Jacob et Daniel

191 14 0
                                    

Bol to hlasný šramot, presnejšie. Do chodby z obývačky vtrhla guča tvorená nohami, rukami a dvoma hlavami. Nevšímali si ich a pravdepodobne ich ani nevideli. Keď sa nachvíľu zápasníci zastavili, mohla si ich lepšie prezrieť. Dvaja chalani. Boli starší ako Jenna. Mohli mať tak sedemnásť. Zvláštne na nich bolo, že vyzerali podobne a zároveň rozdielne. Prvý mal čierne vlasy a aj tmavé oči. Druhý mal zase biele vlasy - pravdepodobne nafarbené. Oči mal modré. Ale nie modré ako mali ľudia. Boli veľmi slabučko-modré ako jej Kody. Avšak to, čo Jennu fascinovalo najviac bolo, že mali obidvaja ostré nosy, špicaté brady, úzke a dlhšie tváre, vďaka ktorým sa na seba podobali ako vajce vajcu. Bez rozdielov v očiach a vlasoch by ich isto nikto nerozoznal. ,,Ty odporný parchant!" Zrúkol bielovlasý na čiernovlasého, keď ho čiernovlasý zložil pod seba. Škrtili sa navzájom a prerývane dýchali. V dôsledku nedostatku kyslíka, boli obaja červení ako paradajky a na krkoch im boli názorne vidieť krčné tepny, ktoré pulzovali v pravidelných intervaloch. ,,Chabá urážka, imbecil!" Vrátil mu tmavovlasý. Zrazu ho bielovlasý kopol tak prudko, že spadol vedľa neho, a tak sa v podstate vymenili. Neustále sa ale škrtili. Počula ako si Archie nešťastne a zároveň otrávene vzdychol. ,,Vy snáď nikdy nevyrastiete? Prestaňte, okamžite!" Povedal im a prevrátil očami. Oni ho ale ignorovali. Rozčúlene zavrčal. ,,Od seba!" Zrúkol na nich, že to muselo byť počuť snáď na celý dom. Vtedy sa akoby prebrali z tranzu a pozreli naňho. Akonáhle zbadali jeho naštvaný výraz , nahodili nevinné úsmevy. ,,My sa iba hráme a naťahujeme, Archie. Veď to poznáš." Preniesol tmavovlasý chalan sladko. ,,Však braček?" Strčil do bielovlasého lakťom aj keď bol pod ním. ,, Iste. Súrodenecká láska nadovšetko." Odvetil pomedzi zaťaté zuby. ,,Tá je nadovšetko. Niekedy však na chvíľu môže aj zmiznúť." Zapojila sa Jenna. Keď ju počuli, presmerovali svoje pohľady k nej a celú si ju premerali. Odspodu - dole. Pravdepodobne si iba vtedy všimli, že tam stojí a videla všetko čo sa udialo. ,,Vy sa viete ukázať v pravom svetle." Prehlásil Archie a krútil nad nimi hlavou. Tmavovlasý chalan odstrčil bratovu ruku zo svojho krku a odhodil ho mierne nabok. Obaja sa ako jeden postavili do pozoru a pristúpili k nim bližšie. ,,Ahoj kočka, teraz si naša malá sestra." Pozdravil ju nedočkavo ten s tmavými vlasmi a zvláštnym úsmevom pri ktorom odhalil svoje biele zuby. Ani sa nenazdala a zrazu bola v príjemne teplom objatí. To sa zišlo pri takej zime. ,,Veľmi ma teší." Pozdravil ju rovnako aj druhý a chytili jej ruku. Bola studená a skoro ju striaslo. Najskôr si myslela, že jej ňou ide potriasť, no vyšlo z toho džentlmentské pobozkanie ruky. ,,Krásna slečna." Dodala Jenna sa skoro prepadla pod zem. ,,A-ahojte." Odzdravila ich habkavo. ,,Ja som Jacob a toto je môj brat Daniel." Predstavil ich čiernovlasý chlapec – Jacob. ,,A ty budeš Jenna." Hádal správne bielovlasý Daniel. Asi si neuvedomil , že jej stále držal ruku vo svojej. Jenna prikývla. Nespúšťajúc pohľad z dvoch zjavov pred sebou. ,,Vitaj Jenna." Privítal ju vzápätí Zenon , ktorý vyšiel z kuchyne. ,,Ďakujem."Jenna s úsmevom prikývla.. ,,Kde je Thalia?" Spýtala sa ho smelo. Zenon naznačil hlavou smerom k posledným dverám, kde bola kuchyňa. Všimla si však úzkosť na jeho tvári , ktorá sa objavila na malú stotinku. Keď chcela ísť do kuchyne ,spomenula si na svoju ruku. Daniel mal na tvári stále rovnaký úsmev a pozeral na jej tvár. ,,Prepáčte milý pane , ale musíte ma nachvíľu ospravedlniť." Povedala mu , na čo sa on prebral a neochotne jej ruku pustil. Jenna teda šla do kuchyne , no stihla ešte zazrieť Zenona ako ide k chalanom a pýta sa ich , či sa majú dobre. Už pri vstupe do miestnosti cítila, že niečo nie je v poriadku, a keď vošla. zbadala Thaliu. Teda aspoň po tej fyzickej stránke, pretože psychicky a duchom, ako zhodnotila Jenna, to Thalia určite nebola.


Fenrirove detiWhere stories live. Discover now