Capitol XXXI

280 7 0
                                    

,, Focul vreau să-l sting
Dar arde de prea multe păcate ,,

Dupa ce a verificat că Gerda primește tratamentul corespunzător , Josef a plecat inapoi la Auschwitz ducându.se direct la Administrația Lagărului.

Oamenii au luat pozitia de drepți , conform ordinelor , văzându.l pe medic. Însă pe el nu.l interesa diplomația. I s-a adresat unui bărbat în vârstă cu o mutră încruntată.

- Unde se află Dr Eduard Whits?

- A ieșit din lagăr azi , Herr Docktor. Nu a precizat locația. Răspunse acesta uitându.se surprins la bandaje.

Fără să mai zică un cuvânt , s.a dus grăbit în celălalt cabinet al său. Privea în gol , pe scaunul biroului , și gândea. Avea nevoie de ucigaș pentru o răzbunare completă.

Primul gand care ii cutreiera mintea era dacă Eduard a fugit. Mai mult ca sigur a făcut asta căci el incendiase blockul. A fugit... însă unde?

In același timp își făcea și un plan . Dacă îl va găsi , totul să funcționeze iute . Deodată inalță capul rânjind mulțumitor.

A chemat în cabinet vreo 5 soldați , printre care și cel mai important . Se strânseră într-un semicerc umil privind confuzi la medic .

- Tu , apropie.te de birou ! I.a ordonat ,,importantului,,. Din câte știu eu , esti prieten foarte bun cu Whits ....

- Da , domnule.

- Ți-a povestit cumva despre vreo locație pentru , habar n-am , concediu?

- Concediu? Nu , nu , nu .....Mi-a spus ieri că va părăsi Auschwitz.ul fiindcă are niste probleme personale. Iar locația ......parcă Varșovia.

- Perfect . Deci ...v-am chemat aici pentru a discuta un plan de răzbunare . Acest Whits tocmai este responsabil de incidentul cu focul . A ucis o mulțime de medici , inclusiv întreaga construcție .

Cei 5 rămaseră uimiți .....Unul prinde curaj și îi vorbește nedumerit.

- Dar noi ..... cunoșteam altfel situația. O explozie dintr-un seminar a ...

- O explozie a unei bombe puse de Whits! Fie că vreți , fie că refuzați , tot ne vom răzbuna puternic !

- Bineinteles! Au tipat soldatii . Merita pedepsit !

- Uite ce aveti de facut......

Le.a explicat instrucțiunile , ei aprobând încântați. Spre final , surâseră diabolic începând să pună planul în aplicare !

A doua zi dimineata , Mengele se trezi cu un chef imens de retorsiune. Plecă , din vila sa , aranjat impecabil , proaspat barbierit , parfumat , imbrăcat intr-o uniforma , de aceasta dată neagră , plină de insigne , o curea atârnată de talie si pe braț....banderola Svastica . Deobicei se ferea să poarte banderola sau uniforma neagră insă a decis că astazi este ziua unor schimbari.....cronice.

Roțile masinii derulau incet trecând pe langă Auschwitz . Așa durase perioada călătoriei . Ajunse , in cele din urmă , la o casă , dintr-o pădure. ,, Solahutte ,, se numește . Casa era micul loc de odihnă al ofițerilor SS , el cunoaște foarte bine locul căci uneori venea si cânta , vorbea cu diferiți ofițeri sau doar se relaxa. Peisajul încântător oferea o stare armonioasă. Până , zona relaxării , să fie schimbată în altă parte.

Un grup de soldați își făcură prezenta , ieșind afară împreună cu niste rezervoare....goale și îndreptându.se spre mașina acestora.

- Deci? Intreba doctorul .

- Totul e pregătit , domnule. Hans va sosi în curând .

- Bun .....repetăm schema! Dacă va veni prietenul nostru , încercați să distrageți atenția gardienilor din turnuri ca să nu privească spre padure. Restul lăsați în seama mea.

- Am înțeles !

S.a instalat o liniște beznă timp de minute grozave. Jumătate de oră , mai târziu , ușa se deschise intrând în casă Withs .

- Mein Fuhrer ! La datoria dumneavoastră! Tocmai m.am întors din Varșovia că să vă văd ....ce s.a întâmplat?

- Mein Fuhrer? Râdea Mengele apărând dintr-un întuneric înfricoșător. Mi.aș dori eu .....

Eduard se uita confuz , făcând câțiva pași înapoi .

- Tu?! Cum e posibil? Am fost chemat sub pretextul că Fuhrerul dorește să vorbească cu mine !

- Prost mai ești . Continuă să râdă apropiindu.se. Chiar nu mă asteptam să ne întâlnim într-un loc ca acesta. Sper că nu îl vei incendia și pe ăsta. Ar fi păcat ca o clădire atât de frumoasă să fie distrusa de un incendiu. Exemplu? Block.ul 10.

- Ce?! Ce incendiu? A , mi.am dat seama după arsurile de pe față...imi pare foarte rău. A spus Withs cu o îngrijorare falsă în voce.

- Incendiul care a năruit tot blockul , a ucis 12 medici și a băgat.o pe iubita mea în moarte cerebrală. Trebuia să știi de incendiu că doar ai fost acolo. Grăi Josef batjocoritor.

- Te înșeli , doctore. N.am fost .

- In primul rând , ca șef , sunt Herr Docktor Mengele ! In al doilea rând , normal că ai fost . Doar tu l.ai provocat !

- Nu înțeleg nimic .......

- Nici nu e nevoie ! Soarta înțelege foarte clar .....Viața apare , dispare .....reapare....un ciclu nesfârșit. Am stat și m-am gândit .....prin acele flăcări ai vrut să mă ucizi? Sau să.mi demonstrezi că esti dur? ...Din păcate, nu mi.ai demonstrat deloc aceste lucruri ....iar eu doar ii voi face dreptate iubitei mele ...

- Dreptate?! Demonstrat?! .....Ce se petrece ?? Incendiu?! Nu am fost la niciun incendiu!

- Stai liniștit , Dr Withs. Dacă nu ai fost atunci , vei fi acum . O să simți exact ceea ce a simți Gerda , eu și ceilalți medici ...zâmbi Mengele ridicând mâna stângă unde se afla o brichetă .

Eduard făcu ochii mari , zarind bricheta medicului.

- Ești nebun!

- Pentru răzbunare pot fi si mai nebun! Vorbea el pornind mica scânteie. Gerda a luptat având picioarele paralizate , să vedem cat lupți tu sănatos !

A aruncat bricheta aprinsă pe podea izbucnind un foc masiv ...din vina benzinei aruncate de soldați peste întreaga pardoseală.

Whits , încercuit de flăcări , țipa după Mengele dar acesta zâmbi ieșind afară și blocând ușa. Il observa pe Eduard cum bătea în geam și urla agitat printre foc dar se bucura enorm .

- Un suflet trebuie sacrificat pentru a învia alt suflet . I-am făcut Mengele din mână lui Whits , aflat la geam , in semn de ,,la revedere ,, zâmbind și urcandu.se în mașină.

La 100 de metri , aprope de capătul pădurii , casa sări în aer reflectând focul în oglinda retrovizoare a doctorului .

Era binedispus .....mândru de răzbunare ..... conducea schițând un mic surâs satisfăcător către a doua destinație. Auschwitz.

- Buna ziua , Herr Haupturmfuhrer ! Inlatura bariera paznicul porții .

Când a vrut sa se așeze la birou , o asistentă dă buzna grăbită ținând un telefon și inmânându.l lui.

- Vă caută cei de la spitalul Oswiecim. O pacientă ... Gerda ..

- Spuneți , ce s.a întâmplat? Intreba îngrijorat acesta .

- Păi ......

Auzind veștile , Mengele , șocat , scapă telefonul din mână și leșină.

,, Poate că o secundă ni se pare neimportanta însă acea secundă poate schimba totul . Apreciaza timpul ,,

Lagarul iubirii : AuschwitzUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum