Bölüm 23

17.2K 2K 620
                                    

Keyifli Okumalar :)

Keyifli Okumalar :)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🍷🍷🍷

Düşün Hei, düşün.

Sütyenin nerede olabilir?

"Hayır ya." Kendi kendime sızlanarak üstümü değiştirdim ve odadan dışarı çıktım. Seslerden anlaşıldığı üzere Taehyung gelmişti, onu görmeyeli uzun bir zaman olduğu için mutlulukla dolmuştum.

"Selam Taehyung."

Sofraya geçmeden önce onu selamladım ve ayağa kalkacakken elimi omzuna yerleştirdim. Kalkmasına hiç gerek yoktu. "Selam." Yüzünde güller açacak şekilde bana bakıyordu ve aynı şekilde ona karşılık vermeyi uygun görmüştüm.

"Seni görmeyeli uzun bir zaman oldu, Jungkook'u alıp gideceksin herhalde?"

Jimin yüksek sesle gülerken göz ucuyla Jungkook'a bakmıştım. Yüzünde mimik oynamıyordu ve kollarını göğsünde birleştirerek beni süzmekle meşguldü.

"Annemler evde, gittikleri ilk an Jungkook'u alacağım merak etme." Yanındaki sandalye boş olduğu için beklemeden oturdum ve sofrada göz gezdirdim. Kahvaltıyı Jungkook hazırlamıştı ve yine döktürmüş gibi gözüküyordu.

"Tae biliyor musun, bugün çok ilginç bir manzarayla karşılaştım." Kafamı ışık hızıyla tabağımdan kaldırdım, Jimin de aynı şekilde davrandığı için göz göze gelmiştik.

Of, utanıyordum.

"Nasıl bir manzara?"

"Hemen hemen buna benzer." İşaret parmağıyla bizi gösterince ikimiz de tabaklara gömülmüştük. İnsanı sinir eden bir üslubu vardı ve Jimin bile kafasını kaldırmıyordu.

Lütfen, dün gece sütyenimi çıkartan kişi Jimin olmasın.

Lütfen.

"Hm, anlıyorum. Biraz detay vermek ister misin, böyle çok havada kaldı sanki?" Tae de Jungkook'a uymuş bir tonda konuşmaya başlayınca ölmeyi diledim. Neden herkes utanmam için ekstra bir çaba içindeydi?

"Yani aynı yatağı paylaşan iki kişiden bahsediyorum, baya romantik dakikalar geçirmiş gibiydiler."

Tae bunu hiç beklemiyormuş gibi öksürmeye başlayınca gözlerimi kapattım. Bir erkekle yaşamaktan daha zoru iki erkekle yaşamaktı ve içlerinden birinin Jungkook olması sabır sınavıydı.

"Jimin-ah, utanıyor musun bebeğim?" Jungkook iğneleme boyutundan çıkıp, eğlenir bir tonlamaya geçmişti.

Bir dakika.

Loveless | PJM ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin