22. Láska si vyberá svoju daň

5.1K 257 8
                                    

Prvá vec, ktorú som si všimla keď som sa zobudila boli dve silné ruky obtočené okolo mňa. Vôňa starého pergamenu a mäty naplnili moje nozdry a ja som pomaly otvorila oči. Stretla som sa s nahou hruďou, svalnatou, silnou, ale tak chladnou. Snažila som sa pohnúť hlavou, ale namiesto toho som zacítila ako ruka hladí moju hlavu a ihneď som vedela, že s ním som v bezpečí.

„Dobré ráno môj malý anjelik“  jeho chrapľavý, ranný hlas naplnil moje uši a ja som sa pozrela hore, stretla som sa s jeho nádhernými očami. Bože on je tak dokonalý, tak nádherný, tak mužný ..tak brutálny. Načo to myslím?

„Dobré ráno“ povedala som mu. Usmial sa a pobozkal mi čelo. Moje líca sa zmenili v ľahko červené a ja som dostala ten zvláštny pocit v žalúdku. Prečo je ten pocit tak ozajstný? V prvom rade, nemala by som tu byť. Mala by som byť doma s mojou mamou, kam patrím. Nie s ním, ale v jeho náručí, nemôžem si pomôcť.

Omotala som si ruky okolo jeho pásu  Pozrela som na jeho výraz tváre. Bol vášnivý a plný túžby. Pritúlila som si tvár k jeho krku a započula som ako mu z úst unikol hlboké zavrčanie. Opatrne začal bozkávať môj krk a z mojich úst uniklo jemné zakňučanie.

Pomaly sa presunul na mňa, jeho pery neopustili moje hrdlo zatiaľ čo ho bozkával, okusoval a cmúľal.

Nemala by som mu dovoliť takto ma chytať. Je to zlé robiť to s mužom, ktorý ma takmer zabil, zaobchádzal so mnou ako s otrokom, ublížil mi.. Ale prečo sa potom všetkom cítim tak skvelo?

Pomaly som začala hladiť jeho studenú pokožku na jeho chrbte a cítila som ako sa jeho zovretie okolo mňa zúžilo. Naraz som pocítila, že niečo tvrdé tlačí na moje  stehno a zalapala som po dychu. Cítiť jeho tvrdosť na mne ma núti uvedomiť si, čo sa chystáme urobiť.

Nemôžeme to urobiť. Nie, nie teraz. Nikdy! Načo som myslela?

Jedna z jeho veľkých rúk sa pomaly pohybovala k môjmu hrudníku, ale ja som ho zastavila. Nemôžem dovoliť aby sa to stalo. Nemilujem ho a určite nechcem aby ma oplodnil! Nie, nie, jednoducho nie.

Chytila som jeho ruku predtým než znova otvoril jeho zmyselné oči, bozkávajúc mi líce.

„Rose? Čo sa deje moja malá princezná?“ opýtal sa.

„Harold prosím ... Nemôžeme to urobiť“ povedala som a naše oči nadviazali kontakt.

„Ver mi srdiečko, môžeme“  zavrčal predtým než prešiel jeho bokmi do tých mojich .

Zhíkla som pri pocítení jeho tvrdého penisu pri mojom teplom jadre a nemohla som si pomôcť, ale bola som vzrušená, a to samozrejme nezostalo bez jeho povšimnutia.  Nie, on ma ničí. Nemôžem mu dovoliť urobiť to..

„Vidíš moju lásku? Cítiš ju?“ zavrčal mi do ucha a ja som si nemohla pomôcť, ale prikývla som. Bol čarovný a ja som úplne podľahla jeho kúzlu.

 „Bože sme na seba pripravený. Môj penis kričí aby mohol byť v tebe moja malá princezná. Byť v tvojom teplom rozkroku a vypustiť všetku tú teplú kvapalinu do teba baby“

„Harold áno prosím..“ zastonala som, snažila som sa aby sa o mňa obtrel. 

Stiahol ich zo mňa a ja som bola pred ním úplne nahá.

Rýchlo sa postavil, nechal ma na minútku, aby si stiahol nohavice. Keď otvoril posledný gombík, videla som jeho nádherný penis vyskočiť z nich von. Vyzeral tvrdo a silne, plný potreby. Chcem ho.

Venovala som rýchly pohľad jeho guľkám predtým než sa na mňa znova vrhol, nahý a nádherný. Bože ten muž je prekrásny.

Jeho ruky rýchlo prišli na vrch mojej nočnej košele a strhol ju  zo mňa, oslobodili pre neho moje prsia. Lapal prudko po dychu, zúfalý po oslobodený, tak som okolo neho obmotala svoje ruky a pritlačila si ho na moju hruď.

The Beast (-SK preklad-)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora