Bölüm 12

19K 1.9K 1K
                                    

Tatildeyim ama bölüm yazdım beee. Maşallah bana ajsjsksk
Keyifli okumalar ♥️

 Maşallah bana ajsjskskKeyifli okumalar ♥️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🍷🍷🍷

"Hei?"

Adımın birkaç kez tekrarlandığını duyarak, yavaşça gözlerimi açtım. Sabahın körü olduğuna yine ve yine yemin edebilirdim, yurdu özleyeceğim aklımın ucundan dahi geçmezdi.

Ovuşturduğum gözlerimden elimi çekerek, uzandığım yerden doğruldum ve o an tam dibimde olan Jimin'le karşı karşıya geldim. Hiç beklemediğim için yerimden sıçramama sebep olmuştu!

"O kadar seslendim aslında, neden korktun?" Jimin bir iki adım gerileyince, kalbimin üstüne koyduğum elimi çektim. "Dışarıdasın sanmıştım, odada olduğunu düşünemedim."

Jimin anlayışla kafasını salladığında yüzüme bakamıyor olduğunu görmüştüm. Alt dudağını ısırıyordu ve yere indirdiği bakışları yüzünden ne yapmak istediğini anlayamıyordum.

"Kahvaltı yapmak ister miydin?"

Odama gelip beni kahvaltı için uyandırmamış olduğunu düşünmek istiyordum. Bunu yaptıysa hayata küsüp, köşemde ölmem gerekecekti.

"Bunun için mi uyandırdın?"

Yerde olan kafasını kaldırmasıyla göz göze gelmiştik. Az öncekinin aksine şirin bir gülümsemeyle bana bakıyordu ve ona hayır diyebileceğimi sanmıyordum.

Bir dakika.

Nancy de kahvaltıda olacak mıydı?

Dünkü bağırışlarından sonra kulak zarım yırtıldı diye çok korkuyordum ve kontrol etme hissiyatıyla dolmuştum.

"Kız arkadaşınla yeseniz daha iyi olur, benden pek hoşlanmadı sanırım." Kendini rahatsız hissetmemesi için gülümsedim ama kafasını yine aşağı eğmişti.

"Nancy sabahları erkenden gider, dün için senden özür dilemek istiyorum. Aslında böyle davranmazdı, olmaması gereken bir durumun içindeydik farkındayım."

Bu yüzden kafası aşağıda duruyor olabilir miydi? Eğer öyleyse uzun bir müddet kendime gelemeyecektim.

"O zaman elimi yüzümü yıkayıp geliyorum." Bana daha fazla bakmadan dışarı çıktığında, arkasından bakmakla meşguldüm. İnsanların karakterlerini anlama konusunda asla iyi değildim ve Jimin çözülmesi imkansızla eşdeğer olan bir erkekti gözümde.

Dün asla sesini duymamıştım, tek duyduğum Nancy'nin aptal çığlıklarıydı. Evde Jimin olduğunu bilmesem kendi kendini zevke getiriyor diye düşünürdüm. Aksi halde Jimin'in bu kadar sessiz olması mantığıma yatmıyordu.

Loveless | PJM ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin