Capitol XXXIX

248 7 1
                                    

,, Lumea e incompletă fara noi doi ,,

- Ajutor !! Vă rog ! Să ne ajute cineva!! Urla Gerda încă târându.se , lipsită de orice puteri .

Pe lângă durerea infernală , fata avea și o teamă de moarte absolut uimitoare . Se temea că va sfârși , și ea , și Josef , îngropați de natură . Nu putea scăpa de frică . Însă , în unele cazuri , acea frică o incuraja să continue și să găsească ajutoare chiar dacă părea imposibil . Unde ai putea găsi oameni într-o pădure la 8-9 seara , alaturi de un întuneric straniu .

- La dracu !! AJUTOR!!

Se tinea de burtă , cu mâna insângerată in speranța că ar reuși să reducă din suferință . Inutil . Simtea ciobul , simțea cum ii macină totul prin interior ...dar nu avea ce să facă . Vedea cruciș , amețea , nu mai auzea atât de bine ....retrăia momentul cu incendiul , doar că nu era niciun incendiu ( momentan ) .

Cine o zărea , se speria . Arăta ca din filmele de groază. Cu rochia și cu corpul murdar de pământ , umplută de sânge , m-ai ales în zona abdomenului și cu o expresie a feței obosită .

Nu se gândea decât la relația lor ....își imagina că totul este doar un vis , că se va trezi și că doctorul va sosi în cameră zâmbind și o va săruta dulce. Total opusul realitatii . Sau dacă nu , spera doar că o vor găsi și o vor salva . Și pe ea , și pe el , în special .

După 15 minute ....

- ....Te rog să fie oameni acolo! Se răsti fata observând o lumină din depărtare.

S.a târât iarăși prin pământ , până a ajuns. Era o bază militară germană . Un cort mare alaturi de un foc de tabără pe jumătate stins și un bec prins de ușa cortului .

Nu m-ai avea și voce ca sa tipe , așa că sunetele scoase de ea se recunoscură greu . Totuși , un soldat a auzit strigătele înfundate de ajutor și a ieșit afară .

- Dumnezeule ! Băieți ! Veniți încoace !

Toți au fugit la Gerda încercând să o ajute...doi soldați au alergat înapoi să ia trusa de prim -ajutor.

- Vă rog ...mârâia ea . Ajutati.ne....sunt Gerda Rosenberg iar el este Josef Mengele ....am avut un accident de mașină aici în pădure .

- Cum ai putut merge cu o sticlă în burtă?

- M-am târât.....

- Hans ! Sună la ambulanță ! Să vină urgent !! Spuse soldatul care a ieșit primul. Rezistă , dragă domnișoară. O să mergi la spital în curând . Băiatul unde se află?

- A rămas în mașină ......e într-o stare foarte gravă.....ah..... mașina e tot înainte ...

Și atât a m-ai grăit căci a închis ochii , inconștientă , în poala soldatului .

Acesta a învelit.o într-o pătură și a luat-o în brațe , îngrijorat , începând să meargă cu pași grăbiți și atenți , cu întreaga echipă , cu lanterne , prin pădure pentru a găsi mașina.

- Mi se pare ceva incredibil....nu-i așa , Helmut?

- Da , domnule Hoecher ! Ii răspunse unul dintre băieți . Să ne grăbim ....sunt prea tineri ca să moară. Voi duceți.vă înainte și găsiți masina!

La scurt timp , niste răcnete masculine își făcură prezența în aer .

- Am găsit-o !

Intr-adevăr , arăta praf.......geamurile sparte , strivită la propriu.

- Pff....ăsta da accident grav .

Ambulanța sosise și ea , condusă la locul accidentului de câțiva soldați , având cu aceasta și o trupă de pompieri care au sărit imediat .

Gerda a fost pusă de ,,domnul Hoecher ,, și de asistente pe targă băgând.o în ambulanță. Însă , la Mengele......pompierii se chinuiau minutios să rupă portiera , cu un clește , ca să-l scoată afară.

- 1 , 2 , 3 , trageți !

Plin de sânge , fără nicio reacție și rece . Pompierii au reușit să rupă ușa , fără incidente , și l-au scos , punându.i direct , pe targă , masca de oxigen și proteză la gât .

- Ce au fiecare dintre ei ? Ispiti o asistentă in timp ce masina mergea iute .

- Fata prezintă leziuni interne severe la nivelul abdomenului din vina ciobului și hemoragie ocultă. Băiatul , are traumatism cerebral , mai multe fracturi , iar de curând a intrat în comă . Ii băgăm pe amândoi în sala de operații .

- Domnule doctor , vorbi Hoecher . Domnișoara a venit la noi , la bază , și a cerut ajutor .

- Ce ?! Nu te poți deplasa cu un asemea ciob în burtă !

- Ba da ....s-a târât prin pădure ...

- Doamne !

La spital , surorile medicale alergau , ținând mânerele tărgilor , către sălile de operații , unde , Gerda a intrat în una , iar Mengele in alta.

Operația Gerdei a durat 3 ore , timp in care medicii au efectuat-o cu grija , nerezultând nicio complicație. A reușit. Dar , la Josef , situatia era atât de critică încât în 3 ore abia l-au putut stabiliza pentru inceperea operației .

Surprinzător , soldatul stătea pe scaun și astepta cu sufletul la gură rezultatele ....sufletul său nu a fost limpede. Trebuia să se liniștească și sa știe că totul este in regulă.

- Ce s-a intamplat? A intrebat o asistentă care se părăsise sala de operatii a Gerdei .

- Interventia chirurgicala a reușit ...pacienta este băgată la terapie intensivă .

- Fiuu...răsufla el linistit.

- Dar , asta nu inseamna ca este in afara oricarui risc de moarte sau vreo inrăutațire .....mergând cu ciobul in burtă i s-au tăiat aproape toate țesuturile interne .

- Aha , am inteles . Iar el ? Josef ...ă.....Mengele ?...

- Pacientului nu-i oferim prea multe șanse de supravietuire căci se află intr-o stare ingrozitor de critică...deja au trecut 3 ore si nici nu l-au putut opera din cauza că se afla in comă . Am avut rar situatii de genul acesta in spital...m-ai ales astfel de accidente atat de grave .

- Credeți-mă că atunci când am vazut mașina , si pe cei doi , am rămas șocat . Sper să fie sanatoși .

- Mda...din păcate , ori supraviețuiesc , ori mor amândoi ! Imi pare rău pentru veștile triste ..

............................

La Auschwitz , nimeni habar n-avea de incident . Toti interpretau lipsa doctorului ca fiind ceva normal . Medicii iși vedeau de treaba lor , alții deveniseră curioși . In cabinetul lui , o liniste dementială . Intuneric , aceeasi curățenie exemplară . Doar luna se reflecta prin ferestră , intr-un tablou cu Gerda si cu Mengele , poza făcută chiar de ei pe când se aflau in pădure la 5 dimineața. Insă , la un moment dat , probabil din cauza pașilor puternici de pe hol , tabloul a cazut pe podea spărgându-se . Semn că se va intâmpla ceva rău cu cei doi luptatori.......

Lagarul iubirii : AuschwitzUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum