Amit hozott David az nem más, mint croassan és kakaós csiga volt.
- Miért csak egy-egy van mindkettőből?- nézek rá értetlenül.
- Mert én út közben már ettem- mondja- Egyél csak nyugodtan.
- Hát jó- aztán neki is álltam az évesnek.
Délután öt órakor
- El menjünk valahova?- kérdezi David.
- Ömm- gondolkodok - Hallottam egy étteremről, ami elvileg Párizs legrégebbi étterme. Elmehetnénk oda- mondom felvillanyozva.
- Nem rossz ötlet, de mi a neve? Mert akkor foglalok gyors asztalt.
- Hát épp ez az. Nem tudom, hogy mi a neve, de beírod Google-ba biztos kiadja.
- Rendben. Akkor várj egy picit- és ekkor elkezd pötyögni a telefonján - Meg van! Le Procope a neve! Máris foglalok asztalt!- és egy csókot nyom a számra. Addig én kicsit rendbe raktam a szobát, megvetettem az ágyat, letöröltem a konyha pultot és végül kidobtam a szemetet.
- Figyelj körülbelül harminc percre van tőlünk ez az étterem, és fél tízre kaptunk asztalt- mondja David miután letette a telefont.
- Rendben addig elmehetnénk a városba valahova. Csak úgy körülnézni- vetettem fel az ötletet.
- Okés, de hozz valami dzsekit, mert este csak tizennyolc fok lesz.
- Persze, hogy viszek. De várj akkor valami szép be kéne menni. Jó nem azt mondom, hogy kis estélyibe, de valami inget vegyél fel stb. Én is valami szebbet felveszek, mint ez a szaggatott nadrág és póló- mondom és közben a kezébe nyomok egy inget, hogy ezt vegye fel. Én pedig gyorsan valami kis szettet összeállítok. Bő negyedóra tanakodás után megszületett az esti outfittem. Ami pedig ez lett⬇️Szerintem nagyon dögös és elegáns is egyben.
- Úristen!- gubbad ki David szeme.
- Nem tetszik?- kérdezem tőle meglepődötten
- Szó sincs ilyenről! Egyszerűen gyönyörű vagy!- majd a derekam köré fűzi a kezeit és hosszan megcsókol.
- Köszönöm, te is nagyon jól nézel ki- mondom kedvesen. Válaszként pedig egy lágy mosolyt ereszt felém.
- Na, mehetünk?- kérdezi felvillanyozva.
- Persze.
Mivel közel van az Eiffel-torony és tömegközlekedéssel könnyen eljuthatunk az étteremig, először meglátogattuk az Eiffel-toronyot. Felmenni még nem mentünk, de kívülről megnéztük. És rengeteg képet csináltunk. Persze egy-kettő kép megy ki Instagramra. Egyébként ugyan olyan gyönyörű, mint a képeken. Eszméletlenül jól ki van világítva este, és nem mellesleg nagyon kedvesek és segítőkészek itt az emberek. Bár kicsit, sőt sokkal többet szemetelnek, mint a megszokott, és én ezt nem tartom túl jó dolognak. Na mindegy. A lényeg, hogy ez a nap ezer százalék, hogy emlékezetes marad.
Hamar eljött az idő hogy elinduljunk az étterem felé. A Le Procope kívülről is már szembe tűnő. Csak úgy csalogatja a vendégeket. Legalábbis nekem ez jön le elsőre.
Amikor a bejárathoz értünk egy férfi állt az ajtó mellett. A szokásosat megkérdezte és már mutatta is az asztalunkat. Miközben az asztalunk felé mentünk megcsodáltam az étterem belsejét. A falakat gyönyörű vér piros tapéta díszíti és ezeken a falakon szebbnél szebb festmények díszelegnek. Mi egy ablak mellett kaptunk helyet, ami a csodaszép macska köves utcára nyílt, ami gyönyörűen meg volt világítva az utca lámpáival.
- Ez valami elképesztően gyönyörű hely!- mondom Davidnek miután a pincér már elment- Annyira boldog vagyok!- közben fülig ér a szám.
- Örülök neki, hogy tetszik Párizs!- válaszol David a monológomra. Miközben Daviddel beszélgettünk és ettünk ennek a fantasztikus éttermnek a vacsorájából észre se vettük, hogy így elszaladt az idő. Már három negyed tizenegy van.
- Figyelj kincsem lassan indulnunk kéne- mondom.
- Ó- néz rá az órájára David- Már ennyi az idő?- ekkor egy pincért keres a szemeivel. Amikor végre megtalálta int neki és már fizettünk is. Hazafelé még rengeteget nevettünk és beszélgettünk. Amikor a szálláshoz értünk David nyitotta az ajtót. És be kell valljam, hogy én még nem vagyok olyan fáradt, ezért hát gondoltam ledobom a táskám, a dzsekim és a cipőm és az utam a fürdő felé vezetett. Arra gondoltam, hogy veszek egy jó meleg vizes fürdőt. Miközben elkezdtem levetkőzni a fürdéshez, David egyszer csak betoppan.
- Szabad lesz még egy hely itt a zuhanyzóban?- kérdezi és választ nem várva leveti a ruhámat és megereszti a meleg vizet. Valami rossz érzésem volt. Valamiért úgy éreztem, hogy én ezt most nem szeretném. Úgyhogy közbe léptem.
- Figyelj!- mondom.
- Mi a baj?- kérdezi és szemtől szemben állunk.
- Ezt most valamiért nem szeretném. Valamiért úgy érzem, hogy ez most nem megy. Ne értsd félre! Imádlak- és ekkor egy lágy csók folytja belém a mondat többi részét.
- Semmi baj! Szeretlek és tudom, hogy te is engem. És nem erőltetek rád semmit. Kint leszek az ágyban. Várlak!- és nyom meg egy csókot a számra, levesz egy törölközőt a fogasról és kimegy a fürdőszobából.
Én körülbelül fél perc alatt végeztem és egy szál törölközőben befeküdtem David mellé az ágyba. És azon gondolkodtam, hogy nem-e bántottam meg. Már kétszer elutasítottam. Erőt veszek magamon és felhozom ezt a témát.
- David- mondom bátortalanul.
- Mondjad Hercegnőm- és egy lágy mosolyt ereszt felém.
- Megbántottalak?- kérdezem, de a szemébe már nem merek nézni.
- Jaj, dehogy is! Én tiszteletben tartom az akaratod. Mint ahogy az előbb is mondtam, én nem szeretnék semmit sem rád erőltetni.
- Rendben- majd David átkarol és úgy nézzük tovább a laptopomon a sorozatot, amit ő indított be. Egyébként csak, hogy megsúgjam a kedvenc sorozatomat nyomta be. Még hozzá az Izombie-t.Bocsi, hogy ennyit kellett várni az újabb részre, de remélem azért tetszik.😅😊
És további jó hetet mindenkinek!😉
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Gyakornok /BEFEJEZETT/
Любовные романыEz a történet Emilyről és a családjáról szól, aki Miamiban laknak. Emily elmegy rendőr gyakorlatra, ahol megismerkedik a tanítójával és egyben a rendőr társával. Egyszer az apja hülyesége miatt elrabolják Emilyt és a rendőr társat, Davidot. Az alatt...