Bölüm 4

25.1K 2.2K 2.2K
                                    

🍷🍷🍷

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🍷🍷🍷

Jimin'in Anlatımından

Boynumda hissettiğim hareketlilikle uyanmış, tanıdık koku burnumu esir aldığında gülümsemiştim.

Kadınlar...

Çok güzel kokuyorlardı, özellikle gözlerimi açar açmaz gördüğüm bu kadın.

Elimin dış tarafıyla gözlerimi ovalayarak kendime gelmeye çalıştım. Siktiğimin uçkuruna biraz sahip olmam gerekiyordu, biliyorum. Fakat şu an uyuyan kadın tüm dengemi alt üst ediyordu.

Onu kendimden uzaklaştırarak, dün gece dağıtmış olduğumuz odada göz gezdirdim. Seks esnasında hareketliydik, keyfe gelmek için böylesi oldukça eğlenceliydi. Tabi soktuğumun evini bok götürmeseydi.

O uyandığı zaman, neler olacağını biliyordum. Bu yüzden yerde dağınık halde bulunan kıyafetlerimi hızlıca üzerime geçirdim.

Dün gece art arda üç kez sevişmiştik ve formuma dikkat etmem gerektiğinin farkındaydım. Kadınları yatakta mutlu ettikten sonra devamıyla ilgilenen biri olmamıştım.

O ise oldukça farklıydı.

Yatakta oldukça muhteşem becerilere sahip, bir erkeği hem görsel hem de hareketleriyle oldukça rahat baştan çıkartabilecek biriydi. Hayatındaki tek erkek değildim, olmak gibi bir niyetim de yoktu fakat benim için özeldi.

Onunla aynı yatağı paylaşmaktan haz duyuyordum.

Mutfağa adımlayarak, pislik içinde olan mekanda göz gezdirdim. Beş kuruş param yoktu ama kadınlarla ilgilenmekten iyi anlıyordum. Hayvan bağlasan durmayacak bir evde, benimle beraber soluksuz seks yapıyorlardı.

Her şey para demek değildi, fakat güzel bir kahvaltı yapacak bir yerim olsa fena olmazdı. Dolabı açarak yiyecek birkaç şey çıkardım. Bulaşıkları yıkamak gibi bir düşüncem yoktu, temiz tabaklar bitene kadar böyle idare etmeye alışıktım.

Kendi kendime pislik içinde yaşıyordum, bunun bilincindeydim ama tezgahta Jungkook'un baksırı ne arıyordu amına koyayım?

Kirayı ödeyemeyip benim evime kız atıyor olmasının hesabını soracaktım. En azından temizliği ona kitleyerek rahatlardım.

Kısa bir şekilde dolapta yenilecek ne varsa çıkarmıştım. Evimi bok götürebilirdi ama bütün paramı dolabıma ayırıyordum. Bu yüzden güzel bir kahvaltı yapacağımıza emindim.

Saate bakarak, hızlı bir şekilde odaya yöneldim. Kadınlar kibarlıktan hoşlanıyordu ama odama girerken kapıyı çalmazdım. Yataktan çıplak bir şekilde kalkmış, uykulu gözlerle etrafa bakan kadınlar sabah seksi için mükemmel bir tercih oluyordu.

Hoşlanıyordum.

Kapıyı açmamla büyük bir hayalkırıklığı yaşadığımı düşünmüştüm, yatak boştu.

Loveless | PJM ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin