Keyifli okumalar
Yorum yapmayı eksik etmeyin ♥️🍷🍷🍷
Nayeon kocaman olmuş gözlerle anlattıklarımı dinliyordu, Lucas'ın yüzünde ise alaylı bir gülüş vardı.
"Yani sen Jimin'den hoşlanıyorsun ve o sana yüz verip Nancy'le yatmaya devam ediyor?"
Kafamı aşağı yukarı salladım ve önümdeki kahveyi hızla kafama diktim. Tabi büyük bir hata olmuştu, ağzım yanıyordu şu an. Hay sikeyim, Sanki içki içiyordum! Akıl sağlığım kaybolmuştu!
"Kızın yavaş olsana, bir orospu çocuğu için kendini yakmana değmez."
Lucas çok haklıydı ama şu an konuşamıyordum, ağzım yanıyordu!
"Lucas'ın geçmişinden olan bir kızın Jimin'i bırakması beklenemez zaten. Yapışkan orospuları kendine çekmekte üstüne yok onun da."
Nayeon laf sokar gibi konuştuğunda çaktırmadan ikisi arasında gözlerimi gezdirdim. "Ne alakası var şimdi?! Ben geçmişimden ders çıkartan biriyim."
"Görüyoruz çıkardığın dersleri."
İkisi arasında geçen sohbeti bölmek amacıyla öksürdüm, gözler bana döndüğünde gülümsemişlerdi.
"Sizin aranızda ne var tam olarak? Benden saklamaya utanmıyor musunuz?"
Lucas direkt Nayeon'a baktı, sonra ikisinin de bakışları beni bulduğunda asılan yüzlerini görmüştüm. "Senin başında bir sürü dert vardı ve biz çok mutluyuz imajı çizmek istemedik."
Nayeon bana laf sokmuş olduğunu düşünmüş olacak ki, düzeltti. "Yani yanlış anlama, ben hiç mutlu değilim. Lucas tam bir gerizekalı."
"Ne demek mutlu değilim?! Ayrıca ne demek gerizekalı?!"
Harika diye geçirdim içimden, cidden çok şanslıydım. Mutlu olan anlarını değil kavgalarını izleyebiliyordum anca, bendeki bu ilişki şanssızlığı nereden geliyordu?
"Yalan mı? Hiçbir kafede oturamıyoruz, her yerden eski sevgililerin çıkıyor."
Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım ve geriye yaslandım. Normal ilişki kavgaları böyle oluyordu demek ki, acaba biz Jimin'le sevgili olsak ne sebeple kavga ederdik?
"Benim eski sevgililerim kötü insanlar olabilir ama doğru yolu buldum!"
Neden hiç kimsenin doğru yolu ben olamıyordum? Gözlerim mi doluyordu benim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Loveless | PJM ✓
Fanfiction"Hatırlamazsın diye diyorum ben Jimin, kalçalarımı ve beni unutma olur mu?" Göz kırparak bana el sallamasının üzerine koşmaya başladığını görmüştüm. Söylemesine gerek bile yoktu, bugünü istesem de unutabileceğimi sanmıyordum.