Parilis se naklonila nad spícím mužem a starostlivě mu při tom upravila obvazy.Naposledy se ještě přesvědčila, že bylinky opravdu zabírají, než se otočila na vlkodlaka, ležícího na protějším konci pokoje. Jeho rány už se stihly krásně zacelit. Z části za to nejspíš taky mohla Teddyho vlkodlačí stránka. Po velkém kousanci na jeho krku už nebylo ani stopy.
,,Všššechno v pořádku?”
Parilis sebou cukla, když se za ní ozval tichý sykot. Se zamračením se zadívala na Cathrin, která se na ni vesele culila. Podle všeho si to malé vystoupení náramně užila.
,,V naprossstém.” přikývla čarodějka, zatím co si prohlížela zahojené rány mladého vlkodlaka. Chtěla se přesvědčit, že se vše v pořádku zacelilo.
Teddy ji však šťouchl čumákem do dlaně a pobaveně zavrčel.
'Zlobíš se?' zeptal se. V očích mu přes to všechno hrály pobavené jiskřičky. Vypadalo to, že Cath nebyla jediná, kdo si to vystoupení plně vychutnal.
,,A neměla bych? Víte, jak jste mě vyděsili?” praštila jej do ramene. Měla v úmyslu se na ně oba dál mračit, ale koutky úst jí přes to všechno pobaveně cukaly. Pravdou bylo, že díky tomu malému představení se zbavila veškerého podezření.
S povzdechem zavrtěla hlavou a promnula si kořen nosu.
,,Co mám s váma dvěma dělat?” odevzdaně je přejela unaveným pohledem. Nikdy by nevěřila, jak moc si tihle dva padnou do oka.
Cath s mladým vlkodlakem se na sebe zašklebili a Parilis jen protočila oči v sloup. Právě se chystala něco říct, když se otevřely dveře a v nich stanul Rei. A netvářil se zrovna nadšeně.
,,Princi? Stalo se něco?” maličká čarodějka se téměř bála zeptat.
,,Volají tě Starší. Prý s tebou chtějí mluvit kvůli obřadu.” odpověděl, přičemž se zamračil na hnědovlasou dívku po Parilisině boku. To její divadýlko během obřadu s ním docela zamávalo a jeho nechuť k dívce ještě vzrostla.
,,Dobrá. Cath, postaráš se o profesora? Já se hned vrátím. Neboj se, nebude to na dlouho.” usmála se do hadích očí a naposledy podrbala pískového vlkodlaka za uchem, než vstala a urovnala si záhyby svého černého roucha. Thami jí k němu musela obstarat novou košili, protože ta původní nepřežila obřad.
Vzala Reie za paži a odtáhla jej z místnosti. Sotva se za nimi zavřely těžké dveře. Zamračila se na něj.
,,Neměl by jsi se na Cathrin pořád tak mračit. Zůstanou ti vrásky.” šťouchla jej hravě prstem doprostřed čela, kde se mu kůže strarostlivě krabatila.
Mladík její ruku rázně odstrčil a sjel ji podrážděným pohledem. Nedokázal se na ni však dlouho zlobit.
,,To co udělala, bylo moc hloupé a riskantní!” zabručel tvrdohlavě. Mračit se však přestal.
,,S tím souhlasím, ale já taky dělám hloupé a riskantní věci. Možná ještě riskantnější, než to co udělala Cath.” pokračovala dívenka, zatím co vedla mladíka tajnými chodbami pod jejím domem.
ČTEŠ
Parilis - Černá kněžka
FanficPo té, co utekla z Bradavic, se maličká čarodějka vrací zpět na rodný Ostrov, kde ji nevítají zrovna s otevřenou náručí. Parilis se tedy musí pokusit přežít ve stínu svého největšího nepřítele, zatím co se pokouší přijít na důvod Ariiny smrti a rozl...