Capitol XIV

297 10 0
                                    

,, Muzica trebuie trăită la fel de mult ca viața ,, - Daria Cretu

Ce ne face sa credem ca plutim pe apa viselor , sau ca avem fluturi in stomac ? Iubirea! Dar ,uneori, aceasta iubire este atat de puternica incat incepe sa te raneasca . Iar rana nu se vindeca foarte usor.

- Tot timpul puteam sa.ti cant , doar ca nu am vrut eu...Zise Gerda privind la doctor.

- I.auzi! Deci , daca vreau sa.mi canti , trebuie sa te duc la lac , sa te imping , sa ajungi uda fleasca si sa te imbraci , dupa , ca un star de la Hollywood..A raspuns Mengele ironic , stand rezemat pe coate .

- Acum serios , trebuie sa ma schimb...E prea eleganta pentru locul asta . Nu vreau sa creada ceilalti ca , nu stiu  , sunt privilegiata .

- Cum sa te schimbi?! A tresarit el surprins...Liebe , in ea vei ramane tot timpul. Nu.ti sta rau..

- Stiu......nu , nu pot ! Scuza.ma..

- Incerci cumva sa.mi incalci cuvantul? In niciun caz nu te schimbi ! Ți.am spus , cand voi infinge bisturiul pe masa de autopsie , pe viu bineinteles , vei canta......si am vazut ca doar imbracată așa canti...

- După ce ca esti arogant , mai esti si sadic..

- Dupa ce ca esti cantareata , mai esti si proasta - Sopti Mengele ultimul cuvant razand..

- Te.am auzit foarte bine , desteptule...

- Sunt , nu.i asa? A continuat sa rada ridicandu.se...Stai jos...

S.a asezat stand cu barbia la piept...Mintea sa era goala , niciun gand , niciun stare potrivita de spirit , nimic....se uita ba la podea , ba la rochie. Medicul veni langa ea cu o seringa , vorbindu.i batjocoritor ..

- Buna dimineata , scumpo. Iarta.ma daca te.am trezit dar trebuie sa.ti fac o injectie si trebuie sa fii treaza ...

- Nu dormeam..

- Sa fie cum spui tu si de data asta..Da.mi mana..

Simtea o usoara arsura in zona unde Mengele ii injecta substanta...asa ca acesta sufla din cand in cand..

- Au! Imi arde mana !

- E o durere pe moment ....va trece.. Apropo , maine nu...Se gandea Josef.......poimaine , nu cred ca e nevoie sa mai vin eu sau sa chem soldati , vii in laborator pentru a continua testele medicale. Sunt indulgent si nu te mai trimit la dezinfectie .

- Perfect !

El ridică sprancenele in semn de neintelegere , si totodata si surprindere.

- Parca urai testele medicale. Acum , deodata , le iubesti ?

- Nu - zambi sarcastica - Ai dreptate , nu mai e nevoie sa vii tu sau sa imi aduci escorta pe cap....Asa e mult mai simplu sa nu vin deloc!

- Te.as vedea in stare sa faci asta...Stii ce? M.am razgandit ....voi veni personal sa te iau...

- La na..

- Poti pleca , cantareato - a intrerupt.o medicul zambind diabolic.

A iesit ca o vedeta din block.ul 10...pasea elagant , cu spatele drept ca lumanarea si privirea inainte . SS.istii se uitau la ea nedumeriti , incercand sa.si creeze un motiv pentru imbracamintea ,,scumpa,, purtata de o detinuta. Oricine se putea indragosti de Gerda...vantul batea domol scuturandu.i parul castaniu iar rarele raze de soare , curgatoare peste acel loc , ii facu tenul stralucitor , ca un machiaj. I se parea deja distractiv...

Prezenta sa in baraca a socat si mai tare , m.ai ales pe pitici. Frida , nu a rezistat si s.a grabit sa ajunga la fata .

- Arati incredibil ! Aproape sa nu te recunosc ! Dar cum?

A vrut sa minta in legatura cu rochia , insa nu avea niciuna in minte. De unde sa o aiba daca nu de la doctor? A inghitit in sec si a dat verdictul..

- Am fost cu doctorul la lac si ......Hai sa mergem la paturi ca e mult de explicat....

- Bine....

Toti mureau de curiozitate sa afle , Perla isi inchipuia ceva....

- Vrem sa stim...spune.ne ! 

- Doctorul Me..

- Mengele?

- Asa , Mengele , m.a dus la un lac din apropiere si m.a impins cazand in apa rece ca gheata . Din razbunare , l.am pacalit ca nu stiu sa inot , facandu.l astfel sa sara si el .

- Ce captivantt!...A tipat Avia ..

- Taci! Continua...

- Eram uzi pana la piele si cand ne.am intors , m.a luat in ingrozitorul sau cabinet unde l.am asteptat o eternitate pana s.a intors schimbat de acea uniforma. Ii statea frumusel ...

- In ce era imbracat?

-Camasa alba si pantaloni...in fine , eh , si atunci  a dus rochia ca sa ma schimb...

- Vezi? Am avut dreptate ! Te place ...Raspunse Perla entuziasmata.

- Ce?! Nu!

- Gerda ...daca nu te placea , iti aducea o rochie oribila , vargata sau nu.ti aducea nimic...

In fond , asa este. Gerda incepea usurel sa il placa pe doctorul Mengele , in schimb se temea ca testele medicale pe care urma sa le faca ii va distruge aceasta placere .

Lagarul iubirii : AuschwitzUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum