Guérison

145 8 1
                                    

Lukas sa na ňu dovtedy nechápavo pozeral. Pri jej výraze sa ale pozrel na miesto zranenia. ,,Hups,..." Povedal. ,,...je to moc zlé?" Spýtal sa, akoby sa nechumelilo. Luna naňho vydesene pozrela. ,,Blázniš???!" Vykríkla po ňom, a hneď šprintovala k dverám, ktoré rozrazila.

Za nimi stáli Archie a Daniel opierajúci sa o stenu napravo od dverí. Obaja mali na tvárach spýtavý výraz, ale Livigne nemala čas im všetko vysvetľovať.

Vybehla po schodoch hore a vletela do obývačky. Na jednej z pohoviek sedel Sam a oproti nemu Natalie. O niečom sa obaja rozprávali. Keď tam vtrhla, obaja sa k nej otočili s nechápavým výrazom. ,,Kde je Thalia?!" Zhúkla po nich. Obaja sa zháčili. ,,I-išla s-si ľahnúť." Vykoktala Natalie.

Livigne na nič nečakala zvrtla sa na päte a bežala ku schodom a hore. ,,Livigne, čo sa deje?!" Pýtal sa Zenon, keď už bola skoro hore. ,,Lukas dostal otráveným nábojom!" Stihla mu ešte zakričať.

Potom vtrhla do Thaliinej izby. Bola ako tá jej, ibaže o niečo väčšia a mala zlaté, nie zelené steny. Thalia ležala vo svojej veľkej manželskej posteli a spala. ,,Thalia!" Budila ju a triasla ňou. Neochotne otvorila oči. ,,Čo sa deje?" Spýtatala sa jej, keď si všimla jej vystrašený výraz. ,,Lukasa zasiahli s otráveným nábojom!" Povedala. ,,Ako to mám vyčistiť? Má okolo toho čierne žilky, tak ako Thalia rýchlo!" Kričala Livigne.

Thalia hneď vstala a spoločne utekali dole.V ošetrovacej miestnosti stáli všetci a s hrôzou hľadeli na Lukasovu ranu. ,,Von. Všetci okamžite vypadnite von!" Zrúkla po nich Livigne. Venovali mu posledné pohľady, a potom sa vyparili z mietnosti. Zostali len oni dve a Lukas s pokojným výrazom. Thalia už niečo hľadala v skrinkách.

,,Upokojte sa, nerobme z toho takú vedu." Vravel kľudne, akoby mu vôbec nešlo o život. Livigne sa naňho pozrela s vypleštenými očami. ,,Si normálny? Veď môžeš každú chvíľu zomrieť!" Kričala po ňom.

,,To by bola pekná smrť, veď ma nič nebolí. Teda okrem tých slabých kŕčov." Usmial sa. Livigne nechápala. Chcela po ňom kričať, obliať ho studenou vodou- čokoľvek, len aby si uvedomil, čo sa deje.

,,Livigne, nechaj to tak. Sú to vedľajšie účinky toho jedu. Hovorili ti o tom kvete, však? Divý mak prezývaný aj vlčí, obsahuje alkaloidy, ktoré tíšia bolesť, preto ju necíti. A tiež sú upokojujúce. Tie kŕče sú zase spôsobené rhoeadinom. Radšej treba doniesť nejakú misku, lebo bude zvracať." Vysvetľovala Thalia.

Livigne síce nerozumela niektorým pojmom, no vedela, že je potrebná nejaká nádoba. To mu už z tváre konečne úsmev zmizol. ,,Tamto je niečo." Ukázala Thalia na roh pri posteli.

Livigne k nemu hneď bežala a vzala biely kíbel. Zjavne pre každý prípad. Priniesla ho k vyvýšenej posteli a požila kíbel naňho. ,,To snáď nie je pravda!" Vykríkla Thalia nazlostene. ,,Čo?" Pýtala sa Livigne. Lukas sa díval s nadvihnutým obočím.

,,Je tu posledná tabletka!" Kričala Thalia rozrušene. ,,Čo to znamená?" Stále nechápala Livigne. ,,Potrebujem, aby to vyvracal, lenže to debilné uhlie sa muselo minúť. Vieš, čo myslím, však? Sú to také čierne, pomerne veľké tabletky...lenže tie došli. Jedna mu nepomôže." Vysvetlila Thalia.

,,Tak, čo mám robiť?!" Vystrašene sa pýtala Livigne. Thalia sa na ňu s obavami a zovretými perami do rovnej línie pozrela. ,,Ten jed sa sústreďuje hlavne do žalúdka." Vravela Thalia. ,,A?" Ozvala sa znovu Livigne. ,,Musíme vyvolať to zvracanie mechanicky." Livigne stále nechápala. ,,Čože?" Spýtala sa. Thalia prevrátila očami. ,,Proste mu strčiť prsty do krku." Vysvetlila jej.

Livigne snáď vypadli oči z jamiek. Potom sa znechutene pozrela na Thaliu. ,,Fuj. to je nechutné." Povedala. Thalia znovu prevrátila očami. ,,Hej je, ale ak chceš, aby dnešok prežil, bude to nevyhnutné." Povedala. Thalia sa vybrala ešte niečo hľadať a Livigne sa zatiaľ otočila k Lukasovi.

Fenrirove detiWhere stories live. Discover now