Večer sedeli všetci na zemi v tureckých sedoch. Thalia šla spať skôr ako ostatní. Chalanom sa podarilo nejako vyhnať aj Zenona. ,,Dobre, ale nebuďte hlučný a neopovážte sa ísť do tej skrinky." S povzdychom povedal Zenon a pozeral sa na skrinku v pravom rohu obývačky. Bola na nej karafa s jantárovou tekutinou. Jenna si hneď domyslela. ,,A keď už tak nie tú karafu, ten Jack Daniels stojí majland." Dodal ešte. ,,Dáme iba fľašku." Jacob naňho žmurkol. ,,Ja nepijem." Vyhlásila Jenna pohotovo. Zenon sa na ňu usmial. ,,Dobre robíš dievča." S tým odišiel. ,,Aleeee Jennaaa." Pretiahol slová Daniel. ,,Nie." Povedala rázne. ,,Len troškuuu." Skúšal Jacob. ,,Nie." Oponovala. ,,Si tvrdohlavá, vieš o tom? Raz ťa to privedie do hrobu. No aj tak len malilililinký štamprlíček." Vravel Jacob a ukázal prstami na veľkosť štamprlíka. ,,Už sa stalo ak ti to nedošlo a nie." Nedala sa. Na tieto veci nemala náladu. Nemala rada alkohol. Okrem toho, že jej to nikdy nechutilo, neznášala pohľad na ľudí pod vplyvom alkoholu. Iste, aj ona sa rada občas zabavila, no nie takto. Nie tak, aby sa spila pomaly do bezvedomia. Odtiaľ potiaľ. ,,Tak len ochutnáš. Len si chlipneš, čo povieš?" Vyjednával Jacob znovu. Jenna si povzdychla. On jej nedá pokoj. Glg ešte nikoho nezabil, pripustila. ,,Tak fajn." Povolila ale výstražne zdvihla prst. ,,...ale len glg na ochutnanie a Natalie si dá tiež." Uškrnula sa na ňu. Natalie prevrátila očami. Snažila sa byť pri tejto téme neviditeľná ale Jenna ju prekukla. ,,Platí." Podával jej ruku Jacob s víťazným úsmevom. Chytila mu ju a silno stlačila. Sedeli hneď vedľa seba. Ešte ho trhnutím potiahla k sebe, a tak aby to Natalie a Daniel nepočuli mu pošepkala do pravého ucha: ,, Ak sa o niečo pokúsiš, skončíš na pitevnom stole, jasné?" Odtiahla sa s úsmevom na tvári. Jacob sa pozeral do prázdna. ,,Dobre..." Povedal. Nakoniec sa otočil k Danielovi a usmial sa naňho. Tľapli si a už to išlo. Jacob skočil po karafe a priniesol aj štyri poháre a prázdnu fľašu navyše. Ponalieval, do dvoch po skoro vrch a do dvoch dal len do polky. ,,Toľko nevypijem." Ozvala sa Jenna. ,,To ešte uvidíme." Zatiahol Jacob, no Jenna po ňom vrhla vražedný pohľad. ,,Tak? Točím!" Vykríkol Daniel a roztáčal. Vrch padol na Jennu a otázku podával Daniel. Potmehúcky sa usmial. ,,Pila si už niekedy?" Spýtal sa. Milé, vedela, že sa na to spýta. ,,Čo keď odpoviem áno?" Spýtala sa ho namiesto odpovede. ,,Musíš odpovedať pravdivo." Daniel si bol istý svojou výhrou. ,,Áno, už som pila." Odpovedala mu Jenna. Danielovi z tváre úškrn zmizol. ,,Č-Čože? Ale t-to nie je fér!" Habkal. Jenna sa usmiala. ,,Je to pravda. Je to fér." Natalie sa na ňu usmiala. ,,Znovu točím!" Zakričal Daniel. Skôr ako by ale začal niečo točiť, sa z hora niekto ozval: ,,Daniel! Niečo som povedal, tak nech to neopakujem, lebo si ma neželaj, keď prídem dole." Zenon. ,,Dobre, hundroš." Povedal potichu Daniel. ,,To som počul! A nemysli si, že to zostane bez následkov!" Zakričal Zenon znovu. Daniel prevrátil očami a spravil bolestnú grimasu. Takto hrali niekoľko hodín, až kým si neuvedomili, že je takmer jedna ráno. Chalanom zostali polo plné poháre, no keď šli spať štrngli si a hodili to do seba, akoby to bola limonáda. Na rozdiel od nich mali Jenna s Natalie poháre v stave, akom ich dostali. Jenna si odpila len raz a Natalie dvakrát. ,,Daj to sem." Pokynul Jenne Jacob, ukazujúc na pohár s whisky. Jenna si pohár pritiahla k sebe. Nepotreboval už viac. ,,Daj to mne alebo to dopi sama." Uškrnul sa a nadvihol obočie. ,,Ale dáš mi to, lebo to nie si schopná vypiť." Doberal si ju. Ako chceš. So znechutením sa pozrela na jantárový nápoj. Alkohol nenávidela. Rýchlo nahla pohár a vypila ho celý. Fuj. Toto bude ešte dlho ľutovať. ,,Ja neverím." Takmer výskol Jacob. ,,Ona to vypila a mne nenechala." Pokračoval s prekvapením. ,,Najväčší hnus pod slnkom." Zahlásila a podala mu pohár so znechutenou grimasou akoby vycucala citrón. Jacob pretočil očami. Daniel spojil štyri prsty okrem palca a napodobil jej rozprávanie s rukou. Pri tom sa pozrel niekam hore a s vyplazeným jazykom, akoby to bolo frflanie povedal to, čo Jenna. Škaredo po ňom zazrela. ,,Škoda tak vzácneho nápoja." Povedal Jacob a odišiel do kuchyne. Jenna šla hore, kde sa pred chvíľou stratila aj Natalie. Daniel šiel hneď za ňou. ,,Dobrú noc, ségra." Zaželal jej, keď vchádzali do izieb. Mali izbu hneď vedľa. ,,Aj tebe, brácho." Popriala mu a vošla do izby. Natalie už prezlečená ležala na prístelkovej posteli. ,,Sú to retardi a ty si blázon, že si to vypila. Vidno že ste príbuzní, gény sa nezaprú." Skonštatovala Natalie, keď už mali zhasnuté. Jenna zostala chvíľu ticho. ,,Už nikdy prosím nevrav o génoch a krvi, či pokrvnej línii." Natalie zahmkala na súhlas. ,,Aj tebe dobrú noc." Povedala nakoniec a zaspala.
YOU ARE READING
Fenrirove deti
WerewolfJenna Marais. Pätnásťročné dievča pôvodom z Paríža. Ani v najmenšom si ju nepleťte so zbohatlíckou a sebeckou snobkou. Pochádza z bohatej rodiny, ktorá na verejnosti pôsobí ako nerozlučná, silná a priateľská. Opak je však pravdou. Život a osud sa pr...