Zobudila som sa na niečom mäkkom. Pomaly som otvorila oči a stretla sa so stropom. V kútiku oka som uvidela oheň, ktorý pomaly horel, dávajú izbe pokojnú atmosféru. Hlava ma bolela ako v pekle, keď som sa snažila postaviť. Spomenula som si na všetko. Vlci, môj pes, Mr.Styles...
Moje telo bolo stále slabé od toho incidentu . Pozrela som sa okolo a uvidela som, že ležím v obývačke na starej, červenej sedačke. Bola stále noc a hviezdy žiarili ako diamanty, osvetľujúc oblohu. Keď bolesť hlavy neprestávala, zodvihla som ruky k mojej tvári a ucítila bolestivú ranu, ktorá pomaly krvácala. Trhla som sebou, keď som zacítila bolesť a ihneď som sa cítila znova hrozne.
Moje myšlienky sa prerušili, keď som začula ako niekto vošiel do obývačky.
Bol to Mr. Styles. Držal misu horúcej vody a pár uterákov. Jeho oči sa rozšírili, keď uvidel že som hore. Vyzeral hrozne.
Nemal na sebe ten svoj kabát. Jeho biele tričko bolo roztrhané, odkrývajúc jeho krásnu, svalnatú hruď. Jeho tričko pokrývala krv a bolo špinavé. Na tvári mal značky, ktoré sa rýchlo hojili. Pravdepodobne to boli miesta, kde mu ublížili tí vlci. Jeho vlasy boli trocha zamotané, čo ho robilo zlatým.
Keď sa ku mne priblížil, položil misku na stôl, ktorý bol vedľa sedačky a sadol si oproti mne na kolená.
„Ako sa cítiš?“ spýtal sa hlbokým, britským akcentom. Pozorovali ma jeho zelené diamanty plné zvedavosti.
„Hrozne“ zašepkala som. „Čo sa stalo..“ spýtala som sa.
„Je to v poriadku. Si v bezpečí.“ Uistil ma, zatiaľ čo bral uterák, dávajúc ho na mňa s trocha horúcej vody vsiaknutej v ňom.
„Zabili ste ich všetkých..“ začala som sa pýtať, ale on ma prerušil.
„Povedal som, že si v bezpečí“ povedal mi, pozerajúc na mňa prísnym výrazom v tvári.
Začal sa vo mne vytvárať hnec. Dobre viem že je oproti mne omnoho silnejší, ale ja nie som bábka! Som človek, preboha! Občas sa chová akoby som bola len kuš šrotu bez akýchkoľvek emócii.
Zobral malý, mokrý uterák pridržal ho na mojej tvári, pripravený postarať sa o ranu. Ale ja so odmietla jeho „láskavosť“ tým, že som sa odtiahla. Nebol s tým moc spokojný a ja som zbadala že začína byť naštvaný, ale nestarala som sa. Môj život skončil.. koniec! Nebol tu žiadny pokoj ani láska. Iba nenávisť a zármutok a toto som ja nechcela. Chcem žiť, byť voľná, ale ak ostanem na tomto mieste jediná vec, ktorú chcem je smrť.
Prečo nenechal aby ma tí vlci zabili? Zabili by ma síce kruto, ale konečne by som mala pokoj! Všetko je lepšie ako ostať tu na tomto bohom opustenom mieste.
Mr. Styles sa snažil znova postarať o ranu, ale ja som ho odtlačila. Bol nahnevaný a jeho oči začali byť červené, ale stále ma nestrašil. Schytil moje ruky, takže som ho už odtlačiť nemohla.
„Nedotkýnajte sa ma.!“ Zakričala som, ale on ma ignoroval, začínajúc dbať o moju ranu. Prestalo to krvácať, ale pálilo to strašne moc, čo zapríčinilo, že som sa snažila znova sa dostať z jeho pevného zovretia. Ale jasné ako som vedela, nepomohlo to. Bol o moc silnejší než ja, ale ja mu nedovolím vyhrať takto ľahko.
Zhromaždila som všetky sliny v ústach a opľula ho. Presne do tváre. Áno, to je to o čom som hovorila.
(preložte si to ako chcete, s touto frázou som mala dosť veľký problém :DD - yeah, thats what I am talking about-)Utrel si to s uterákom, ktorý do mňa hodil, predtým než ma nechal. Postavil sa a pozrel sa na mňa dole. Bolo to nepríjemné. Bola som nahnevaná a mala som takú veľkú guráž že som ten uterák hodila naspäť doňho.
YOU ARE READING
The Beast (-SK preklad-)
FanfictionThe Beast ***VAROVANIE*** Tento príbeh obsahuje násilnícke a sexuálne scény. Rose vedela že tento svet je plný záhad, plný záhad ktoré treba objaviť. Vždy snívala o normálnom živote bez obáv alebo akejkoľvek viny. Ale jasné, osud rozhodol inak. Beh...