi baj, ha romantikázni akartok, de akkor ne hangosan.
- Jajj anya! Most komolyan erről kellett veled beszélni?- mondom miközben full elpirultam.
- Most miért? Ez tök természetes dolog. Én is csináltam annak idején. Akkor amúgy meg ti se lennétek- mondja.
- Na jó! Nekem ebből a beszélgetésből pont elég is volt- majd sarkon fordultam és bementem a saját szobámba.
KAMU SEDANG MEMBACA
Gyakornok /BEFEJEZETT/
RomansaEz a történet Emilyről és a családjáról szól, aki Miamiban laknak. Emily elmegy rendőr gyakorlatra, ahol megismerkedik a tanítójával és egyben a rendőr társával. Egyszer az apja hülyesége miatt elrabolják Emilyt és a rendőr társat, Davidot. Az alatt...