Bölüm 26

17K 2.2K 746
                                    

Keyifli Okumalar :)
Yorum olayını unutmuyoruz ajskdk

Keyifli Okumalar :) Yorum olayını unutmuyoruz ajskdk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🍷🍷🍷

"Buranın yemeklerine bayılıyorum."

Nayeon benim yanıma, Lucas ise Nayeon'un karşısına oturmuştu. İçimden bir ses bu ikilinin arasında farklı bir ilişki olduğunu söylüyordu ama burnumu sokmak istemiyordum.

"Beni neden buraya sürüklediniz, dökülün bakalım." Ellerimi önümde birleştirdim ve Nayeon'la Lucas'ın birbirine olan bakışlarını takip ettim.

Benden gerçekten bir şeyler saklıyorlardı.

"Al işte! Sana dedim, çok boş konuştuğun için anladı kız. Kepçe kulaklı gerzek."

Nayeon önündeki tatlıdan kocaman bir çatal aldığında kaşlarımı çattım ve rahatsız edici bir şekilde bakmaya başladım.

"Bana neden bağırıyorsun ki? Gözün başın ayrı oynuyor, tabi anlar."

Az önce bu ikilinin arasındaki ilişkiyi sorgulamıştım değil mi? Vazgeçiyordum.

"Söyleyecek misiniz artık?"

Sakinliğimi kaybetmeme çok az kalmıştı ve ellerimin stresten terlediğini fark edebiliyordum.

"Kötüyü mü duymak istersin, iyiyi mi?"

Nayeon elini alnına vurdu ve Lucas bacağına doğru eğilip bağırdığına göre ona tekme atmıştı. Benden saklamaya çalıştıkları şey her neyse giderek ruhum sıkılıyordu.

"Hei, biz inanmıyoruz. Yani o kızın sen olmadığına eminim ben."

Derin bir nefes aldım.

Sakin ol Hei, sinirlenme.

"Hangi kız Nayeon?"

Lucas kendi kendine gülüp kafasını sağa sola salladı ve büyülenmiş gibi beni süzmeye başladı. "Aslında sen olsaydın en büyük fanın ben olurdum. Yani sen değilsindir de saçlarınız, fizikleriniz baya benzer."

"Söyleyecek misiniz artık şu siktiğimin meselesini?!"

Bir anda bağırarak söylediğim cümleyle kafedeki tüm gözler bizim masamızı bulmuştu. Ne söylediğimi ancak o zaman fark etmiştim ve gözlerimi kapatarak dilimi ısırmak zorunda kalmıştım.

"Tamam kızma, sakin ol."

Bana cidden sabır sınavı için şaka falan yapıyor olabilirler miydi? Sinirlendiğimi görüyorlardı ve hala bana sakin olmam için öğüt verme çabasındaydılar.

Loveless | PJM ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin