Bölüm 37

18.4K 2.1K 966
                                    

Az yorum yaptınız diye bölüm yazmayacaktım ama
Cardi B ve Selena Gomez şarkı çıkartınca kendimi yazarken buldum ajskskssksksks
Neyse şaka yapıyorum, yorumlarınızı sevdiğim için takılıyorum sadece
Sevgiler ♥️

Az yorum yaptınız diye bölüm yazmayacaktım ama Cardi B ve Selena Gomez şarkı çıkartınca kendimi yazarken buldum ajskskssksksks Neyse şaka yapıyorum, yorumlarınızı sevdiğim için takılıyorum sadece Sevgiler ♥️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🍷🍷🍷

Onu öpmüştüm.

Yüzümde oluşan gülümsemeye engel olamayarak kendimi yatağıma attım ve ellerimi yüzüme siper ettim. Sanırım utanma güncellemesi yeni yeni beni buluyordu.

Gözlerimi kapatmamla öpüşüme karşılık vermesi zihnimde can buldu. Bir an öpüşüme eşlik etmeyeceğini düşünmüştüm. İtiraf etmeliyim, Jimin'in abartacağını sanmıştım fakat öyle olmamıştı.

Geri çekilen kendisi olup, yanağıma minik bir öpücük bırakmıştı ve genelde şakaya vurmasına rağmen pek konuşmamayı tercih etmişti.

Eve geldiğimizde de utanıyorum diyerek kendimi odama atmıştım. Tatlı bir şekilde gülümseyerek onaylamıştı ama bu davranışlarını da onda ilk defa görüyordum.

Ben onu öper öpmez ciddileşmişti sanki, yine de kötü bir enerji almıyordum.

"Hei?"

Aptal düşüncelerimin içinde birkaç saat boğulmuşken, Jimin'in seslenmesiyle yatakta doğruldum ve aynadan saçlarıma baktım. Dağılmışlardı ama çok da kötü gözükmüyorlardı.

"Efendim?"

"Utanma modundan çıktıysan içeri giriyorum."

Ben daha cevap vermeden kapıyı açınca bakışlarımı yere indirdim. Öperken sıkıntı yoktu ama sonrasında yüz yüze bakma durumundan hiç hoşlanmamıştım.

"Utanmam geçti dedim mi ben sana? Neden içeri giriyorsun?" Tatlı gülüşü kulaklarımı doldurduğunda  bakışlarımı ona çevirdim. Gözleri kısılmıştı ve onu saatlerce izleyebilirmişim izlenimine kapılmamı sağlıyordu.

"Yani üstüme atladığını düşünürsek rol kesiyorsun sanmıştım."

Yanlış mı duyuyordum ben şu an? Gözlerimi bir iki kez kırptım ve işaret parmağımı kendime doğrulttum. "Ben mi senin üstüne atladım?"

"Evet. Bak şöyle yaptın." Bir anda bana eğilip dudağımı öptüğünde, bedenimdeki tüm kanın dudaklarıma hücum ettiğini sandım.

Kendimi geri çekmeden dudaklarımı oynatınca Jimin güldüğü için ayrılmıştık. Beni öperken gülmüş müydü o?!

"Gülme."

Bana eğilmeyi kesmiyordu ve dudaklarını birbirine bastırarak gülmesini engellemeye çalışıyordu. Sinirim başıma vurmaya başlamıştı ve biraz daha devam ederse tokatı geçirecektim.

Loveless | PJM ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin