Capitol XXXVI

259 7 0
                                    

,, Nu ne desparte decât o gelozie ,,

Gerda a răsucit capul spre cele două femei și le.a privit obscur ...le cunoștea , de unde? Sclipea ceva în mintea ei în legătură cu acele pitice .

- Gerda ! Nu ne vine sa credem că ești aici și că trăiești !

- Ăăă...se strâmba ea încercând să.si amintească . Voi sunteți ..?

- Avia și Perla...ai uitat? Niste prietene foarte bune cu tine !

- A , gata , mi.am adus aminte ! Mă bucur să vă revăd !

- Noi nici nu mai spunem ! Toti ți.am dus dorul ! Zilnic ne.am gândit la tine! Au sărit piticele emotionate in brațele ei . Pe unde ai fost? Ai auzit de incendiul din block.ul 10?

- Am stat în spital ...

- Vai ! Făcu ochii mari Perla. Sărăcuța ..de ce ?

- Păi...la incendiul din block.ul 10 am fost și eu . Aveam picioarele paralizate și treceam prin foc dorind să ies afară . Până la urmă am leșinat și am căzut pe podea. Doctorul Mengele a intrat în flăcări salvându.mă de la moarte.

Piticele încremeniseră . Au rămas pironite intr-o stare groaznică de șoc .

- .....Ne pare foarte rău ....ești o luptătoare ! Iar doctorul , un erou.

Josef apăru adresându.se calm .

- Mergem , drăguțo ?

- Buna ziua , domnule ! Se răstiseră piticele .

- Da , a spus Gerda ridicându.se greoi . Pe curând Avia și Perla. Poate ne vom întâlni iarăși !

Mengele a apucat.o de mână și au părăsit clădirea. Durerea picioarelor nu era atât de insuportabilă....chiar dacă prefera scaunul cu rotile , ea putea să pășească onorabil .

În cabinet , medicul , îmbrăcat în halat , s.a dezinfectat și a consultat.o întrebând.o îngrijorat .

- Cum te simți? Dureri de cap? Amețeli?

- Mmnu. Doar mă arde fruntea .

Atunci Josef a plecat la baie și i.a făcut o compresă cu apă rece asezând.o meticulos pe fruntea acesteia.

- Gata , compresa va reduce arsura.

- Când ne întoarcem la spital?

- E ora 6 , se uita el la ceasul de mână. Îs prea obosit ca să conduc 20 de minute așa că vei înnopta in cabinet până mâine. Sincer , nici nu văd rostul spitalului daca te simți bine .

- O sa dorm cu tine ? Ispiti Gerda mirată.

- Ce!? Chicoti Mengele. Bineînțeles că nu , liebe .

- Fiuu..răsufla ușurată. Am crezut că tu locuiești aici și trebuie sa dorm cu tine .

- Doamne , râdea doctorul.

Timp de 2 ore , acesta a stat constant în încăpere , alaturi de Gerda , făcând diferite lucruri : kinetoterapie , jucau jocuri intelectuale pentru recuperea memoriei , ii injecta substanțe pe baza de vitamine sau o ajuta cu mâncarea. A fost neobositor căci fata călca uneori singură deci treaba ajunse simplă pentru el.

Dar la ora 8 , Josef s.a decis că trebuie să o părăsească deoarece avea de îndeplinit și sarcinile lagărului .

- Să ai grijă de tine , o săruta medicul suav pe obraz .

- Dacă zici tu , voi avea .

Clar nu o să piardă vremea pe un pat stupid. Si.a inhățat corpul și a început să colinde block.ul . Fiind particular , fără Mengele in block , întregul block ii aparținea numai ei .
Arăta incredibil . Ordonat , cu o curățenie exemplară , tablouri , ghivece ...ca un adevărat spital.
A urcat curioasă scările și a verificat fiecare cameră observând atentă detaliile . Erau în mare parte laboratoare , farmacii sau birouri . Totuși , la fel de îngrijite.
Din teama de-a nu o prinde Mengele , s.a dus înapoi în cabinet.

La parter , a sosit un doctor , tinând niste documente , care a oprit.o pe Gerda .

- Nu te supăra , domnișoara , unde l.aș găsi pe Herr Docktor Mengele ?

- Hmm...aici nu este .

- Am înțeles. Iar tu ? Așa frumusețe de fată să fie singură în ditamai block.ul?

- Da ..

- Cum te cheamă? Flirta doctorul cu fata atingându.i elegant umărul .

- Gerda , va rog , mă grăbesc .....

A dorit să plece dar doctorul a apucat.o de braț intorcând.o .

- Vai da ce grăbită ești , frumoaso. Chiar îmi placi ....a sărutat.o pe buze bărbatul .

Incruntată , Gerda a rupt sărutul stergându.si dezgustată gura.

Fix atunci , isi făcu prezența pe coridor și Mengele . Gerda , văzându.l , l.a desprins iute și a grăbit pasul până în cabinet .

- Ce treabă aveai cu iubita mea ? L.a întrebat Josef crispat .

- E iubita ta? Cât noroc ...are niste buze superbe. M.ai ales la săruturi , zâmbi pervers bărbatul.

- Poftim?! Minți , nerușinatule! Gerda nu te.ar săruta niciodată !

- Ce.ar fi să o întrebi pe micuța ta iubită infidelă?

La parasirea block.ului de doctor , nervos , Mengele a dat buzna în cabinet și a tras.o cu brutalitate pe Gerda de pe pat.

- Ce faci?! Lasă.mă !

I.a pus mâna la gură și a târât.o cu forța . Gelozia era în proporții imense , încât Josef nu m.ai realiza acțiunile sale. La un moment dat , a renunțat la târât și a luat.o în brațe ignorând agitația puternica a fetei.

A împins.o pe scaunul din față al mașinii sale blocând ușa iar el a intrat la volan conducând repede.

- Ești nebun!? Ce ai?!

Nicio reacție din partea lui. Gerda țipa după ajutor și bătea tare in geamul mașinii .

- TACI ODATA! A urlat Mengele enervat.

- Ai probleme mintale !! Ajutor!!!

La 10 minute de condus și țipete , Gerda a observat că au ajuns la o vilă dintr-un cartier de case.
Josef a oprit mașina și a luat.o , tot cu forța , inăuntru acelei vilei închizând ușa cu cheia .

Era casa lui Mengele.....

Lagarul iubirii : AuschwitzUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum