Capitol VII

417 14 0
                                    

,, Deșii nu sunt o stea , trăiesc printre stele ,, - Daria Cretu

Gerda se trezi pe patul de spital total turmentata . A dat sa se ridice insa doctorul , care statea langa ea si semna niste documente , a oprit.o ....

- Nu te ridica ! Vei ameti ...

- Oricum sunt ametita si oricum nu puteam sa ma ridic ...

- Stiam dar am vrut sa para ca.mi pasa....apropo , frumos concert , cantareato .

- Ce concert? Nu mai tin minte nimic ....

- Din cauza amfetaminei , liebe...

- Amfetamina? M.ai drogat ?!

- Mm...poate .....raspunse Mengele ranjind diabolic

- Sa vezi ce.ti fac....

- Mda , nu cred ca o vei face prea curand la cum arati ....

Josef a plecat la birou lasand.o pe fata cu o multime de intrebari , unele retorice , altele fara raspuns . Mai nou , amfetamina nu se foloseste la tratarea tulburarilor de hiperactivitate ci la drogarea persoanei , doar ca aceasta sa cante ca o nebuna . Nici nu dorea sa.si imagineze ce a facut cat a fost sub controlul amfetaminei . De asta i.a si injectat.o in vena ! Afara incepea usor sa se intunece ....dar medicul nu vroia sa aprinda niciun bec sau vreo lampa....iubea intunericul dens ce nu.i permitea sa distinga obiectele din incapere.

- Cat este ceasul? Sovăi Gerda

El descinse privirea catre ceas...

- ....8 ....jumatate

- Cat?! A sarit ca arsa . Avea un vertij sever dar il ignora tinandu.se de cap...Trebuie sa ma intorc in baraca!

- Stai jos ! A ordonat el ... Esti in cabinetul meu ! Pleci doar cand isi spun eu ! Asa vrei sa te intorci?

- In primul rand tu esti cel care mi.a provocat asta ...

- Si in al doilea rand?

- Nu exista al doilea rand! Daca mor e numai vina ta !

- Daca mori? De la un lesinat ? - Radea sceptic Mengele ....Draguta , singurul mod in care ai putea muri , ti.am m.ai spus , e sa fii autopsiata pe viu ....

- Si asta cand o sa se intample?

- Vedem noi ...

- Pff...

S.a asezat inapoi oftand ...Mengele s.a ridicat cu un termometru indreptandu.se spre Gerda ..

- Sunt ametita , nu racita ....

- Se vede ca esti ametita ....A spus luându.i temperatura.

O mângâia sarcastic pe par vorbindu.i , la fel de sarcastic....

- Cantareata bolnavioara...

Ea salta ochii ,,înapoindu.i,, mana....

☆☆☆

- Pot sa plec? Te rog , m.am plictisit aici....E aproape miezul nopții...

Josef o privea de la birou înfricoșător , zâmbind pieziș. Lumina slaba a unei lămpi îi contura ușor pomeții iar ochii demonici i.au fost scoși în evidenta prin strălucire.

- Ridica.te !

Bucuroasa , se ridică. A pus picioarele pe podea însă, când și.a înhățat tot corpul , a simțit cum nu se poate deplasa din cauza amețelii așa ca a căzut pe pat.

- La naiba! Țipă ea nervoasa.

- Vezi? Și nu am depus niciun efort....Te.ai lămurit singura...

- Când voi putea pleca?

- Fräulein, stingerea s.a dat acum 3 ore....Dacă pleci , paznicii vor avea nevoie de niște explicații destul de...concrete. Deci , doar eu te mai pot conduce în baraca. Și nu o voi face pana când nu reușești sa mergi câțiva pași fără sa amețești!

A luat o lanterna mica ducându.se , fără ezitare, la Gerda. Cu o mana i.a îndepărtat genele și cu cealaltă a aprins lanterna fixând.o câte 5 secunde în fiecare pupila..

- Amfetamina încă este prezenta , cantareato. Nu mă mira , pe la amiaza am crezut ca trebuie sa chem preotul pentru exorcizare.

- Ce gluma....VREAU SĂ PLEC !

- Bineînțeles ca vei pleca ! După ce.ti administrez vreo 10 CALMANTE și 20 de
SOM-NI-FE-RE !

- Siiguur...

În cele din urma , în jurul orei 1 , somnul o fură pe Gerda care adormi instantaneu. Mengele își ia documentele și iese din cabinet închizând ușa cu cheia.

- Acum poți pleca , cantareato. A râs doctorul punând cheia în buzunarul halatului și părăsind block.ul.

Lagarul iubirii : AuschwitzUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum