Te nem kérsz?- kínálom meg az étellel, amit ő adott.
- Nem én reggel ettem egy szendvicset otthon- válaszolja- Egyébként nagyon jól éreztem magamat múltkor a vacsorán-mondja szégyellősen.
- Én is- mondom, miközben mosolygok, mint a tejbe tök.
- Ömmm esetleg- közben figyelek, mint valami kis ovodás- mindegy, megyek dolgozni. Jó étágyat!- és már el is tűnt az irodák között. Hát ez meg mi volt?! Na mindegy. Azon kapom magam, hogy konkrétan utána szaladtam.
Mikor odaértem, úgy dolgozott, mint a güzü.
- Ömmm- érintem meg egy pillanatra a vállát, hogy rám figyeljen.
- Igen?!
- Miért rohantál el?- kérdezem.
- Mert dolgoznom kell.
- Nem most jöttem le a falvédőről!- mondom szúrós szemmekkel. Aztán leülök én is az asztalomhoz, és dolgozok.
Most délután egy óra van. Azóta nem szóltunk egymáshoz egy szót se, amióta beszéltünk. Azon töröm a fejem, hogy megbánthattam-e vagy sem. De az biztos, hogy nem tudok sosem kiigazodni rajta. Egyszer nagyon kedves, aztán meg mogorva.
Eltelt még két óra. Egyszót sem ejtettünk egymással. De most már tényleg muszáj odamennem hozzá, mivel kész vagyok a papír munkával.
- Ömmm... David.
- Igen?
- Kész vagyok a....
- Lenne kedved eljönni egy újabb vacsorára, és elmagyarázok mindent. Ígérem- mondja.
- Oké- válaszolom meglepetten.
- Amúgy mit szerettél volna mondani?- teljesen össze vagyok zavarodva. Már megint tök kedves. Ami persze tök jó, csak furcsa. Kíváncsi vagyok mit fog mondani- Emily. Hahóóó!!
- Uhh bocsi. Csak kész vagyok a papír munkával.
- Oké, akkor van egy kis szabad időd, amíg én be nem fejezem a munkát. Úgyis már csak két órát kell itt lenned. Ülj addig itt le vagy a konyhába is bemehetsz.
- Oké- mondom- szerintem itt maradok- erre megcsörren a telefonom. Mutattam a kezemmel, hogy mindjárt jövök, már ahogy tudtam mutatni. És felvettem a telefont. Julia az.
- Szia. Valami baj van?- kérdezem. Ugyanis nem szokott csak úgy felhívni.
- Nem. Sőt. Van egy nagyon jó hírem!!- mondja felvillanyozva- Szóval...
- Mond már- türelmetlekedek.
- Az van, hogy most hívtak, hogy a vizsgálatokkal minden rendben van.
- Istenem!! Az szuper! Anyáék már tudják?- kérdezem boldogan.
- Csak anya- válaszolja Julia.
YOU ARE READING
Gyakornok /BEFEJEZETT/
RomanceEz a történet Emilyről és a családjáról szól, aki Miamiban laknak. Emily elmegy rendőr gyakorlatra, ahol megismerkedik a tanítójával és egyben a rendőr társával. Egyszer az apja hülyesége miatt elrabolják Emilyt és a rendőr társat, Davidot. Az alatt...