,, Menirea vieții tale e sa te cauți pe tine însuți,, Mihai Eminescu
Văzând un evreu care mergea pe acolo a fugit direct spre el...
- Nu te supăra....unde se afla cabinetul doctorului.....ăăă....Mengele?
Evreul a început sa tremure și sa se bâlbâie. Gerda l.a observat și a simțit frica acestuia..oare de ce?
- Bbbblllockkk.ulll 10.....
- Mulțumesc...răspunde ea uitându.se ciudat.
Intr.adevar , și ei îi era frica...picioarele aproape ca erau chibrituri iar capul îi bubuia.
În cele din urma a găsit block.ul 10....Nimic nou...aceeași construcție
auschwietiana ...geamuri obscure , 2 - 3 etaje , ușă din fier iar lângă, o nevinovata lampa cu inscripția 10 .....
A intrat timorata , unde a descoperit un hol strâmt cu multe uși iar într.un colt scările spre etaje...
Fiecare ușa avea câte o plăcuță cu numele doctorului , probabil, și /sau ce se studiază acolo....
Curioasa dar tot odată și îngrijorată s.a apucat de citit acele plăcuțe...Eduard Withs
Camera de presiune
Ginecologie
Medicina dentara
Autopsie
Iar în capăt , căutata ușa...Dr. Josef Mengele.
,, Acum iti știu numele complet , doctore,,
Nu știa dacă sa intre sau sa nu intre....S.a sprijinit de clanță gândindu.se. Dar momentul ei de gândire a dispărut căci , fără sa.si dea seama , a apăsat pe clanță și a căzut pe podeaua cabinetului. Mengele a chicotit ridicându.se de la birou . A ajutat.o sa se ridice zâmbind amuzat.- Ce intrare....Am fost extrem de norocos ca nu s.a întâmplat și a treia oară, fräulein! - a vorbit el sarcastic
- O, doamne ! Și.a astupat gura privind fata doctorului.
- Te.ai lovit?
- Nu...spuse fata nesigura
- Mmbine...așează.te acolo..Josef a plecat la baie. Gerda se simțea confuza dar totuși a putut vedea ce făcea doctorul la oglinda căci a lăsat ușa deschidă. Isi aranja parul cu gel și își îmbrăca mâinile in niște mănuși. Ieșind, s.a îndreaptat către un dulap tipic spitalelor , plin cu tot felul de instrumente medicale și substanțe. Fata auzea si vedea cum acesta pocnea fiole și le agita...Șireturile papucilor s.au dezlegat dar le ignora...
- Deci...cantareațo....suferi de vreo boala sau vreo alergie?
- Nuu....Se încruntă ea.....Si nu sunt cântăreața!
- Ba ești! Zambi Josef așezându.se lângă Gerda...
- Ba nu !
- Cum zici tu...dar eu spun ca ești....
Mai întâi i.a luat o eprubeta de sânge iar apoi i.a injectat o substanță în mana...
Agita superficial eprubeta în fața ei...- Vezi? Ai sânge de cântăreața... și de dansatoare..
Ea facu ochi mari dându.si seama ca a văzut.o la groapa....
- M.ai..?
Mengele doar aproba clătinându.si capul....
- Ei bine , cântăreațo, te poți întoarce în baraca ta....asta a fost tot...
Gerda se conformează ,,ordinelor,, și se ridica cu toate ca ar fi vrut sa afle mai multe despre acel loc...Ridicarea sa spectaculoasa a fost curmata când s.a împiedicat de șireturi și a căzut în brațele lui Josef. Doctorul se uita la ea atent analizându.i chipul...Era frumoasa.....Și ea credea despre medic ca e frumos...Chiar era. El incerca sa găsească un motiv pentru care se afla acum în brațele lui..
- Șireturile.....doamne ce neatenta sunt....Va rog sa.mi iertați gestul necugetat ...Sunt o împiedicată și o amețită și o neatenta și o...
Însă Mengele a preferat sa.i pună degetul pe buze astfel încât sa o facă sa tacă...
- A treia oară, fräulein...
Și.a luat degetul de pe buzele ei cărnoase iar gura a continuat sa ,,trancaneasca,,- Știu, domnule .....Meng....ăă...doctor.....Am observat ca sireturile sunt desfăcute dar le.am ignorat iar acum am căzut peste dumneavoastră.....părinții m.au învățat sa mi le leg dar de data aceasta nu am făcut asta și îmi pare tare rău dacă v.am supărat cu căd...
- Da taci odată ca nu.i nimic....O contenește Josef amuzat și ușor crispat.
Ea rămâne câteva minute bune în brațele sale , apoi se dezlipește rușinata ieșind din cabinet....
✡️✡️✡️- Ce e ? Ce s.a întâmplat? O întreba Ines văzând.o cum se arunca în pat docila
- Doctorul acela...Men- Mengele?
- Așa....Am fost in cabinetul sau iar când sa plec am căzut peste el....
- Doamne ! Răspunse Ines speriata...
- Da....A spus ca nu e nimic dar nu.l cred...părea nervos...
- E , atunci înseamnă ca ai avut noroc...te putea ucide ...
- Mă simt oribil...mi.a făcut o injecție cu nu știu ce medicament iar acum mi.e somn
- Culca.te...hai ca te las...A zis Ines mângâindu.i parul
,, Săracul domn.....Am dat peste el de nu știu câte ori....E atât de gentil iar eu sunt o neobrazata.,,
CITEȘTI
Lagarul iubirii : Auschwitz
RomanceAuschwitz 1944. Gerda Rosenberg , o evreica naiva în vârstă de 25 de ani , îl întâlnește accidental pe renumitul doctor nazist Josef Mengele . De la munca forțată ajunge în sala de experimente unde se îndrăgostește de acesta. O iubire amuzanta și...