OZNAM!

470 32 7
                                    


AHOJTE!

Tak som tu. Síce po skoro troch rokoch, ale nakoniec som sa odhodlala. Priznám sa, že som Wattpad vymazala z appiek a z webu sa mi uložené údaje stratili, tak som zháňala svoje heslo a užívateľské meno kade tade, aby som sa sem dostala. Som naozaj nadšená, že aj po toľkom čase ma pohltilo množstvo správ, či budem pokračovať. 

Otázne však je, či bude autorka ďalej písať. Ako môžte vidieť vďaka tejto situácií s vírusom zatvorili vysoké školy na 2 týždne, čiže mám kopu času na prekladanie, no bohužiaľ autorka už 4 roky nevydala novú časť a hoci vám sem pridám tie dve posledné preložené časti, nemôžem vám sľúbiť, že sa tam dozviete ako tento príbeh skončil. 

Je mi to naozaj ľúto. Sú len dve riešenia, hoci jedno nereálne: buď vám pridám preložené dostupné časti a budeme ďalej čakať alebo ten príbeh dokončím sama, ale úprimne si myslím, že na niečo také ani nemám právo, takže by som radšej nemala.

Behom tohto týždňa môžete očakávať minimálne jednu časť, takže tí čo ste stále tu a čakali ste, máte sa na čo tešiť. 

Ja osobne som už dávno rozmýšľala nad písaním niečo vlastného, mám aj spísané nápady a drafty v notebooku vyše pol roka, no neviem, či by to na mojom účte vôbec malo nejaký úspech.  

Nebudem klamať, keď poviem, že mi párkrát zabehla myšlienka na wattpad, pretože mi to svojím spôsobom chýbalo. 

Dnes som si prečítala časť 33. a vidím to na nejakých 6 strán. Ak si pamätám dobre, tak autorka postupne robila časti dlhšie a ani táto nie je výnimkou. Neviem koľko mi to prekladanie bude trvať, myslím si, že som vyšla z praxe, ale posnažím sa a do soboty to tu na 100% bude. Možno sa do toho pustím a ešte dnes cez deň tú jednu časť pridám, keďže je teraz 2:49 ráno hahaha.

Btw: wattpad je tak aktualizovaný, že som dobrých 10 minút hľadala, ako mám pridať tento oznam hahahaha

PS: prepáčte, že som vám neodpísala všetkým, ale v tomto ozname odpovedám na všetky vaše otázky. 

PS 2: späť na wattpad ma dostalo jedno dievča takže shout out to her!!! 

Dúfam, že som aspoň niekoho týmto potešila a ešte raz je mi ľúto, že koniec príbehu sa z autorkinej strany neuskutočnil. 

Tak zatiaľ bye!

The Beast (-SK preklad-)Where stories live. Discover now