Changki || Část 11

311 23 0
                                    

Changkyun

Zrovna dneska musí nějaký sebevrah skočit z mostu a zablokovat dopravu, zrovna dneska! Kdyby to aspoň přežil a já se mohl svést za sanitkou jako doktor, nee, on si musí zemřít! No, takhle bych asi neměl mluvit jako doktor, ale i tak! Dneska jsem se tak těšil, že uvidím Kihyuna, věděl jsem, že nemůžu, věděl jsem, že on ke mně nic necítí, ale i tak jsem se na něj tak moc těšil a zrovna dneska musí být zácpa! Česal jsem se dvě hodiny jako idiot, abych pak proběhl celou nemocnicí a skončil rozcuchaný, zpocený a nejlépe zarudlý. Udýchaně se na něj usměju a dojdu se převléct do druhé místnosti v ordinaci. Vyjdu ven a srovnám si plášť a hned se překvapeně začnu rozhlížet, když nikde nevidím hromady papírů.

„Jsem tu správně?" zasměju se a on se lehce začervená, což mě překvapí a usměje se.

„Jo, já jen myslel jsem, že bych ti pomohl s prací, tak jsem to všechno srovnal, promiň." uhne pohledem. Rozhlédnu se po ordinaci a překvapeně dojdu k nějaké poličce a přejedu po ní prstem. Chtěl jsem jenom zkontrolovat svoji domněnku, ale on ke mně hned vyděšeně doběhne a chytí mě za ruku. „Panebože, je tam prach??" vyjekne, překvapeně se na něj zadívám a zasměju se.

„Ne, není," zasměju se a zakroutím hlavou. Hned jako by se uklidnil, ale pak si uvědomí, že mě drží za ruku, hned ji stáhne, ale červený odstín se mu dostane do tváře a já se musím usmát. „děkuju, že jsi tady uklidil." mrknu na něj a snažím se nevnímat to, jak byla jeho ručka malá, to, jak jí sotva obejmul moje zápěstí a jak se hned začervenal.

„Nemáš zač, většině lidem přijde moje uklízecí mánie divná." rozpačitě se zasměje a rukou si prohrábne vlasy, překvapeně se na něj zadívám.

„Já myslím, že je to roztomilé." zářivě se na něj usměju a on vytřeští oči a hned jimi uhne a odkašle si. Dám mu na práci, aby zkontroloval předoperační papíry, a ještě ho pochválím za to, že když půjčoval pacientovu kartu, tak vyplnil formulář. Znovu se při práci začneme bavit o všem možném i nemožném říkám mu různé poznatky z práce i další informace a moc se mi líbí, jak mi při každém slově visí na rtech, doslova, nespustí z nich oči a já se musím usmál. Nahnu se k němu a on hned překvapeně zamrká a očima se zahledí do těch mých.

„U-Um, já, promiň." vyjekne, pobaveně pozvednu obočí a mávnu rukou.

Když je čas oběda, který většinou ignoruji, protože jsem si za ten rok zvykl neobědvat anebo je můj oběd nějaká bageta z automatu, tak se usměju, když Kihyun vytáhne svůj oběd.

„Dobrou chuť." popřeji mu a věnuji se papírům, ale zarazí mě, když nezačne jíst, a tak k němu opět zvednu hlavu a překvapím se, když jednu ruku natahuje ke mně.

„To je pro tebe." usměje se na mě, ale hned sklopí hlavu. Ne, Changkyun, nemůžeš těm očím propadnout znovu, ale kašlu na to, jeho očím, jemu, jsem propadl už dávno. Oběd si od něj vezmu, poděkuji mu a společně začneme jíst a já musím několikrát skoro zasténat nad tím, jak je to výborné. Vidím, že mu moje reakce dělají radost. Dojím po sobě a chci to jít umýt do dřezu, ale zarazí mě s tím, jestli by to mohl umýt on. Chtěl jsem mu ušetřit práci, ale jak vidím, jak je moc spokojený, když si to může umýt sám, a tak ho nechám, když mu to dělá takovou radost.

„A napadlo mě, dneska končím v pět a jestli bys chtěl, tak spolu můžeme zajít na večeř-" nestačím větu ani doříct, když mi Kihyun skočí do řeči.

„Jo! U-um, chci říct, to by bylo moc fajn." nejdřív to vykřikne pak se, ale zarazí, dá si nesměle vlasy za ouško a sklopí hlavu. Zasměju se a přikývnu s tím, že tedy hned po práci půjdeme někam na jídlo. Možná to bylo tím, jak jsme se oba těšili na to, jak se spolu někam posadíme, že jsme práci dokončili rychleji a už za půl hodiny jsme převlečení vyšli z nemocnice. Ani nevím, jak mě to napadlo, ale vzal jsem ho za ruku a v momentě, kdy naše dlaně do sebe zapadli jako kusy skládačky, mnou projel elektrošok. Bylo to skoro až magické, jak moc naše ruce seděli do sebe. Usmál jsem se na něj, jak nejvíc sexy jsem uměl. Lehce vytřeštil oči a s rudými tvářemi sklopil hlavu a já se nemohl nabažit toho, že pro mě vždy sebevědomý, krásný a nedotknutelný Kihyun, se červená...kvůli mně.

Jealousy ✓ || ChangkiKde žijí příběhy. Začni objevovat