Minhyuk
Začnu se pomalu probouzet. Je mi zle, motá se mi hlava a cítím, jak mám celý žaludek jako na vodě. Přál bych si nevědět, kde jsem, ale horší na tom je to, že já přesně vím, kde jsem. Droga, kterou mi asi někdo hodil do pití mě sice udělala povolnějšího v sexu, ale všechno si pamatuji, každý detail. Pootočím hlavou, abych viděl do okna, je ještě tma. Chci jít domů. Pevně si skousnu ret, ne, Minhyuk, teď nesmíš brečet, nech si to na doma.
Nevím, co mě bolí víc. Jestli to, když si vzpomenu na ty slova, co mi včera řekl u šaten. Nebo to, že jsem se nechal zdrogovat a svedl jsem ho. Nebo jestli je nejhorší to, jak moc byl ten sex skvělý, jak moc jsme si v něm rozuměli a jak moc do sebe naše těla zapadala. Zatřesu hlavou, neměl bych mít takové myšlenky.
Odhrnu ze sebe peřinu, oblečený jsem, ačkoliv se mi špatně věří tomu, že bych mu stál za to, aby mě oblékl. Ale vzhledem k tomu, jak mi říkal, že se mu hnusím a že by se mnou měl sex jen v případě, že by se hodně opil, asi mě prostě jen nechtěl vidět a nechat ležet nahého. Zkontroluju si, že mám všechny věci, mobil mám vybitý, peněženku mám a klíče v kapse taky cítím. Zvednu se na nohy a ke dveřím se spíš dopotácím. Jednak kvůli tomu, jak moc je mi zle, moje hlava se motá jako bych byl na kolotoči, ale i díky tomu několika hodinovému sexu se mi nechodí zrovna nejlépe.
Ale zvládnu to, ani nevím, jak se mi podařilo vymotat z jeho obrovského domu, ale podaří se mi vyjít na temnou, prázdnou a tichou ulici. Zakloním hlavu, když mi po tváři steče slza a skousnu si ret pevněji. Chvíli mi trvá, než se zorientuji, kde se nacházím, ale přijdu na to, že jeho dům je dvě ulice od baru, takže se vydám tím směrem a pomalým krokem mi trvá cesta sice déle, ale dojdu až ke kolejím a následně ke svému pokoji. Snažím se potichu odemknout, v pokoji je ticho, takže Kihyun a Hyungwoon ještě spí. Zaklapnu za sebou dveře a ještě zamknu, zuju se a v tu chvíli mě zradí nohy a já zavřu oči, když očekávám pád na tvrdou zem.
„H-Hyunnie." Špitnu, když otevřu oči, protože se náraz na zem nekonal. Místo toho moje tělo obmotali něčí ruce a já podle červených vlasů poznal, že je to Kihyun. V tu chvíli jsem věděl, že můžu sám sobě dovolit se složit a začal jsem do ticha vzlykat a mé slzy se hrnuli proudem z mých očí. Kihyun svraští obočí, ukážu rukou na koupelnu, tak mi do ní nějakým způsobem pomůže. Zavře za námi dveře a posadí mě na kobereček uprostřed koupelny, přes slzy vidím, jak mi začne napouštět vanu, dává mi do ní pěnu a vonné kuličky.
„Kde jsi byl, Minnie...nespal jsem celou noc, když ses nevracel." Klekne si ke mně a roztáhne svoje ruce, moc dobře pozná, kdy potřebuju jeho náruč, abych v ní našel útěchu. Hned se do jeho náruče nahrnu a přes vzlyky mu začnu říkat, co se stalo. „Cože tě?! Ten hajzl." Vyjekne a já cítím, jak se celý napnul.
„Nemyslím si, že to byl on, kdo mě zdrogoval," přecedím skrz vzlyky a zakroutím hlavou. „můžu si za to sám, Hyunnie. Já ho svedl...já se nechal zdrogovat, je to moje vina." Posmrknu a on mě konejšivě hladí po zádech.
„Dej si vanu, dobře." Šeptne Kihyun po chvíli, přikývnu a on mi pomůže na nohy. Pomůže mi se svléknout, protože se mi třesou ruce a nejsem schopný se svého oblečení zbavit. „Mám tu být s tebou?" dřepne si k vaně, když se do ní naložím. Zakroutím hlavou a tak mě nechá v koupelně samotného. Víc se ve vaně položím a znovu se nechám unášet na vlnách pláče. Ne, Minhyuk, moc dobře si věděl, že to byl jen sex na jednu noc. Nechápu, proč jsem na tom takhle, nebyl to pro mě první sex na jednu noc. Možná je to tím, že ho mám opravdu rád? Ne, měl jsem ho rád. Pro něj to byl jen sex, nedivím se tomu, byl jsem zdrogovaný a nadržený, kdo by toho nevyužil. Ale přesto mě to mrzí...možná proto, jak moc jsem si s ním v té posteli rozuměl. Nikdy jsem nenarazil na nikoho, s kým by to bylo v posteli ono. Měl jsem nějaké vztahy, většinou krátké, měl jsem i sex na jednu noc, ale vždycky to dopadlo stejně. Pro každého jsem byl až moc náruživý, každý kroutil hlavou nad tím, že bych se chtěl milovat klidně 4 hodin, nikdo se mnou nedokázal držet krok. Ale v noci to bylo poprvé, kdy mě někdo vyčerpal, když jsem usnul tou nádhernou únavou, ani nevím, jestli jsem se udělal čtyřikrát nebo pětkrát, ale vím, že to bylo nejlepší, co jsem kdy zažil. A taky vím, že se to nikdy nebude opakovat, ne, protože pořád v hlavě slyším jeho slova. Čím víc se je snažím ve své hlavě ignorovat, tím méně to jde.
ČTEŠ
Jealousy ✓ || Changki
FanfictionKaždý to známe, mluvíme o tom, je to kolikrát častá otázka, někdo v tom má jasno a někdo to moc neřeší. Typ. Kihyun moc dobře ví co má rád. Vysoké a svalnaté postavy. Mužné rysy a sebevědomí. Někdo, kdo ve vás vzbuzuje pocit, že jste ochraňován. Pře...