Po mnohých hodinách plakania a pár hodín spania, konečne otvorila svoje boľavé červené oči. Pretrela si ich, zatiaľ čo si sadala tak, aby sa jej chrbát dotýkal čela postele. Pritiahla si svoje kolená k hrudi. Bola stále tma, čo ju prinútilo obzrieť sa navôkol.
04:53
Pozrela sa okolo aby sa uistila, že sa nič nezmenilo, ale ako náhle to urobila jej myseľ sa začala vyplňovať hroznými udalosťami, ktoré sa stali len pred niekoľkými hodinami.
Spomenula si na jej sen. Na strateného. Ako to vyzeralo. Ako sa to plazilo po zemi na štyroch. Ako to zabilo. Nezabúdajúc na Mr. Stylesa..
Ako sa k nej prihováral, držal ju, chránil ju. Ako sa jej dotýkal, hladil jej telo. Ako sa s ňou chcel milovať. Ako ho odmietla.
Cítila sa tupá a zneužitá. Nikto sa jej nikdy predtým tak nedotýkal. Nikto predtým jej nehladil tak telo. A to ju vystrašilo. Bola vystrašená z toho že Mr. Styles môže hoc kedy prísť a užiť si. Môže urobiť všetko čo chce, proti jej vôli.
Ihneď jej prišla na um predstava nahého Mr. Stylesa do jej mysle. Predstava ako stojí oproti nej holý v plnej sláve. Bol vysoký a široký, presne taký aký by mal byť chlap. Jeho oči sa vášnivo pozreli do tých jej, zatiaľ čo jeho mužnosť hrdo stála a jeho gule viseli pevne na jeho veci.
Predstavila si ako by sa na nad ňou vznášal. Lapajúc po dychu a zúfalo pripravený ju prijať. Ako by roztvoril jej nohy, neprerušujúc očný kontakt. Ako by do nej vrazil a znova a znova, snažiac sa prelomiť jej telesnú bariéru , ktorá by mu umožnila prístup k jej teplému lonu. Ako by ju presviedčal o jeho láske k nej. Sľub po sľube. Ťažšie a ťažšie. Hlbšie a hlbšie.
Zobudila sa zo svojho sna a potriasla hlavou. Nikdy sa to nestane. Nikdy ani za milión rokov a už vôbec nie s ním.
Okrem toho nebola pripravená to robiť. Za pár mesiacov bude mať len 17. Nikdy nemyslela na to ako prenechá svoje panenstvo v rukách nejakého chlapa, alebo na niečo čo súvisí so sexuálnym podnikaním. Bol to len sex, je to tak? Nie je to len spôsob ako robiť deti?
Po pár minútach si uvedomila, že nevie spať tak sa postavila. Jej biely župan ju pôvabne nasledoval. Otvorila dvere a vošla na chodbu ku schodom.
Kroky trocha zaškrípali, keď schádzala dole. Celú halu vyplnilo ticho počas jej cesty do obývačky.
Keď vošla dnu všimla si, že krb stále horel, čím dával do izby nejaké to svetlo a teplo, ktoré je v tomto zámku vzácne. Podišla k veľkému oknu a pozrela sa von. V obrovskej záhrade, ktorá bola hneď oproti bola stále pokrytá snehom.
Našťastie v nej nebol žiaden náznak strateného alebo nejakého malého zajačika, ktorý bol roztrhaný na kúsky. Nie, záhrada vyzerala vcelku normálne, ticho a pokojne.
Keď sa pozrela cez hrubé sklo, ihneď ju vyrušil z myšlienok odraz, ktorý uvidela a ten ju donútil otočiť sa.
Keď tak urobila, stretla s očami Mr. Stylesa, ktoré ju prinútili aby vycúvala k oknu. Jej oči sa rozšírili a pery pootvorili keď si uvedomila, že by jej niečo mohol urobiť. Urobil to pred pár hodinami, tak prečo by to spravil teraz? Už len myšlienka na to ju prinútila aby sa bála.
Harold mal taký výraz v tvári, že ho ani nedokázala popísať. Bol to výraz smútku, šialenstva , ale najviac zo všetkého výraz obdivu. Niečo čo už s ním videla. Už na sebe nemal čierny kabát, ale len tričko, nohavice a samozrejme čierne topánky. Vyzeral nesmierne krásne. Nie, pomyslela si. Nemôže si myslieť že je krásny. Pred pár hodinami sa ju snažil znásilniť. Nie je krásny.
YOU ARE READING
The Beast (-SK preklad-)
FanfictionThe Beast ***VAROVANIE*** Tento príbeh obsahuje násilnícke a sexuálne scény. Rose vedela že tento svet je plný záhad, plný záhad ktoré treba objaviť. Vždy snívala o normálnom živote bez obáv alebo akejkoľvek viny. Ale jasné, osud rozhodol inak. Beh...