Bölüm 30

18.8K 2.2K 1.3K
                                    

Normalde yeni bölümü atmayacaktım ama yorum sayısı fazla olduğu için dayanamadım ve paylaşmak istedim.
Öpüyorum, keyifli okumalar

 Öpüyorum, keyifli okumalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🍷🍷🍷

Jimin'in yatağı gerçekten çok rahattı.

Rahatlığı artıyken, buraya gelen kadın sayısını ve Jimin'le ne yaptıklarını biliyor olmak ise eksi yönüydü. Artılar ve eksiler birbirini götürdüğünde de büyük bir farkla bana negatiflik kalıyordu.

Bu yatakta Nancy'i düşünmek bile midemin bulanması için yeterli bir sebepti.

"Başımız beladan kurtulmuyor farkında mısın?"

Jimin patlamış olan kaşıma pansuman yaparken konuşuyor, ben de çok abartmadan yüzünü inceliyordum. "Tuvalette sana yardım etmeseydim bunların hiçbiri başıma gelmeyecekti Hei."

Bakışları kaşımdan gözlerimi bulunca yutkundum, aslında sinirliydim ama bana böyle bakıyorken aklım pek çalışmıyordu. "Benim de sana yardım ettiğimi unutuyorsun."

Burnu neredeyse burnuma değecek kadar bana yaklaştı ve gülümsedi. "Baya zevkli bir yardımdı, asla unutamıyorum. Birgün tekrarlasak mı ne dersin?"

Göğüslerimi kastettiğini anladığım için ondan biraz uzaklaştım, en azından yüzü dibimde değildi. "Ben de hep düşünüyordum, Jimin keşke böyle bir teklif yapsa da keyfimiz yerine gelse diye."

Kaşlarını kaldırıp yüzüme inanamıyor gibi bakınca, elimin tersiyle göğsüne yapıştırdım. "Dalga geçiyorum, bunu da anlayamayacak kadar gerizekalıysan ohooo, işimiz var seninle."

Jimin'in sesli gülüşü odada yankılanınca manzarayı kaçırmamak için gözlerine baktım. Tabi gözleri kaybolmuştu, baksam da pek bir şey görememiştim.

"Sen iyice kıroya falan bağladın, mahalle abisiyle konuşuyor gibiyim."

Anında kendime çeki düzen vererek oturduğum yerde dikleştim ve boğazımı temizledim. Doğru söylüyor olabilir miydi acaba? Mahalle abisine mi bağlamıştım?

"Birden fazla erkekle aynı evi paylaşınca bünyeme iyi gelmedi demek ki."

"Halinden memnun gibi görünüyordun?"

Elindeki yara bandını sertçe kaşıma bastırınca ahladım ve gözlerimi kapattım. "Canım acıdı! Elinin ayarı mı yok ben anlamadım ki?" Gözlerimi açtım ve sinsice gülümseyerek eline baktım.

"Gerçi bu kedi patisi büyüklüğündeki ellerinle ayar beklemem biraz saçma oldu."

Tamam, birazcık kabalaşmış olabilirdim ama bana öldürerek bakmasına gerek var mıydı?

Loveless | PJM ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin