„ Ez volt életem legjobb napja! "

386 9 1
                                    

Teltek, múltak a hónapok. Már többször gondoltunk arra Daviddel, hogy mi lenne, ha elköltöznénk. Nem túl messzire, hogy viszonylag közel maradjunk a családomhoz. Úgyhogy a válsztott hely nem más, mint Boca Raton. Körübelül egy órás az út Miamiba, úgyhogy viszonylag közel van. És itt Boca Ratonban sok kiránduló lehetőség van. Plusz van egy csomó nemzeti parkjuk is. És van tenger partja, ami meg nagyon jó. Meg a legeslegnagyobb érv nem más, mint az, hogy Davidet át tudják helyezni ide, mint nyomozó. Mivel már az ötödik hónapban vagyok megtudtuk a nemét a kisbabánknak. Úgyhogy szervezünk egy babaváró partyt Daviddel közösen. A légkör nagyon családias lesz egyébként. Csak az én családom és Bettyék jönnek, plusz David legjobb barátai. És arra gondoltunk, hogy egy lufiba rajtünk, olyan színű konfetit amiből kiderül majd, hogy lány vagy kisfiú lesz a mi első kiscsemeténk.
   Ez a nap el is jött eléggé hamar. Már előtte való nap rengeteg muffint csináltam. És ma még anya meg csinálja az isteni finom ebédet is. Én meg Niki a házat díszítjük, amibe az elején még Alex is segített, csak időközben elment Syilvaért. Davidnek dolgozni kell ma egészen délután négyig, de amint vége a munkaidejének idejön, ugyanis közösen fogjuk kipukkasztani a lufit. Mivel mi már tudjuk a babánk nemét úgy döntöttünk, hogy David kékbe, én pedig rózsaszínűbe fogok öltözni.
      Fél egy körül elkezdtek jönni az emberek. Először Juliaék, aztán Bettyék jöttek. Majd David legjobb haverja és annak barátnője is eljött. Mi után megettük a nagyon finom ebédet, és már a desszertből is falatoztunk, megjött David. És kimentünk a kertbe. Én fogtam a lufi szárát ő pedig egy tűvel kipukkasztotta. És! És! És! LÁNYUNK LESZ!!
Persze ez után mindenki gratulált.
     Mivel még ők nem tudják, hogy elszertnénk költözni, ezt is ma jelentettük be.
- Szóval lenne még valami- mondom ezt kissé halkan, mivel izgultam, hogy it reagálnak- Azon gondolkoztunk Daviddel, hogy elköltözünk, de mielőtt azt hinnétek, hogy nagyon messzeri akkor tévedtek. Mert Boca Ratonba fogunk csak költözni. Ami innen körübelül, csak egy órás út autóval- ekkor anya odajön megölelni és gratulálni. Majd követte őt mindenki.
Három hónappal később
Daviddel közösen vettünk egy hazát Boca Ratonban és már nyakig benne vagyunk ebben a költözésben, ami lassan kész, és lakható lesz is lesz. Szerencsére hétvégenként anyuék is tudnak nekünk segíteni. A babának már szerencsére minden meg van, éppenséggel csak az a  baj, hogy két név között vacillálunk. Ez a két név nem más, mint az Emily és a Doris. De szerncsére van még egy hónapunk
Mivel, lassan kész a ház Daviddel pár napja beköltöztünk ide. Egyénként Davidet holnap már átveszik ide a boca ratoni rendőrségre. Úgyhogy már nem kell ingáznia. Így már nem lesz olyan stresszes ez az égsz helyzet.
    Ez alatt a pár hónap alatt egyre jobb és jobb oldalát ismerem meg Davidnek. Plusz bónusz, hogy mindent megtudunk beszélni, és semmin nem vesztünk össze még.
    A szülésnél is bent lesz velem, ami még nagyobb erőt ad ehhez az egészhez.
A szülés napja
Ma hajnalban nagyon durván görcsölt a hasam, úgyhogy mondtam Davidnek, hogy menjünk be a kórházba. Egyből a szülő szobára vittek és reggel nyolc óra ötvenperckor megindult a szülés és napra pontosan megszületett Emily Doris Nelson. Anyáék sajnos csak délután tudnak bejönni a kórházba, de egyébként holnap már mehetünk is haza.
Ez volt élete legjobb napja!

Vége!

Nagyon szépen köszönöm, hogy elolvastad ezt a történetet!
Ha bármilyen építő jellegű kritikád van a történttel kapcsolatban, akkor nem fogok megharagudni érte, ha leírod!😉
Remélem, hogy tetszett! ❤️

Ui.: Ha van kedved akkor less rá a Seattle-i kis életem című sztorimra🥰

Gyakornok /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now