,,Tu to musíš potom sčítať a vynásobiť s menovateľom." Vysvetľovala jej Natalie. Jenna prevrátila očami a hodila sa dozadu o opierku pohovky. Pohovka sa odlepila dozadu a skoro sa prevrátila. Natalie sa bleskovo chytila opierok na ruky a vyľakane vypleštila oči. ,,Prepáč." Zasmiala sa Jenna. ,,Trochu kroť svoju silu." Povedala jej Natalie. ,,Nenávidím matiku...všetko je to tak strašne komplikované...ako môžeš mať z toho jednotku s pluskou? Ja tam vidím len čísla, znamienka a čiary..." Povedala jej. Natalie mykla plecami. ,,Podľa mňa to má logiku." Poznamenala. ,,Kedy vlastne pôjdeš do školy?" Spýtala sa jej. ,,Teraz nepôjde nikto z nás do školy. Aspoň nie ďalšie dva týždne. Je to príliš nebezpečné." Odpovedal jej Jacob. Jenna naňho ukázala prstom v geste, že má pravdu. ,,Mimochodom, máte tam chybu." Povedal. ,,Ona tam má chybu." Poznamenala Jenna. ,,Kde?" Spýtala sa zhrozene Natalie. Jacob sa nahol ponad stôl a ukázal na stred príkladu. ,, Tu. Zabudla si tam pripočítať tú jednotku." Pri slove "zabudla" dal dôraz na A a pozrel sa pritom na Jennu. ,,Nie, potom som ju pripočítala nakoniec." Začala sa hádať Natalie. ,,Nie, koreňom tej rovnice malo byť číslo 3 a tebe vyšlo 2." Nedal sa Jacob. Jenna prevrátila očami a odchádzala z obývačky. Daniel stál vo vchode opretý o zárubňu. ,,Toto bude na dlho." Poznamenal. Jenna sa usmiala. ,,O tom nepochybuj." A šla ďalej.
Zenon, Thalia, Owen a Archie stáli pri malom stole. Keď prišla bližšie k stolu všimla si rozloženú mapu. ,,Po ceste Old lake a potom pri najbližšej odbočke doprava k jazeru Christiansen. Tam sa skryješ za rákosím a skryješ svoj pach vo vode." Vravel Zenon a očividne to bolo určené pre Archieho. ,,Tie psy nie sú také hlúpe. Navyše, keď bude vychádzať, započujú ho. Navrhujem, aby zostal niekde skrytý aspoň pár minút." Ozvala sa Jenna. Všetci na ňu upriamili pohľady. Zenon uznanlivo prikývol. ,,Máme tu malého stratéga." Povedal Owen. ,,Keby len to." Zamumlala Thalia. ,,Na čo to vlastne je?" Spýtala sa Jenna. ,,Musíme ich vyhnať z mesta skôr, ako nás dostanú. Toto bolo vymýšľanie plánu." Odpovedal Zenon. ,,A ako sa ich plánujete zbaviť?" Spýtala sa Jenna. ,,Proti ohňu ohňom....alebo ak chceš, myši zabiješ len pascami." Odpovedal jej Owen. ,,Alebo deratizérom." Odvetila Jenna. ,,Ten len rozostavia otravu. Na tom nie je rozdiel." Povedal jej Owen. ,,Je." Nedala sa Jenna. ,,Ty rozmiestniš iba jednu pascu. On niekoľko do strategicky výhodných miest." Odvetila mu. Prižmúril očami. Jenna mu pohľad oplatila chladným výrazom. ,,Na tom niečo bude." Ozval sa Archie. ,,Keby sme sa rozdelili a postupne ich zničili, bol by to rýchlejší aj účinnejší spôsob." Vravel Archie. Zenon opäť uznanlivo prikývol. Rešpektoval názory iných. Aspoň väčšinou. Potom vyhodnotil situáciu a vymyslel plán. ,,Dobre, urobíme to takto..." Začal. ,,Treba ich dvoch naučiť vyť." Ukázal na Jennu a následne k vchodu do kuchyne, kde stál teraz zarazený Lukas, ktorý prišiel. ,,To bude prvý bod programu. Owen, potrebujeme niekoľko párov krídel." Vravel ďalej. Owen prikývol. ,,Môžeš sa spoľahnúť." Zenon znovu pokýval hlavou. ,,Rozdelíme sa. Každý pôjde iným smerom. Aspoň to tak bude vyzerať. Potom sa však všetci stretneme tu. Ukázal na miesto na mape. V lese, no blízko akejsi cesty. Po ceste však bude mať každý nastražené pasce a tí, ktorí zostanú, tých sa zbavíme tam." Chcel vysvetľovať ďalej ale Thalia ho prerušila: ,,Je to príliš blízko cesty." Poznamenala. ,,Spakujú sa pravdepodobne skôr, ako sa tam všetci dostaneme." Vravela. Zenon prikývol. ,,Potom sa ich zbavíme neskôr a čo sa týka toho miesta...ešte to premyslím. Porada skončená." Zavelil Zenon. Všetci prikývli a odchádzali do chodby a potom do obývačky.
Jenna zamierila do obývačky medzi prvými. Jacob sa s Natalie už nehádali. Natalie prerátavala nejaké úlohy a Jacob sa díval na oheň. Daniel sa pozeral von oknom. Mal založené ruky za chrbtom a Jenna si na chvíľu myslela, že tam stojí duch nejakého šľachtica. Sadla si k Natalie, no pozorovala oheň s Jacobom. Oheň pohasol a Jacob sa zamračene pozrel na Daniela. ,,Hej!" Oboril sa naňho. Jenna sa chcela smiať, ale potlačila to a tvárila sa akoby nič. Daniel sa naňho otočil s otázkou v očiach. ,,Zahasil si mi oheň." Ukázal mu ku krbu. Daniel mykol plecami. ,,Keby som to aj bol ja, si natoľko schopný, že si ho vieš obnoviť." Odvetil mu. Jacob všetko pochopil a otočil sa na Jennu. Vyprskla od smiechu. ,,Ty..." Začal Jacob a rukou oheň v krbe vyvolal. Jenna ho uhasila vodou. To sa už díval Daniel aj ostatní. Ako oheň uhasila vodou, nechala ju zamrznúť a to už Jacob oheň vyvolať nemohol. Zamračil sa. ,,Daj to späť." Prikázal. ,,Rada by som vedela, či si aj voči nemu odolný." Povedala. Založil si ruky na hrudi. ,,Hej som. A čo má byť?" Spýtal sa s vyzývavosťou v tvári. Jenna sa uškrnula, keď sa Jacob vyľakane postavil. Nad nosom mu začal tancovať plamienok. ,,Daj to preč, chceš mi vypáliť oči alebo čo?" Spýtal sa jej vyľakane. Jenna mu frkla vodu do tváre. S mokrou hlavou si sadol späť na pohovku. Mal mokré vlasy a znudene si odfrkol, keď mu ofina čiernych vlasov vošla do tváre. Jenna privolala vánok, aby ho usušila. Vánok mu prešiel okolo tváre a potom prefúkol tmavé vlasy. ,,Vraví sa ďakujem." Povedala mu. Urazene si odfrkol. ,,Ako?" Spýtal sa po chvíli. O sne totiž vedela len Natalie, Zenon, Thalia a Owen. Mykla plecami. Ukázala prstom na Zenona. ,,Spýtaj sa jeho." Povedala. ,,Jenna, sama vravíš, čo by mali ľudia robiť ale to, že nemáš ukazovať prstom na druhých, nevieš." Povedal Zenon. Pozrela naňho s nič nehovoriacim výrazom a len mykla plecami. ,,My už pôjdeme." Oznámil Archie a položil mu ruku na rameno. Zenon prikývol. ,,Poď Lukas, ideme." Zavolal ho. ,,Príďte zajtra, aby sa to naučil. Budeš ich učiť ty." Povedal Zenon, keď už stáli vo dverách. ,,Dobre." Súhlasil Archie. ,,Zajtra." A s tým aj odišli. ,,Archie vie šoférovať?" Spýtala sa Jenna. Zenon prikývol. ,,Naučil sa to rýchlo." Ozvala sa Thalia. ,,Najmä, keď mal tak dobrého učiteľa." Drgla do Zenona. Thalia si sadla k Jacobovi aj so šálkou v ruke. ,,Čo teraz?" Spýtala sa Jenna po chvíli mučivého ticha. ,,Archie s Lukasom museli odísť lebo by inak nebolo dosť miesta ale vy ostatní tu zostávate aj na noc." Oznámil Zenon. Natalie hneď brala do ruky mobil. ,,Idem zavolať mame." Povedala ukazujúc prstom na mobil a odišla z obývačky. ,,Nemali by ste to dať vedieť vašim aj vy?" Spýtala sa Jenna. ,,Odkedy sa ty staráš o druhých?" Spýtal sa uštipačne Jacob. Jenna ho zavraždila pohľadom a on pred ním sklopil zrak. Trochu ju to prekvapilo. Nevedela, ako to vie, ale vedela, že keby bol vo svojej vlčej podobe, mal by stiahnutý chvost a bol by pričapený na zemi. ,,Jenna má pravdu. Napíšem mame aspoň správu, že tu zostaneme na noc." Povedal Daniel a vytiahol z vrecka svoj mobil. Hneď doň začal ťukať. Jenna sa musela usmiať, keď videla jeho vyplazený jazyk, aby to vyzeralo, že sa sústredí.
,,Ty choď ešte robiť tú matematiku." Pripomenula jej Thalia. Jenna na ňu vypleštila oči a potom nahodila svoj zmučený výraz. ,,Nemôžeš sa vykašľať na školu, Jenna. Je to podstatné. Už si rozmýšľala čím chceš byť?" Spýtala sa jej Thalia znovu. Jenna váhavo prikývla. Thalia len naklonila hlavu a v očiach mala otázku. ,,No...keď som bola malá, vždy som sa chcela stať doktorkou tak ako moja mama, ale potom som tú možnosť zavrhla, keď som videla koľko toho musí robiť a celkovo sa mi to znechutilo. Premýšľala som skôr nad niečím kreatívnym, keďže mám rada farby. Preto dizajnérka. Bol to ale skôr vedľajší plán, lebo mi rodičia plánovali nechať otcovu pozíciu vo firme Samovho otca...teraz je všetko inak a pravdepodobne by aj tak išlo všetko mojej sestre." Vravela Jenna. Thalia prikývla. ,,Dizajnérka je dobré povolanie." Pritakal aj Jacob. ,,Dnes je po nich veľký dopyt." Dodal ešte. Jenna sa naňho len vďačne usmiala. ,,Okej, vybavené. Jenna máš ešte nejaké voľnejšie oblečenie, ktoré by si mi požičala?" Spýtala sa Natalie. Jenna jej prikývla a pokynula, aby s ňou išla hore do izby. Mala tu veci ešte od minula a vďaka za Thaliinu dobrosrdečnosť, lebo jej dala všetko vyprať a poskladala jej to do šuplíkov. Dokonca aj oblečenie, ktoré si stihla nabaliť do tašky a priniesť. Bolo to spravené tak dokonale a úhľadne, že to tak nevidela ani u svojich opatrovateliek. Aj Natalie mala v podstate šťastie. Keby jej totižto nepriniesla veci, nemala by oblečenie ani teraz. Inak by boli vlastne obe bez oblečenia. Otvorila komodu vo "svojej" izbe, ktorá bola naľavo od postele pri okne. Stále si nevedela zvyknúť, že sa stane jej izbou už natrvalo a že už nikdy neuvidí tú v Paríži. Pohrabala sa tam a vytiahla odtiaľ voľné, väčšie biele tričko, a potom vytiahla sivé tepláky. Natalie bola vyššia ako ona o viac ako pol hlavy. A to bol paradox, keďže Jenna bola vysoká asi stošesťdesiatpäť centimetrov. Natalie mala približne stosedemdesiatosem. ,,Budú ti asi trochu kratšie ale to prežiješ." Mykla plecami a podala jej kôpku oblečenia. Natalie sa usmiala. ,,Nevadí." Potom zišli dole.
,,Ako budeme spať?" Chcela vedieť Jenna. ,,Jacob s Danielom budú spať vo svojej izbe a vy dve v tvojej." Povedala Thalia. Jennu to neprekvapilo tento dom bol naozaj veľký. Keď sa vyšlo hore po schodisku, pred sebou ste mali jedny dvere vedúce do kúpeľne s vaňou, záchodom a veľkým umývadlom. Vpravo bolo niekoľko dverí. Prvé dvoje boli dvere do izby Thalie a Zenona. Tretie boli Jennine. Vo štvrtých a piatych ešte nebola, no predpokladala že minimálne jedny boli vchodom do Jacobovej a Danielovej izby a posledné piate slúžili ako niečo na uskladnenie vecí. ,,Sme hneď vedľa vás takže, ak by ste sa v noci báli, zaklopte na dvere vedľa. U nás sa v posteliach nájde miesto, aby nám ich niekto zahrial." Vyhlásil Jacob s úškrnom. Daniel sa otočil od okna a vymenili si pobavené tváre. Jenna zamrzla na mieste, keď si uvedomila zmysel jeho vety. Zenon sa pootočil na mieste a rukou si prikryl ústa. Potichu sa zasmial. Thalia tľoskla jazykom. ,,Puberťáci." Vyhlásila a trhalo jej kútikmi. Natalie sa spamätala skôr. ,,No to určite. Len aby ste sa nebáli vy dvaja a neprišli k sestričke sa schovávať za sukňu. Incesty dva." Posledné dve slová si skôr zamrmlala. Hneď sa prestali smiať. Teraz sa musela usmiať Jenna. Oni boli jej rodina. Jej nová rodina. Bude ich chrániť a položí za nich aj svoj život. Našla si rodinu v ľuďoch okolo seba. Jej svorka, jej rodina. ,,Dobre, tak Natalie môže prísť a ty Jenna...no ako chceš." Upriamil Jacob pohľad na Natalie a prezrel si ju od hlavy po päty. Tá si znechutene odfrkla. Bola však pravda, že Natalie vyzerala naozaj dobre. ,,Myslím si, že sa o seba vieme postarať aj samé." Ozvala sa Jenna. ,,A vo vedľajších dverách máme Zenona s Thaliou, takže keby niečo, myslím, že by nebol problém." Dodala ešte. Jacob mykol plecami. ,,Škoda, ale ako vravím, dvere máte otvorené." Tak sa rozhovor na túto, trochu perverznú tému, skončil.
ESTÁS LEYENDO
Fenrirove deti
Hombres LoboJenna Marais. Pätnásťročné dievča pôvodom z Paríža. Ani v najmenšom si ju nepleťte so zbohatlíckou a sebeckou snobkou. Pochádza z bohatej rodiny, ktorá na verejnosti pôsobí ako nerozlučná, silná a priateľská. Opak je však pravdou. Život a osud sa pr...