,, Speranța moare ultima ,,
Cand chirurgul a plecat , Josef căzuse pe banca de așteptare acoperindu.și fața cu palmele . Un șoc imens pentru el ....de data aceasta nu e tifos , nu e amețeală , este moarte cerebrală ! Pur și simplu corpul ei nu reacționează , nu respiră decât cu ajutorul tubului de oxigen . Datorită acestui tub fata nu moare ...Intr - un fel se află la granița dintre viață și moarte ...
,, Dacă va muri? Doamne , nu mă voi ierta niciodată! De ce ni se întâmplă noua toate? De ce ei? Gerda .... voi fi langa tine ,,
Se afunda în gânduri . Îngrijorarea , teama dar și ambiția completau gândurile .
,, Chiar și daca va muri , o voi invia . Dragostea o va învia ,,
Aceeași asistentă care îl interogase mai devreme apăru , cu o expresie a feței curioasă.
- Ați vorbit cu chirurgul , Herr Docktor ?
El ridică capul și se uită la femeie deprimat .
- A intrat în moarte cerebrală...
- Dumnezeule ! Se răsti uimită . Este o veste cutremurătoare.
- Da ....aș putea măcar să o văd?
- Stați să vorbesc cu personalul ... deobicei nu au voie vizitatori însă le voi spune că sunteți un doctor exceptional.
- Bine , mulțumesc .
După vreo 10 minute , asistenta revine entuziasmata .
- Am reușit ...O puteți vedea pe pacientă. Urmati.mă !
Au urcat câteva scări , Josef urcându.le fricos căci semănau cu cele din blockul 10 - incidentul l.a marcat mult - până au ajuns intr-un salon bine dotat in care se aflau sutele de aparate , tuburi și , bineînțeles , fata . Femeia l.a părăsit lăsându.l singur .
Văzând chipul adormit al ei , și-a adus aminte de niste vorbe spuse chiar de Gerda , în cabinet , in timpul unui control al picioarelor .- Dacă voi fi vreodată intr-un incendiu , iar tu nu , ce vei face? L.a întrebat amuzată .
- Doamne ferește de așa ceva ! Se încruntă Mengele. Aș intra in foc și te-aș salva ....
- Ce romantic . Până mă salvezi , eu îs deja ..... Râdea ironic.
- Vezi să nu ! Să sperăm că nu va fi niciun incendiu.
In schimb , previziunea Gerdei s.a îndeplinit .......Mengele o privea așezată pe pat , cu arsuri și leziuni pe tot corpul . Dormea adânc având o mască de oxigen la gură.
S.a pus pe un scaun de lângă pat , luându.i mâna intr-a lui și vorbindu.i cu lacrimi in ochi ...- Dragă Gerda , sau cântăreațo , zâmbi trist , abia acum am realizat cum e să trăiesc fără tine . Imposibil ! Mi.e dor de tine , de privirea ta strălucitoare . Sper că mă auzi , oriunde ar fi sufletul tău. Te iubesc ! Pentru noi rămâi o luptătoare .... pentru mine rămâi mereu cântăreața de care m.am îndrăgostit. Continuă , iubirea mea , continuă să lupți! Promit că iți voi fi tot timpul alături ....ai nevoie de mine . Poti sa o faci ! I.a soptit doctorul ultima fraza la ureche .
Ii strângea mâna nedorind sa ii dea drumul . Vedea prin ranile fetei intreaga confruntare a ei cu focul . O simtea prin răcoarea mortala a mâinii . Atat de rece ...de parca sangele nici nu circula in vene . Bandaje pe frunte , bandaje pe corp , bandaje pe picioare , numai bandaje! Si el era bandajat dar nu se comparau cu bandajele Gerdei . Aproape că plangea zărind.o in acel stadiu , mila , resemnarea , il apăsau groaznic! Își făcea griji ....
O sora medicala a intrat in salon schimband perfuzia si adresandu.se medicului.
- Un pompier vrea să vorbeasca cu dumneavoastra intre patru ochi .
- Oare de ce? Se intreba Josef luându.si ramas bun de la Gerda si parasind salonul.
Pompierul poseda o expresiei a feței serioasă , salutându.l respectuos pe Mengele.
- Domnule , deci focul a pornit de la o explozie dintr-un seminar medical?
- Da .
- Ei bine , am constatat că flăcările s.au extins dinspre geam spre culoar . Iar camera seminarului se afla la capătul celălalt al holului.
- Dar la geam nu este decat un depozit ! Nimeni nu lucreaza acolo....
- Plus că am descoperit în aer o substantă pe bază de explozibil folosită la dinamite si bombe. Stiti daca in seminar se utilizau substante de acest gen?
- Păi era un seminar practic . Însă explozibil ? In niciun caz ....
- Credem că incendiul a fost provocat intenționat!
- Ce?!
Surprizele neplăcute veneau una după alta iar asta îl extenua tare pe Mengele . Incendiul , moartea cerebrală , acum asta....
- Bănuiți pe cineva care ar putea fi implicat în acest genocid? Continua pompierul curios .
Mengele stătea pe gânduri ....Deodată răspunde hotarat , fără să se bâlbâie ca și cum ar minți .
- Momentan nu . Dacă voi bănui pe cineva o să vă anunț .
- Am înțeles. Mulțumesc . O zi bună.
De fapt , mințise . Nu bănuia ci știa precis vinovatul . Îl cheamă Dr Eduard Withs și este fostul medic șef al lagărului. Când a sosit Mengele la putere iar Eduard a fost nevoit să renunțe la șefie , s.a strâns un război aprig intre cei doi . De multe ori , Dr Withs se răzbuna din invidie , căci Josef era și mai frumos ca el chiar și mai popular , provenit dintr-o familie înstărită , trimițând gemeni de a lui Mengele la gazare , ori îi sabota seminarele furându.i unele documente înainte.
De data aceasta , răzbunarea a atins cote maxime . A incendiat întregul block 10 , a ucis 12 doctori și 6 asistente , a distrus toate foile si instrumentele medicale iar Gerda se afla în moarte cerebrală.
Josef nu lua acest război în serios , niciodată răzbunându.se înapoi . Dar , acum , este sigur că se va răzbuna puternic pe Dr Eduard Withs . O răzbunare dulce , bine gândită și mortală ......
,, Îți voi face dreptate , scumpo . Voi pedepsi vinovatul ! Va primi pedeapsa vieții lui ! ,, Rânji medicul diabolic.
CITEȘTI
Lagarul iubirii : Auschwitz
Roman d'amourAuschwitz 1944. Gerda Rosenberg , o evreica naiva în vârstă de 25 de ani , îl întâlnește accidental pe renumitul doctor nazist Josef Mengele . De la munca forțată ajunge în sala de experimente unde se îndrăgostește de acesta. O iubire amuzanta și...